-92 painoksessa, Mark.16:9 kohdalla on varoitus, että Markuksen evankeliumin loppu on tuntemattoman henkilön kirjoittama lisäys...
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
Markuksen evankeliumin lopun lisäys
Anonyymi-ap
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus ei kehota ketään juomaan myrkkyä ja pistättämään käärmeillä.
- Anonyymi
Jenkkilahkoissa voidaan vaatia tekemään tosiuskovaisen testiä juottamalla myrkkyä.
Mansonin lahko Amerikassa juotti seurakuntalaisilla myrkkyä, huonolla menestyksellä.
- Anonyymi
Niin? Mitä sitten? Olisi kiva, jos ketjuissa olisi jotain omaa asiaakin. Tarkoitushan kai kuitenkin on, että AP keskustelee.
- Anonyymi
Kenian lahkopastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska taivaaseen tempaus piti olla lähellä.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939