Täällä. Suomi24. On vain asiaa käsittelevä ryhmä "karma'
Itse uskon eläneeni tsaarin aikaan Venäjällä
Nykyinen vaimoni oli myös edellisessä elämässäni vaimoni.
Vallankumouksen pyörteissä bolsheviikit ampuivat minut koska olin tsaarin palveluksessa.
Sain tarpeekseni venäjästä ja synnyin Suomeen
Olen venäläinen sielu, ei sille mitään voi.
Perustin tämän ryhmän koska uskon reinkarnaatioon
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ookko jussi ? Kuvitettelet olevasi Hitlerin reinkaartio ?
- Anonyymi
*Vallankumouksen pyörteissä bolsheviikit ampuivat minut koska olin tsaarin palveluksessa.*
Jos sinua on ammuttu, sinulla on varmasti syntymämerkki siinä kohdassa.
Gorbatshovia oli ammuttu edellisessä elämässä, selvää päässäolevasta merkistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*Vallankumouksen pyörteissä bolsheviikit ampuivat minut koska olin tsaarin palveluksessa.*
Gorbatshovia oli ammuttu edellisessä elämässä, selvää päässäolevasta merkistä.Syntymämerkkejä on monila, mutta yleensä tällaisissa asioissa merkki on kovin suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gorbatshovia oli ammuttu edellisessä elämässä, selvää päässäolevasta merkistä.On ihan selvä pieni pyöreä kuoppa rinnassa
Se on se luodinreikä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan selvä pieni pyöreä kuoppa rinnassa
Se on se luodinreikä.Tai ei se tietenkään ole reikä vaan jälki, siitä se luoti meni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1044544Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071912- 1331306
- 1021188
- 801101
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate181999- 42911
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll25887IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57841Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g62812