Tampereen taksiraiskaajan tapauksen taustat olivat hyvinkin erikoiset.
Goran Omer Khurshid sai siis reilun parin vuoden vankilatuomion raiskauksesta. Khurshid on toiminut ennen taksiraiskarin uraa jossain Laitilan suunnalla parturina. Parturitoiminnan ohessa ajeltiin taksia, sillä miehen firman toimialaksi on rekisteröity sekä taksi- että parturitoiminta.
Erikoista tässä on se, että Khurshidin puoliso on irakilaisena ihmisoikeusaktivistina tunnettu Nasrin Ebrahim. Isot mediat ovat kirjoittaneet hänestä paljon. Ensin hänet naitettiin lapsivaimona vanhalle muslimimiehelle. Sen jälkeen hän avioitui taksiraiskarin kanssa. Todennäköisesti Ebrahim ei kuitenkaan tiennyt miehensä raiskausurasta.
Khurshid on edelleen vapaalla jalalla. Häntä ei vaadittu vangittavaksi edes käräjäoikeuden päätöksessä. Vielä muutama vuosi sitten jos tuomiota oli tulossa yli kaksi vuotta, niin tekijä vangittiin automaattisesti odottamaan tuomion lainvoimaisuutta, mutta tässä tapauksessa ei.
Lisääkö tällainen uutinen rasismia
6
250
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeutettua" rasismia " koska tuollaisia ei pidä paapoa, vaan tuomita
Yhteiskunnan täytyy siis hyväksyä tuollaiset raiskaajat.
Kyllä minulla ainakin viha on tuollaisia kohtaan. - Anonyymi
Missä isossa maassa, missä kymmenien vuosien kokemus maahanmuuttajista,
laki antaa vastaavan oleskella edelleen maassa, ja maksaa vielä kaikki kulut?
Tai mihin maahan jossa kokemusta on , tullaan ilman papereita, valehdellaan kaikki, jäädään siitäkin kiinni , ollaan vankilassa ja jatketaan rikoksia jopa murhia ym.
ja kaikki nämä eivät merkitse mitään, vaan maksetaan täysi ylläpito.- Anonyymi
Mrrrr
- Anonyymi
Tuollaistahan suomalaiset tekevät koko ajan paitsi, että ovat syntyessään saaneet sosiaaliturvatunnuksen. Huom. sanan alku "sosiaali-". Suomi on siis sosialistinen maa, hei persukokkareet. Ei ihme, että vimmalla halatte romuttaa yhteiskunnan.
- Anonyymi
Pahamaa
- Anonyymi
Vihervasemmisto siis hyväksyy raiskauksen paremman maahanmuuton nimissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2722691Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151621Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141509Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161361Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3751351Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251177Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist1851016Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.63972Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19916- 75853