Synnin puolustaminen = laittomuutta = syntiä

Anonyymi-ap

Joh 15:22:

"Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat."

Room 1:20:

"Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin ETTEIVÄT HE VOI MILLÄÄN ITSEÄNSÄ PUOLUSTAA,"

32

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilm 11:18:

"Ja pakanakansat ovat vihastuneet, mutta sinun vihasi on tullut, ja tullut on aika tuomita kuolleet ja maksaa palkka sinun palvelijoillesi profeetoille ja pyhille ja niille, jotka sinun nimeäsi pelkäävät, pienille ja suurille, ja turmella ne, jotka maan turmelevat.""

• Anonyymi

Olet lespo!

• Anonyymi

1Tim 5:24: "Muutamien ihmisten synnit ovat ilmeiset ja joutuvat ennen tuomittaviksi, toisten taas seuraavat jäljestäpäin;"

1Joh 1:9: "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

• Anonyymi

Jes 28:17:

"Ja minä panen oikeuden mittanuoraksi ja vanhurskauden vaa'aksi, ja rakeet hävittävät VALHETURVAN, ja vedet huuhtovat pois piilopaikan."

• Anonyymi

Jer 23:24:

"Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra."

• Anonyymi

Olet saatanasta,!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet saatanasta,!

Kiitos "uskova".
        Siunausta.

• Anonyymi

No God, no sin.

• Anonyymi

Job 4:8:

"Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin."

• Anonyymi

Job 11:11:

"Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

• Anonyymi

Kuivaa on elämäsi. Vain synnistä kirjoitat. Missä on hengellinen elämäsi ? Sitä ei olekaan. Miksi et kirjoita : eilen paransin selkäsairaan.

• Anonyymi

Armoa ei voi julistaa ilman ellei puhuta synnistä.
      Tämä on ajan henki.

• Anonyymi

Ei pidä puolustaa sotarikoksia eikä kansanmurhaa.

Siinä mielessä aloitus totta.

• Anonyymi

Sotavarustelu syntiä vai ei ?
      Rauhan teitä he eivät tunne.

• Anonyymi

Saarn 5:16-17; 6:11-12:

Raskas onnettomuus tämäkin on: aivan niinkuin hän tuli, on hänen mentävä; ja mitä hyötyä hänellä sitten on siitä, että on vaivaa nähnyt tuulen hyväksi?

Myös kuluttaa hän kaikki päivänsä pimeydessä; ja surua on hänellä paljon, kärsimystä ja mielikarvautta. …

Sillä niin on: puheen paljous enentää turhuutta. Mitä etua on ihmisellä siitä?

Sillä kuka tietää, mikä on ihmiselle hyvä elämässä, hänen elämänsä lyhyinä, turhina päivinä, jotka hän viettää kuin varjo; ja kuka ilmaisee ihmiselle, mitä on tuleva hänen jälkeensä auringon alla?"

• Anonyymi

Elä esitä jeesusta.

• Anonyymi

Laittomuus saa nykyisin vallan kun puolustetaan kammottavia rikoksia.

• Anonyymi

Ketkä puolustavat syntiä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä puolustavat syntiä ?

No God, No Sin, dude!

• Anonyymi

Mistä löytyisi raamatullinen seurakunta ?

• Anonyymi

Kirkko maasta,,!

• Anonyymi

Saarn 8:8,11,17:

"Ei ole ihminen tuulen valtias, niin että hän voisi sulkea tuulen, ei hallitse kukaan kuoleman päivää, ei ole pääsyä sodasta, eikä jumalattomuus pelasta harjoittajaansa. … Milloin pahan teon tuomio ei tule pian, saavat ihmislapset rohkeutta tehdä pahaa, … niin minä tulin näkemään kaikista Jumalan teoista, että ihminen ei voi käsittää sitä, mitä tapahtuu auringon alla; sillä ihminen saa kyllä nähdä vaivaa etsiessään, mutta ei hän käsitä. Ja jos viisas luuleekin tietävänsä, ei hän kuitenkaan voi käsittää."

• Anonyymi

Turha huolestua kun synnit on jo kuitattu ristillä.

• Anonyymi

Tupla vai kuitti armovarkaalla ?

• Anonyymi

Sananl 5:4: "Mutta lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka."

Hepr 4:12: "Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;"

• Anonyymi

Koiruoho

8:11 Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.

8:12 Ja neljäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kolmas osa auringosta ja kolmas osa kuusta ja kolmas osa tähdistä lyötiin vitsauksella, niin että kolmas osa niistä pimeni ja päivä kolmannelta osaltaan oli valoton, ja niin myös yö.

• Anonyymi

Eihän enää syytetä laittomuuden tekemisestä, vaan jopa jumalattomille puolustellaan laittomuuksia.

Uskovista tullut kammottavia otuksia.

• Anonyymi

Mistä löytyy kristillinen seurakunta jolla on kaksiteräinen miekka !?

"Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:"

• Anonyymi

Jos alkaa Ilmestyskirjan pedoista ja muusta höyryämään, niin se on lopun alkua kun on ymmärtävinään jotain sellaista mikä ei ole ymmärrettävissä ja jättää huomiotta sen miten uusi liitto solmitaan Hengessä eikä kuollessa kirjaimessa.

• Anonyymi

Tietoinen, tiedetyn rikoksen salailu ja näin puolustaminen taas tunnettiin Suomen ent. rikoslaissa nimikkeellä "rikoksen suosiminen", josta saattoi saada jopa 2 vuotta vankeutta.

Tuota nimikettä ei enää ole, joskin itse asia saattaa olla, toisella nimikkeellä.

Taivasten valtakunnassa on hengellisille kriminaaleille kovemmat tuomiot. Uhrit, viimeistään siellä, saavat oikeutta.

• Anonyymi

Onneksi on saat ansiosi mukaan.

• Anonyymi

Rauhaa

Ps 119:165:
      "Suuri rauha on niillä, jotka rakastavat sinun lakiasi, eikä heille kompastusta tule."

Ps 122:8:
      "Veljieni ja ystävieni tähden minä sanon: olkoon sinulla rauha."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe