Jos SDP voittaa vaalit ja onnistuu jollain ilveellä muodostaan hallituksen kokoomuksen

Anonyymi-ap

kanssa, niin se tietää SDP:lle menoa, kannatus romahtaa ilman muuta.

Vain idiootit ei tätä tajua.

12

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika mahdoton paikka, että noi kaksi muodostais hallituksen.

• Anonyymi

urpo ja purra joutuu takaisi oppositioon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

urpo ja purra joutuu takaisi oppositioon

Nyt siellä istuu vasemmisto...heheheheee.

• Anonyymi

Kepu on taas lämmennyt demareille.

• Anonyymi

Tää pohja tai eiporvarillinen jos SDP nousee yli 30%:n ja vasemmistoliitto sekä vihreät saavat runsas 10%. Porvareista vapaa hallitus olisi työläisen taivas.

• Anonyymi

SDP, Kepu, Vasemmistoliitto, Vihreät todennäköisesti riittää enemmistöhallituksen aikaansaamiseksi. Jos ei riitä, on vielä jemmassa RKP. Kokoomusta tuskin kaivataan.

• Anonyymi

En usko että sinipunahallitusta voisi tulla.

• Anonyymi

Taas politiikan suuret asiantuntijat pohtivat asioita parin vuoden päähän ja aika pehmein tiedoin.

• Anonyymi

Kyllä SDP romahtaa jo ennen kuin ovat vallan kahvassa. Talousosaaminen puuttuu ja puolueessa on putinisteja ja/tai kommareita, ainakin maanpettureita.

• Anonyymi

Putinisteja on vain persuissa.

• Anonyymi

Aika mahdoton yhtälö.

• Anonyymi

Nyt on meno jo sitä luokkaa että kykenevät nostaa kytkintä. Velka vaan kasvaa ja rahaa syydetään tolkuttomasti väärän politiikan seurauksena puolustusyhtiöille. Terveydenhoito retyperällä ja huonommaksi menossa. Suomi on pilattu poliittisin päätöksin parissa vuosikymmenessä täysin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe