SUOMEN UUTISET TÄYSIN PS-JOHDON PROPAGANDATORVI!

Anonyymi-ap

Viimeisin uutinen PS:n virallisten nettisivujen ”ajankohtaista” osiossa koskee Raision perussuomalaisen ryhmän järjestymistä. Tärkeää, mutta MIKÄ ON VUODEN TÄRKEIN TAPAHTUMA?
Puoluekokous, jossa valitaan puolueen johto loppuhallituskaudeksi ja johto joka johtaa puolueen seuraaviin eduskuntavaaleihin.

Suomen Uutiset ei uutisoi mitään. Vain puolueen ”saavutuksia” ja puoluejohdon EHDOLLA OLEVIEN VASALLIEN YLISTYSTÄ!

Ennen puoluekokouksesta uutisoitiin, oli haastatteluja, keskusteluja, jne.

Nykyään pelkkää hiljaisuutta ja toisaalta nykyjohdon propagandaa. Suomen Uutiset ovat hallituskauden aikana vajonneet kovasti parjaamansa valtamediaa tasolle, ellei pahemmaksi!

Turkkila kirjoittaa mitä käsketään, mutta tulisi muistaa, että jo kahden viikon kuluttua valta saattaa olla aivan muilla, kuin nykyjohdolla.

Pidetään siitä huoli!

6

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fanaatikot eivät ole kiinnostuneita keskustelusta vaan idoliensa sanomasta.

• Anonyymi

Jussi: Persun pitää olla Netissä trulli, haastaja ja syyttäjä. Mutta minua siihen ei saa sotkea.

• Anonyymi

Eräs asia Suomen Uutisissa on parmmin kuin yhdessäkään muussa julkaisussa.
      Ne ovat kaikki kaikkien luettavissa, eikä maksumuurin takana

Oletko lukenut demokraattia?
      Entäpä Kansan uutisia?
      Miilaisia uutisia on SKP sivulla?
      Ei aamulehtikään moiti demareita.
      Vasemmistoliittokin keskittyy moittimaan hallituspuolueita.

Kaikki puoluelehdet ovat propagandaa, olet sokea jos et sitä nää.

• Anonyymi

Sitä PS paskaa ei ole huolittu edes suomen journalistiliitoon

• Anonyymi
      UUSI

Mitä muuta Perussuomalaisten nettisivuilla sitten pitäisi olla omiensa kehumisen ja muiden haukkumisen lisäksi? Meille ne kyllä riittää, sillä liika tieto lisää vain tuskaa.

• Anonyymi
        UUSI

meiän ei muta tarvihe tiätää ku etä pura on paras ja mahanmuto ok kiälettävä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe