Joh 15:22:
"Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat."
Room 1:20:
"Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin ETTEIVÄT HE VOI MILLÄÄN ITSEÄNSÄ PUOLUSTAA,"
Synnin puolustaminen = laittomuutta = syntiä
32
196
Vastaukset
- Anonyymi
Ilm 11:18:
"Ja pakanakansat ovat vihastuneet, mutta sinun vihasi on tullut, ja tullut on aika tuomita kuolleet ja maksaa palkka sinun palvelijoillesi profeetoille ja pyhille ja niille, jotka sinun nimeäsi pelkäävät, pienille ja suurille, ja turmella ne, jotka maan turmelevat.""- Anonyymi
Olet lespo!
- Anonyymi
1Tim 5:24: "Muutamien ihmisten synnit ovat ilmeiset ja joutuvat ennen tuomittaviksi, toisten taas seuraavat jäljestäpäin;"
1Joh 1:9: "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä." - Anonyymi
Jes 28:17:
"Ja minä panen oikeuden mittanuoraksi ja vanhurskauden vaa'aksi, ja rakeet hävittävät VALHETURVAN, ja vedet huuhtovat pois piilopaikan." - Anonyymi
Jer 23:24:
"Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra."- Anonyymi
Olet saatanasta,!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet saatanasta,!
Kiitos "uskova".
Siunausta.
- Anonyymi
No God, no sin.
- Anonyymi
Job 4:8:
"Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin." - Anonyymi
Job 11:11:
"Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin." - Anonyymi
Kuivaa on elämäsi. Vain synnistä kirjoitat. Missä on hengellinen elämäsi ? Sitä ei olekaan. Miksi et kirjoita : eilen paransin selkäsairaan.
- Anonyymi
Armoa ei voi julistaa ilman ellei puhuta synnistä.
Tämä on ajan henki. - Anonyymi
Ei pidä puolustaa sotarikoksia eikä kansanmurhaa.
Siinä mielessä aloitus totta. - Anonyymi
Sotavarustelu syntiä vai ei ?
Rauhan teitä he eivät tunne. - Anonyymi
Saarn 5:16-17; 6:11-12:
Raskas onnettomuus tämäkin on: aivan niinkuin hän tuli, on hänen mentävä; ja mitä hyötyä hänellä sitten on siitä, että on vaivaa nähnyt tuulen hyväksi?
Myös kuluttaa hän kaikki päivänsä pimeydessä; ja surua on hänellä paljon, kärsimystä ja mielikarvautta. …
Sillä niin on: puheen paljous enentää turhuutta. Mitä etua on ihmisellä siitä?
Sillä kuka tietää, mikä on ihmiselle hyvä elämässä, hänen elämänsä lyhyinä, turhina päivinä, jotka hän viettää kuin varjo; ja kuka ilmaisee ihmiselle, mitä on tuleva hänen jälkeensä auringon alla?"- Anonyymi
Elä esitä jeesusta.
- Anonyymi
Laittomuus saa nykyisin vallan kun puolustetaan kammottavia rikoksia.
- Anonyymi
Ketkä puolustavat syntiä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä puolustavat syntiä ?
No God, No Sin, dude!
- Anonyymi
Mistä löytyisi raamatullinen seurakunta ?
- Anonyymi
Kirkko maasta,,!
- Anonyymi
Saarn 8:8,11,17:
"Ei ole ihminen tuulen valtias, niin että hän voisi sulkea tuulen, ei hallitse kukaan kuoleman päivää, ei ole pääsyä sodasta, eikä jumalattomuus pelasta harjoittajaansa. … Milloin pahan teon tuomio ei tule pian, saavat ihmislapset rohkeutta tehdä pahaa, … niin minä tulin näkemään kaikista Jumalan teoista, että ihminen ei voi käsittää sitä, mitä tapahtuu auringon alla; sillä ihminen saa kyllä nähdä vaivaa etsiessään, mutta ei hän käsitä. Ja jos viisas luuleekin tietävänsä, ei hän kuitenkaan voi käsittää." - Anonyymi
Turha huolestua kun synnit on jo kuitattu ristillä.
- Anonyymi
Tupla vai kuitti armovarkaalla ?
- Anonyymi
Sananl 5:4: "Mutta lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka."
Hepr 4:12: "Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;"- Anonyymi
Koiruoho
8:11 Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
8:12 Ja neljäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kolmas osa auringosta ja kolmas osa kuusta ja kolmas osa tähdistä lyötiin vitsauksella, niin että kolmas osa niistä pimeni ja päivä kolmannelta osaltaan oli valoton, ja niin myös yö.
- Anonyymi
Eihän enää syytetä laittomuuden tekemisestä, vaan jopa jumalattomille puolustellaan laittomuuksia.
Uskovista tullut kammottavia otuksia. - Anonyymi
Mistä löytyy kristillinen seurakunta jolla on kaksiteräinen miekka !?
"Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:" - Anonyymi
Jos alkaa Ilmestyskirjan pedoista ja muusta höyryämään, niin se on lopun alkua kun on ymmärtävinään jotain sellaista mikä ei ole ymmärrettävissä ja jättää huomiotta sen miten uusi liitto solmitaan Hengessä eikä kuollessa kirjaimessa.
- Anonyymi
Tietoinen, tiedetyn rikoksen salailu ja näin puolustaminen taas tunnettiin Suomen ent. rikoslaissa nimikkeellä "rikoksen suosiminen", josta saattoi saada jopa 2 vuotta vankeutta.
Tuota nimikettä ei enää ole, joskin itse asia saattaa olla, toisella nimikkeellä.
Taivasten valtakunnassa on hengellisille kriminaaleille kovemmat tuomiot. Uhrit, viimeistään siellä, saavat oikeutta.- Anonyymi
Onneksi on saat ansiosi mukaan.
- Anonyymi
Rauhaa
Ps 119:165:
"Suuri rauha on niillä, jotka rakastavat sinun lakiasi, eikä heille kompastusta tule."
Ps 122:8:
"Veljieni ja ystävieni tähden minä sanon: olkoon sinulla rauha."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683