Onko Suomi osallisena Olenjan lentokentän drooni-iskussa, onko Suomi tehnyt nyt osaltaan "Mainilan laukaukset" ja kenen käskystä?
Tekikö Suomi "Mainilat"
34
180
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen tietää että höröhammas junailee sodan.
- Anonyymi
Näinhän se on..Ei voi olla ääliömäisempää pressaa..
Toivottavasti ensimmäsenä Venäjä täräyttää pommin Kultarantaan...
- Anonyymi
Voi sinua tiltuparka…. Kaikkensa ainakin yrität
- Anonyymi
Ja sinä raukka et osaa muuta kuin tuota tiltua kommentoida💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä raukka et osaa muuta kuin tuota tiltua kommentoida💩💩
Häiritseekö?
No kun te muutamat tiltut olette niin aktiivisia noine juttuinenne….. 🤣😂😆
Oletko ylpeä niistä? - Anonyymi
sama kirjoittaja kuin moktar gubta...extökkäri-mielipidepankki-Ratt
laitappa google hakuun noita nomiä ja suomi24 perään - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Häiritseekö?
No kun te muutamat tiltut olette niin aktiivisia noine juttuinenne….. 🤣😂😆
Oletko ylpeä niistä?Häiritsee.. Vaikka kyllä olen KantaSuomalainen.
Olen ylpeä...❤️❤️❤️Venäjä.
.
- Anonyymi
Lueppa lehtiä ja lopeta tuo paskan levitys. Ei tuollaista pelleä kukaan usko.
- Anonyymi
Ukrainalaiset näyttivät itse miten hyökkäys tehtiin. Katsoppa muutama video netistä.
- Anonyymi
Niin, mitä se todistaa?? Että ei olisi Suomi sekaantunut avun antoon Ukrainalle??
- Anonyymi
Tyhmä kysymys, tyhmä vertaus!
"Mainilan tekeminen" tarkoittaa itse omalla puolella tehtyä iskua, josta syytetään toista.
Ryssä ampui omalla puolellaan Mainilan kylään ja syytti siitä Suomea.
Jos Suomi tekisi vastaavasti "Mainilan", Suomen pitäisi tehdä isku omalla puolella ja syyttää siitä ryssää, tai jotain muuta maata - jonka kimppuun sitten hyökkäisi.- Anonyymi
Kaikki me jotka olemme lukeneet Korkeajännitystä,tiedämme vanhan toistoa. Brittien Erikois Ilma Voimat tuhosi samalla tekniikalla Natsien lentokoneita Pohjois-afrikassa. Mitä nyt Levi's konekivääri on vaihtunut droneihin. 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki me jotka olemme lukeneet Korkeajännitystä,tiedämme vanhan toistoa. Brittien Erikois Ilma Voimat tuhosi samalla tekniikalla Natsien lentokoneita Pohjois-afrikassa. Mitä nyt Levi's konekivääri on vaihtunut droneihin. 🤪🤪🤪
Helvettiäkö korkkarijutut ryssän itse ampumiin Mainilan laukauksiin ja niistä Suomen syyttämiseen kuuluvat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiäkö korkkarijutut ryssän itse ampumiin Mainilan laukauksiin ja niistä Suomen syyttämiseen kuuluvat?
Sinä yksinkertainen ja viaton sielu. Aloittaja ehkäpä tarkoittaa että Suomesta on annettu tukea tälle Murmanskin lähellä suoritetulle lentokenttä iskulle. Meillä on paljon Ukrainalaisia ja heistä osa on tiedustelupalvelunsa kanssa yhteistoiminnassa. Suomalaisia Ukranan tukijoita täälläkin tavalla on. Supo valvoo. Mainila 2. 🦊🦊🦊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä yksinkertainen ja viaton sielu. Aloittaja ehkäpä tarkoittaa että Suomesta on annettu tukea tälle Murmanskin lähellä suoritetulle lentokenttä iskulle. Meillä on paljon Ukrainalaisia ja heistä osa on tiedustelupalvelunsa kanssa yhteistoiminnassa. Suomalaisia Ukranan tukijoita täälläkin tavalla on. Supo valvoo. Mainila 2. 🦊🦊🦊
Perkele sellaiset mitään Mainilaa ole!
Mainilan laukaukset ampui ryssä itse,
ei Suomi,
ja jos Suomi teoriassa olisikin antanut tukea
lentokenttäiskulle, siis jos, teoriassa,
ei sitä voi Mainilan laukauksiin verrata,
koska niitä Mainilan laukauksia ei Suomi ampunut,
vaan ryssä itse.
Jos kyseinen lentokenttäisku Murmanskissa olisi
kuin Mainilan laukaukset, senkin olisi tehnyt ryssä itse. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perkele sellaiset mitään Mainilaa ole!
Mainilan laukaukset ampui ryssä itse,
ei Suomi,
ja jos Suomi teoriassa olisikin antanut tukea
lentokenttäiskulle, siis jos, teoriassa,
ei sitä voi Mainilan laukauksiin verrata,
koska niitä Mainilan laukauksia ei Suomi ampunut,
vaan ryssä itse.
Jos kyseinen lentokenttäisku Murmanskissa olisi
kuin Mainilan laukaukset, senkin olisi tehnyt ryssä itse.Ooh.. että olet Suomeksi sanottuna TYHMÄ...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiin sellaiset kätyrit Suomesta.
Menkööt Ukrainaan sotimaan..Ei tarvi tulla Suomeen pakoon sotaa... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooh.. että olet Suomeksi sanottuna TYHMÄ...
Kysyn Tiltulta , miksi siellä punaisen viivan takana käydään jatkuvaa sotaa?
- Anonyymi
Lähtikö sitten Pride kulkueensa kanssa ensimmäisenä rintamallekin
- AnonyymiUUSI
Ryssä on ympäri msailmaa lavastanut mainilan laukaiksia.
- AnonyymiUUSI
Suomen ei tarvitse tehdä omaa sotilaallista Mainilaa, vaan Suomen päättäjät ovat sen jo omilla puheillaan ja teoillaan tehneet. Stubb, Toveri, Aaltola, Smith, Liuhto ja kumppanit ovat mottipäisillä puheillaan tehneet jo tähän mennessä suurempaa vahinkoa kuin Mainilaan verrattavalla provokaatiolla saataisiin aikaan.
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö tiltu. Suomesta ei johtavat poliitikot tai virkamiehet ole esitettäneen yhtään ainoata perusteeton väitettä tai puhetta Venäjän toimista.
Tiltusta saattaa rehellinen ja faktoihin perustuvat puhe näköjään edelleen oudoksuttaa yya-ajan itsesensuuriin verrattuna. Yya-aika päättyi jo yli kolmekymmentä vuotta sitten ja Suomi vapautui tuolloin normaaliksi länsimaaksi. Toki oli vielä pitkään muista länsimaista eroavaa varovaista ja lähes kritiikitöntä puhetta Venäjän tekosista, mutta varsinaista yya-ajan meininkiä ei enää. Nyttemmin Suomi on jo uutisoinnissaan realismiin ja tosiasioihin pohjautuvaa Venäjästä.,
Suurempaa vahinkoa siitä aiheutuisi Suomelle, jos entisajan salailu, itsesensuuri, kritiikitön suhtautuminen Venäjään ja Venäjän propagandaan olisi vallalla. - AnonyymiUUSI
Mainitut henkilöt ovat virkansa ja asemansa puolesta kommentoineet
ryssän sotakiihkoisen presidentin Molopää Putinin tekemisiä ja puheita,
uhoa ja pullistelua, sodan aloittamista oikeudetta, tekosyin, Ukrainaa vastaan.
Sopii muistaa, että Venäjä tässä on kaiken pahan alku ja juuri. - AnonyymiUUSI
Ei tässä tosiaankaan ihan Mainilasta ole kyse, mutta provosoinnista kuitenkin. Suomen päättäjillä on löysät housuissa, koska he eivät oikein tiedä mitä tekisivät. Sodalla pelottelu on kärsinyt kovan inflaation. Kansa tietää että Venäjä ei ole Suomeen hyökkäämässä. Tällä verukkeella ei voida perustella kansaa kurjistavia säästöjä ja rahan siirtämistä militaristeille. Vielä vakavampi ongelma maamme päättäjille on rajasulku. Pikkulapsetkin ymmärtävät jo, että sulun perustelut eivät ole totuuden mukaisia. Poliitikot ovat puun ja kuoren välissä, oman narratiiviensa vankeja. He eivät voi avata ajaa, koska silloin kaikki pelottelu osoittautuisi valheeksi. Kukaan ei enää usko "salaiseen tiedustelutietoon" eikä "jopa satoihin tuhansiin tulijoihin". Uhkana on myös Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimen tuleva päätös, joka tulee olemaan Suomelle langettava, jos päätös perustuu juridiikkaan eikä tuomareita ole lobattu tekemään lakiin perustuvaa lausumaa. Kaiken tämän vuoksi uhittelua pitää jatkaa ja toivoa, että Venäjä tekee provosoinnin vuoksi jonkin odottamattoman teon. Tällöin päättäjät voisivat kirkkain silmin sanoa olleensa oikeassa. Valheet palsatuvat aina jossakin vaiheessa. Niin tulee käymään tässäkin episodissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä tosiaankaan ihan Mainilasta ole kyse, mutta provosoinnista kuitenkin. Suomen päättäjillä on löysät housuissa, koska he eivät oikein tiedä mitä tekisivät. Sodalla pelottelu on kärsinyt kovan inflaation. Kansa tietää että Venäjä ei ole Suomeen hyökkäämässä. Tällä verukkeella ei voida perustella kansaa kurjistavia säästöjä ja rahan siirtämistä militaristeille. Vielä vakavampi ongelma maamme päättäjille on rajasulku. Pikkulapsetkin ymmärtävät jo, että sulun perustelut eivät ole totuuden mukaisia. Poliitikot ovat puun ja kuoren välissä, oman narratiiviensa vankeja. He eivät voi avata ajaa, koska silloin kaikki pelottelu osoittautuisi valheeksi. Kukaan ei enää usko "salaiseen tiedustelutietoon" eikä "jopa satoihin tuhansiin tulijoihin". Uhkana on myös Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimen tuleva päätös, joka tulee olemaan Suomelle langettava, jos päätös perustuu juridiikkaan eikä tuomareita ole lobattu tekemään lakiin perustuvaa lausumaa. Kaiken tämän vuoksi uhittelua pitää jatkaa ja toivoa, että Venäjä tekee provosoinnin vuoksi jonkin odottamattoman teon. Tällöin päättäjät voisivat kirkkain silmin sanoa olleensa oikeassa. Valheet palsatuvat aina jossakin vaiheessa. Niin tulee käymään tässäkin episodissa.
Hyvä kommentti..On se hyvä että edes joku kommentoi niinkuin asia on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti..On se hyvä että edes joku kommentoi niinkuin asia on.
Tarkoitit, että joku tuo venäjämielisen tiltun näkemyksen julki?
Niitähän on täällä vaikka kuinka paljon jo ennestäänkin. Nuo muutamat tiltut ovat kovasti ahkeria …
- AnonyymiUUSI
usa pistää pakotepussin venäjän niskaan, kyllä siitä köyristyvät
ja suomen pressä pitää pelejä jotta hyvä niin, ei koskaan veräjää auki venäjälle- AnonyymiUUSI
Pakotepussin😅😂😅
Suomen pressa pitää pelejä 🤣😭🤣
Veräjää auki 😃😄😆 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakotepussin😅😂😅
Suomen pressa pitää pelejä 🤣😭🤣
Veräjää auki 😃😄😆Stubido availee ainoastaan suurta suutaan. Muuten mies on täysi nolla.
- AnonyymiUUSI
venäjän "Mainilat"
Talvisodan ankarat päivät 1939–1940
Torstaiaamuna 30.11.1939 klo 6.50 puna-armeija avasi tulen Karjalan kannaksella. Aamun sarastaessa punatähdillä varustetut pommikoneet saapuivat Suomen ilmatilaan ja aloittivat Helsingin, Viipurin, Turun ja muiden kaupunkien pommitukset.
Neuvostojoukot hyökkäsivät yli puolen miljoonan miehen voimin koko itärajan pituudelta. Stalinin tavoitteena oli nopea operaatio. Suomi oli määrä valloittaa kahdessa viikossa.
Helsingin valtaamisen lisäksi tavoitteena oli, että toinen hyökkäyskiila katkaisee Suomen sen kapeimmasta kohdasta ja etenee Ouluun. Lapissa päämääränä oli Rovaniemi ja Ruotsin raja.
Talvisodan taisteluja käytiin ankarassa pakkasessa koko pitkällä rintamalla Karjalan Kannakselta Petsamoon.- AnonyymiUUSI
Olitko paikan päällä??😆😆😆
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei enää usko päättäjien valeita ei eestuo papukaija ..tiltu💥
- AnonyymiUUSI
Olen homo
Ja entunne
Muuta
Sanaa ku tiltu osaan painaa
Kulmamerkkiä ja
Kirjoittaa
Alekkain. - AnonyymiUUSI
Aloituksen otsikko on harhaanjohtava.
Jos puhutaan ja verrataan drooni-hyökkäystä venäjälle mainilan laukauksiin, niin silloin tarkoitetaan, että venäjä hyökkäsi omiin tukikohtiinsa. Tätä tukee kalsarimyrkyttäjän aiempi toiminta mm räjäyttää omia kerrostaloja, joista syy yritettiin vierittää zetseeneille.
Mikäli Suomea syytetään droonihyökyksestä ja verrataan mainilan laukauksiin, niin suomalaisten olisi pitänyt hyökätä suomalaisiin kohteisiin ja syyttää siitä venäjää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760