Päätoimittaja on erotettu, ei "vaihtunut'.
Hyi miten rumaa on valehtelu.
Miksi lapuan lehden hallitus valehtelee
44
1417
Vastaukset
- Anonyymi
Meillon Lapuan lait............
- Anonyymi
Asioita pitää kaunistella...
- Anonyymi
Taisi mennä vastoin journalismin ohjeita lehtitalon oma tiedottaminen päätoimittajasta.
- Anonyymi
Onko pantu oma DOGE virasto käyntiin .....
- Anonyymi
lapuan laki on mielikuvitusta
- Anonyymi
Ompa uskottava lehti tuollainen.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa uskottava lehti tuollainen.......
Valheet tulee aina julki
- Anonyymi
Älähän nyt mollaa entistä päätoimittajaa. Väität, että on erotettu. Siihen on yleensä jokin syy. Päätoimittaja vaihtuu kertoo sen, että haluaa uusiin haasteisiin ihan itse. Näin arvelen.
- Anonyymi
Nauraa naurismaan aidatkin😀. Miksei sitte kerro mitä "uudet haasteet" ovat? Vastaus, niitä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauraa naurismaan aidatkin😀. Miksei sitte kerro mitä "uudet haasteet" ovat? Vastaus, niitä ei ole.
Mikä uutinen oli. Kansanaho ollut veetee päätoimittaja puoli vuotta. Lapsa hallitus heräsi vissiin talviunesta. Noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä uutinen oli. Kansanaho ollut veetee päätoimittaja puoli vuotta. Lapsa hallitus heräsi vissiin talviunesta. Noloa.
Säätiön kateet kääkät, tsemppiä Tarja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säätiön kateet kääkät, tsemppiä Tarja
Bylsisin 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bylsisin 😛
Näkee mikä kateellisten pikkusielujen kaupunki Lapua on. Eivät kestäneet säätiön hallitustomppelit osaavaa päätoimittajaa joka ei heitä mielistellyt. Toivottavasti saavat nyt sellaisen joka nuolee heidän kengätkin 😄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten uusi työnantaja asettaa määräpäivän jolloin rekrytoinnista voi aikaisintaan kertoa. Viime aikoinahan Yle on rekrytoinut pohjalaislehtien päätoimittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten uusi työnantaja asettaa määräpäivän jolloin rekrytoinnista voi aikaisintaan kertoa. Viime aikoinahan Yle on rekrytoinut pohjalaislehtien päätoimittajia.
Plöpplöp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plöpplöp
Tarkoitit että yle on irtisanonut viime aikoina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee mikä kateellisten pikkusielujen kaupunki Lapua on. Eivät kestäneet säätiön hallitustomppelit osaavaa päätoimittajaa joka ei heitä mielistellyt. Toivottavasti saavat nyt sellaisen joka nuolee heidän kengätkin 😄.
Osaava? Rajoittuu siihen, että osaa järjestää itsensä kuvaan. Muulla jutunteossa ei niin väliä
- Anonyymi
Mutta se kuulostaa kovin vulgääriltä jos ilmoitetaan että on annettu neljävitosta takapuoleen..,,,
- Anonyymi
Mä antaisin kahdeksantuumaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä antaisin kahdeksantuumaista.
Kyllä Lapua säätiö munasi taas kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Lapua säätiö munasi taas kerran.
Alennustila on melkoinen.. ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alennustila on melkoinen.. ..
Lapsilleni koetan neuvoa että pysykää kaukana pikkufirnoista. Usein toiminta epäeettistä, eivät noudata tesiä ja työelämän pelisääntöjä muutenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsilleni koetan neuvoa että pysykää kaukana pikkufirnoista. Usein toiminta epäeettistä, eivät noudata tesiä ja työelämän pelisääntöjä muutenkaan.
Pääasiassa pienten yritysten työntekijät ovat kuin perheenjäseniä, pidetään huolta, palkat maksetaan. Yrittäjä jättää jopa itselleen maksamasta jotta työntekijät saavat palkat ajallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa pienten yritysten työntekijät ovat kuin perheenjäseniä, pidetään huolta, palkat maksetaan. Yrittäjä jättää jopa itselleen maksamasta jotta työntekijät saavat palkat ajallaan.
Ikävä kyllä itsellä kokemus toisenlainen. Olipa jopa sellainen kokemus että nuori työntekijä joutui vastaamaan kiukkuiselle asiakkaalle kun yrittäjä vässykkä väisti itse vastuun. Perehdytys tässä yrityksensä myös olematonta. Katsokaa vanhemmat lastenne työsopimukset ja ottakaa yhteyttä työnantajiin heti jos tarvetta. Epäeettisyys valtaa alaa ikävä kyllä meidän aikuisten toimintamalleissa. Liekö Amerikan esimerkkiä, mikä tästäkin ketjusta ilmenee aika suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä itsellä kokemus toisenlainen. Olipa jopa sellainen kokemus että nuori työntekijä joutui vastaamaan kiukkuiselle asiakkaalle kun yrittäjä vässykkä väisti itse vastuun. Perehdytys tässä yrityksensä myös olematonta. Katsokaa vanhemmat lastenne työsopimukset ja ottakaa yhteyttä työnantajiin heti jos tarvetta. Epäeettisyys valtaa alaa ikävä kyllä meidän aikuisten toimintamalleissa. Liekö Amerikan esimerkkiä, mikä tästäkin ketjusta ilmenee aika suoraan.
Mitä median toimintaan tulee, valtion tukia ollaan vailla koko ajan. Median tehtävä toimia demokratian ylläpitäjänä ja puolustaja, sananvapauden ja eettisyyden asialla. Ei kyllä voi ymmärtää mikä on idea kun paikallinen lehtitalo itse näemmä rapauttaa näitä alalleen elintärkeitä pelisääntöjä ja arvoja omassa toiminnassaan.
Itse en lapuan Sanomat-lehteä tilaa koska siinä ei ole mitään mitä tarvitsen, mutta onhan ilmeinen vaara Lapuasta tulla paikallinen uutiserämaa, ellei sitten joku mediakonserni suostu ottamaan Lapuan sanomia osaksi toimintaansa. Omat toiminnan edellytykset vaikuttavat vähintään hatarilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä median toimintaan tulee, valtion tukia ollaan vailla koko ajan. Median tehtävä toimia demokratian ylläpitäjänä ja puolustaja, sananvapauden ja eettisyyden asialla. Ei kyllä voi ymmärtää mikä on idea kun paikallinen lehtitalo itse näemmä rapauttaa näitä alalleen elintärkeitä pelisääntöjä ja arvoja omassa toiminnassaan.
Itse en lapuan Sanomat-lehteä tilaa koska siinä ei ole mitään mitä tarvitsen, mutta onhan ilmeinen vaara Lapuasta tulla paikallinen uutiserämaa, ellei sitten joku mediakonserni suostu ottamaan Lapuan sanomia osaksi toimintaansa. Omat toiminnan edellytykset vaikuttavat vähintään hatarilta.Medialla ei ole tapana tunnustaa omia virheitään. Ehkä kannattaisi, ellei nyt viidakon lakia oteta kuten vissii LopSa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Medialla ei ole tapana tunnustaa omia virheitään. Ehkä kannattaisi, ellei nyt viidakon lakia oteta kuten vissii LopSa.
Antila pääsi oikein Ylen uutiseen kyseenalaisessa menettelyssään....
- Anonyymi
Vaitiolosopimus tehty. Kukaan ei avaa tilannetta.....buahhaaa
- Anonyymi
Onko jotain salattavaa? kun pitää tehdä vaitiolosopimus se on reilusti potkut vaan jos kerran siltä tuntuu ja uutta tilalle mitä siinä muuta sitten tarttee sopia jutut vaan alkaa kiertää vaitiolosopimuksia tehdään jonkun asian tähden mun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain salattavaa? kun pitää tehdä vaitiolosopimus se on reilusti potkut vaan jos kerran siltä tuntuu ja uutta tilalle mitä siinä muuta sitten tarttee sopia jutut vaan alkaa kiertää vaitiolosopimuksia tehdään jonkun asian tähden mun mielestä.
Miksi henkilökohtaiset asiat pitäisi julkistaa? Kerrotko sinä oman palkkasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et jyrättiinkö vain kyynerpää taktiikalla pihalle kun pitää saada kaverille/sukulaiselle paikka auki,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et jyrättiinkö vain kyynerpää taktiikalla pihalle kun pitää saada kaverille/sukulaiselle paikka auki,
Saatte nähdä niin Ikola junttaa Heli karhumäkeä taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhtaalta peliltä vaikuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhtaalta peliltä vaikuta
Onko tietoa ketä hakenu huipputyöhön jossa saa päivät päästään selostaa taviksille hallituksen jäsenille median tekemistä.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro, se on 8.000 euroa kuussa ja vapaa autoetu. Revi siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi käydä niin että elintila työpaikalla tehdään olemattoman pieneksi kontrolliin, ikävän suhtautumisen ja toimimattomien rakenteiden takia. Pelkään että Lapuan Sanomissa kävi niin säätiön hallituksen toimesta. Se on erittäin huono asia vapaan lehdistön toiminnan ja demokratian kannalta. Vieläpä on rapauttaja tulee median sisältä.
Vaitiolosopimus asiassa vaikuttaa kyseenalaiselta siksikin että paljon tiedon sirpaleita liikkuu. Mistä ne ovat peräisin???
- Anonyymi
Shhhhhhh nyt hiljaa joka iikka shhhhhhhhh
- Anonyymi
Paljon tinasit, paljon pilasit. Vihdoin kolvisi kylmeni. Kiitos LS:n päätoimittajalle.
- Anonyymi
Vanhan ajan kunnon potkut.
- Anonyymi
Lapuan Sanomat lehden levikki on heikohko näin digiajalla, kun ei ihmiset juuri muutoinkaan tule tilanneeksi erikseen maksullista uutisvirtaa. Aika moni ei tilaa enää Ilkkaa'kaan, vaikka se Pohjalaisen kanssa pistikin hynttyyt yhteen.
- Anonyymi
Höpö taas. Paikallislehtiä tilataan, maakuntalehtiä ei .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö taas. Paikallislehtiä tilataan, maakuntalehtiä ei .
Valehtelu on maan tapa nykyään. Perussuomalaiset näytti esimerkkiä taas purran johdolla. Trump, MAGA ym
- Anonyymi
ööh,oon ihmetelly kun yhden Antilan triathlon kisoista kirjoitetaan vuosikaudet.Syyhän selvisi vihdoin minulle.
- Anonyymi
Hyvä että sinä edes tiedät, me muut emme..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751420Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481312Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551078- 51785
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39728Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647