”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22
Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,
18
297
Vastaukset
- Anonyymi
Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.
- Anonyymi
Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.
Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.
- Anonyymi00020
Miten ihmiset vastaavat?
- Anonyymi
Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
Apt 2:40- Anonyymi
Ja monilla muillakin sanoilla todisti hän, ja neuvoi heitä, sanoen: antakaat teitänne autettaa tästä pahanilkisestä suvusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja monilla muillakin sanoilla todisti hän, ja neuvoi heitä, sanoen: antakaat teitänne autettaa tästä pahanilkisestä suvusta.
Också med många andra ord bad och förmanade han dem, i det han sade: "Låten frälsa eder från detta vrånga släkte."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Också med många andra ord bad och förmanade han dem, i det han sade: "Låten frälsa eder från detta vrånga släkte."
And with many other words did he testify and exhort, saying, Save yourselves from this untoward generation.
- Anonyymi
Pelastus on Jeesuksessa Kristuksessa.
- Anonyymi
Jumalan kehoitus!
- Anonyymi00013
Aamen!
- Anonyymi00014
Mutta miten ihminen reagoi Jumalan kehoituksen?
- Anonyymi00015
Soppii tuota eppäillä kun et ilikiä edes naamaasi näyttää. Vanhoja pöljiä tarinoita vaan.
- Anonyymi00016
Jeesus Kristus pelastaa syntisiä ihmisiä.
- Anonyymi00019
Kylläpä on itseään täynnä oleva Jumala.
No jumalat on sellaisia, narsisteja ja mustasukkaisia.- Anonyymi00021
Se nyt on vain sellainen lammaspaimenten iltanuotiolla huvikseen alkuunpanema fiktiivinen olento, ei vakavasti otettava. Sittemmin siihen tarinaan on kaikelaiset satusepot lisäilleet omiaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se nyt on vain sellainen lammaspaimenten iltanuotiolla huvikseen alkuunpanema fiktiivinen olento, ei vakavasti otettava. Sittemmin siihen tarinaan on kaikelaiset satusepot lisäilleet omiaan.
Kristinuskoa kun perustettiin niin kristityt kopioivat juutalaisten jahven omaksi luojajumalaksi höysteeksi ja pelotteeksi tuhannen ja yhden yön satuihin.
- Anonyymi00023
Etsitkö intohimoista iltaa? Täältä saat sen 😏 https://Jill.hoty.lat/Jill#/?/?/fb4t7a31i
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73863
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104718- 35587
- 46580
- 35577
- 40575
- 29572
- 50540
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34537- 35474