Tampereen taksiraiskaajan tapauksen taustat olivat hyvinkin erikoiset.
Goran Omer Khurshid sai siis reilun parin vuoden vankilatuomion raiskauksesta. Khurshid on toiminut ennen taksiraiskarin uraa jossain Laitilan suunnalla parturina. Parturitoiminnan ohessa ajeltiin taksia, sillä miehen firman toimialaksi on rekisteröity sekä taksi- että parturitoiminta.
Erikoista tässä on se, että Khurshidin puoliso on irakilaisena ihmisoikeusaktivistina tunnettu Nasrin Ebrahim. Isot mediat ovat kirjoittaneet hänestä paljon. Ensin hänet naitettiin lapsivaimona vanhalle muslimimiehelle. Sen jälkeen hän avioitui taksiraiskarin kanssa. Todennäköisesti Ebrahim ei kuitenkaan tiennyt miehensä raiskausurasta.
Khurshid on edelleen vapaalla jalalla. Häntä ei vaadittu vangittavaksi edes käräjäoikeuden päätöksessä. Vielä muutama vuosi sitten jos tuomiota oli tulossa yli kaksi vuotta, niin tekijä vangittiin automaattisesti odottamaan tuomion lainvoimaisuutta, mutta tässä tapauksessa ei.
Lisääkö tällainen uutinen rasismia
Anonyymi-ap
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeutettua" rasismia " koska tuollaisia ei pidä paapoa, vaan tuomita
Yhteiskunnan täytyy siis hyväksyä tuollaiset raiskaajat.
Kyllä minulla ainakin viha on tuollaisia kohtaan. - Anonyymi
Missä isossa maassa, missä kymmenien vuosien kokemus maahanmuuttajista,
laki antaa vastaavan oleskella edelleen maassa, ja maksaa vielä kaikki kulut?
Tai mihin maahan jossa kokemusta on , tullaan ilman papereita, valehdellaan kaikki, jäädään siitäkin kiinni , ollaan vankilassa ja jatketaan rikoksia jopa murhia ym.
ja kaikki nämä eivät merkitse mitään, vaan maksetaan täysi ylläpito.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693