Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,

Anonyymi-ap

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22

18

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.

• Anonyymi

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.

• Anonyymi00020

Miten ihmiset vastaavat?

• Anonyymi

Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
      Apt 2:40

• Anonyymi

Ja monilla muillakin sanoilla todisti hän, ja neuvoi heitä, sanoen: antakaat teitänne autettaa tästä pahanilkisestä suvusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja monilla muillakin sanoilla todisti hän, ja neuvoi heitä, sanoen: antakaat teitänne autettaa tästä pahanilkisestä suvusta.

Också med många andra ord bad och förmanade han dem, i det han sade: "Låten frälsa eder från detta vrånga släkte."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Också med många andra ord bad och förmanade han dem, i det han sade: "Låten frälsa eder från detta vrånga släkte."

And with many other words did he testify and exhort, saying, Save yourselves from this untoward generation.

• Anonyymi

Pelastus on Jeesuksessa Kristuksessa.

• Anonyymi

Jumalan kehoitus!

• Anonyymi00013

Aamen!

• Anonyymi00014

Mutta miten ihminen reagoi Jumalan kehoituksen?

• Anonyymi00015

Soppii tuota eppäillä kun et ilikiä edes naamaasi näyttää. Vanhoja pöljiä tarinoita vaan.

• Anonyymi00016

Jeesus Kristus pelastaa syntisiä ihmisiä.

• Anonyymi00019

Kylläpä on itseään täynnä oleva Jumala.
      No jumalat on sellaisia, narsisteja ja mustasukkaisia.

• Anonyymi00021

Se nyt on vain sellainen lammaspaimenten iltanuotiolla huvikseen alkuunpanema fiktiivinen olento, ei vakavasti otettava. Sittemmin siihen tarinaan on kaikelaiset satusepot lisäilleet omiaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se nyt on vain sellainen lammaspaimenten iltanuotiolla huvikseen alkuunpanema fiktiivinen olento, ei vakavasti otettava. Sittemmin siihen tarinaan on kaikelaiset satusepot lisäilleet omiaan.

Kristinuskoa kun perustettiin niin kristityt kopioivat juutalaisten jahven omaksi luojajumalaksi höysteeksi ja pelotteeksi tuhannen ja yhden yön satuihin.

• Anonyymi00023

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe