H-vetin talkkunapäät

Anonyymi-ap

Mitähän ajatteli se räiskäleisen Mersun kuski, kun ajettiin moottoritiellä peräkkäin jonossa suurinta sallittua ja yhtäkkiä hyökkäsi vasemmalla kaistalla olevaan väliin , ohitti minut ja sitten saman tien koukkasi autoni nokan edestä ulosmenorampille.

19

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuljettaja ajautuu jatkuvasti tilanteisiin jossa edellä ajavan ohi pitää päästä.

• Anonyymi

Jos liikenne kulkee nopeusrajoituksen mukaista todellista nopeutta, niin ei ole normaalioloissa ohitustarvetta. Nopeusrajoitusta nopeammin kun ei saa ajaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos liikenne kulkee nopeusrajoituksen mukaista todellista nopeutta, niin ei ole normaalioloissa ohitustarvetta. Nopeusrajoitusta nopeammin kun ei saa ajaa.

Mittari valehtee ja ohi on päästävä

• Anonyymi

Joskus ramppi voi tulla yllättäen kohdalle, varsinkin jos ei ole paikkakuntalainen.
      Sulla on asiat kovin hyvin jos tuo aiheuttaa noin ison varmistuksen, että se pitää jakaa.

• Anonyymi

On mulla asiat hyvin. Olen vain sitä mieltä, että törttöilyt pitäisi liikenteessä kerta kaikkiaan jättää pois. Jos kaikki ei olekaan varpaillaan, niin voi vaikka kolahtaa. Liikenteessä pitää olla säännöt ja ihmisten täytyy luottaa siihen, että sääntöjä noudatetaan.

• Anonyymi

Noita talkkunapäitä on paljon mersut audit Bemarin kuskit etupäässä luulevat että heillä on mahdollisuus ja oikeus ajaa lujempaa vaikka vehkeet sekä rahkeet on jo täysillä....

• Anonyymi

Aloitus on täyttä totta. Jotakin pitää tehdä ennen kuin tilanne menee aivan villiksi. Toinen ongelmaryhmä on kurittomat pyöräilijät, joista osa ei kunnioita edes punaista liikennevaloa. Jonkinlainen ryhtiliike pitää sada aikaiseksi näiden liikenteen huligaanien kuriin saattamiseksi. Valitettavasti vallalla on sellainen harhakuva, että jos liikennerike tehdään muulla välineellä kuin autolla, se ei oikeastaan olekaan rike. Muutos lähtee siis asenteiden muutoksesta.

• Anonyymi

Miksi sinua nyppii toisten käytös liikenteessä ? Vain typerys tulee tänne valittamaan

• Anonyymi

En ole aloittaja mutta tässä on kyse turvallisuudesta.Netti on täynnä kirjoituksia jossa oma turvallisuus vaarantuu toisten töppäksistä.

• Anonyymi

Kukaan ei ole täydellinen töppäyksiä sattuu aina joskus.

• Anonyymi

Toisilla on asennevamma. Ajetaan kuin hullut säännöistä piittaamatta.

• Anonyymi
      UUSI

rampista käännytään niin muutama kymmenen metriä ennen on ohi päästävä ???

• Anonyymi
        UUSI

joillain on autossa kamera ja saa rekkarin kautta omistajan selville 🤔 ja lähtee metsästämään 😠😠😠

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joillain on autossa kamera ja saa rekkarin kautta omistajan selville 🤔 ja lähtee metsästämään 😠😠😠

Tien tukkijan metsästysvaistot tuskin herää siitä että hänet ohitetaan

• Anonyymi
      UUSI

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Valitettavan usein tyhmä ei tajua olevansa sitä.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sitten?

Niin mitä?

• Anonyymi
      UUSI

Tullu varmaan mersukuskille yllättäen ramppi mihin piti ajaa elikä ei mitään toikkarointia.Aloittaja justiin tyypillinen purnaaja mitä muut tekee virheitä liikenteessä.

• Anonyymi
        UUSI

Enemmän valvontaa liikenteeseen niin saataisiin ylimieliset Audi Bemu Mese kuskit kuriin.

• Anonyymi
      UUSI

Ylinopeus Yrjöjä riittää ainakin Tampereella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe