Päätoimittaja on erotettu, ei "vaihtunut'.
Hyi miten rumaa on valehtelu.
Miksi lapuan lehden hallitus valehtelee
21
605
Vastaukset
- Anonyymi
Meillon Lapuan lait............
- Anonyymi
Asioita pitää kaunistella...
- Anonyymi
Taisi mennä vastoin journalismin ohjeita lehtitalon oma tiedottaminen päätoimittajasta.
- Anonyymi
lapuan laki on mielikuvitusta
- Anonyymi
Ompa uskottava lehti tuollainen.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa uskottava lehti tuollainen.......
Valheet tulee aina julki
- Anonyymi
Älähän nyt mollaa entistä päätoimittajaa. Väität, että on erotettu. Siihen on yleensä jokin syy. Päätoimittaja vaihtuu kertoo sen, että haluaa uusiin haasteisiin ihan itse. Näin arvelen.
- Anonyymi
Nauraa naurismaan aidatkin😀. Miksei sitte kerro mitä "uudet haasteet" ovat? Vastaus, niitä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauraa naurismaan aidatkin😀. Miksei sitte kerro mitä "uudet haasteet" ovat? Vastaus, niitä ei ole.
Mikä uutinen oli. Kansanaho ollut veetee päätoimittaja puoli vuotta. Lapsa hallitus heräsi vissiin talviunesta. Noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä uutinen oli. Kansanaho ollut veetee päätoimittaja puoli vuotta. Lapsa hallitus heräsi vissiin talviunesta. Noloa.
Säätiön kateet kääkät, tsemppiä Tarja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säätiön kateet kääkät, tsemppiä Tarja
Bylsisin 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bylsisin 😛
Näkee mikä kateellisten pikkusielujen kaupunki Lapua on. Eivät kestäneet säätiön hallitustomppelit osaavaa päätoimittajaa joka ei heitä mielistellyt. Toivottavasti saavat nyt sellaisen joka nuolee heidän kengätkin 😄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten uusi työnantaja asettaa määräpäivän jolloin rekrytoinnista voi aikaisintaan kertoa. Viime aikoinahan Yle on rekrytoinut pohjalaislehtien päätoimittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten uusi työnantaja asettaa määräpäivän jolloin rekrytoinnista voi aikaisintaan kertoa. Viime aikoinahan Yle on rekrytoinut pohjalaislehtien päätoimittajia.
Plöpplöp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plöpplöp
Tarkoitit että yle on irtisanonut viime aikoina?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näkee mikä kateellisten pikkusielujen kaupunki Lapua on. Eivät kestäneet säätiön hallitustomppelit osaavaa päätoimittajaa joka ei heitä mielistellyt. Toivottavasti saavat nyt sellaisen joka nuolee heidän kengätkin 😄.
Osaava? Rajoittuu siihen, että osaa järjestää itsensä kuvaan. Muulla jutunteossa ei niin väliä
- Anonyymi
Mutta se kuulostaa kovin vulgääriltä jos ilmoitetaan että on annettu neljävitosta takapuoleen..,,,
- AnonyymiUUSI
Mä antaisin kahdeksantuumaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä antaisin kahdeksantuumaista.
Kyllä Lapua säätiö munasi taas kerran.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Lapua säätiö munasi taas kerran.
Alennustila on melkoinen.. ..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alennustila on melkoinen.. ..
Lapsilleni koetan neuvoa että pysykää kaukana pikkufirnoista. Usein toiminta epäeettistä, eivät noudata tesiä ja työelämän pelisääntöjä muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693