Sanna on demari eliittiä.
Sanna pahemman luokan porvari. Poravarikin elää vähemmällä. Ei kannattaisi täälläkään nämä toverit enää palvoa Sannaa. Sannalla jo alemman kk palkan hintaiset kengätkin. Lentokenttä kyytiinkään kelpaa kuin 200000 € arvoinen Mersu. 5000 € yö hotellissa porvari kavereineen. Maailmalla liepottaa uusien, mallivaatteillaan uusien mallivaatteiden perässä.
Miljoona lukaali, sillä passa yökerhojen välissä jauhojengin kanssa bilettää.
Ilmarikin meni kihloihin Aapon kanssa.
On tämä eliitti demarit kyllä oma rotunsa, niitä vielä köyhät demut palvoo.
Ihan naurattaa tuollaiset demarit, kun itkeäkkään ei viitsi.
Eliitti demarit jo meneet aidan vihreämmälle puolen
14
84
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole sinulta pois, eikä minulta.
Mutta Purran on ottanut monelta köyhältä.
Persu nyt pitäisi tehdä aivan muuta, kuin yrittää mustamaalat muita, koska tuolla ei teidän kannatus nouse.
Nousun tarvittavat lääkkeet ovat kyllä vähissä teillä.
Jopa yrittäjien keskuudessa on pientä laskua teidän politiikkaa vastaan.- Anonyymi
Lienet porvari kun Sannaa puolustat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työitä tehnyt 1975 lähtien.
Minun eikä sinun rahoitta Sannan palkkaa makseta.
Teillä Persuilla on tuo pakkomieli Sannaa kohtaan vaivannut pitkään.
Sinunkin kannattasi kokeilla työn tekoa, ettei tarvitsisi kadehtia toisten palkkoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan kassa teki töitä ja kouluttautui korkeakoulussa, mutta eihän hänen kassa työlle Persu arvoa antaneet, mutta Purra hampurilais myyjänä on kova juttu.
V.ttu mitä itsehyväisiä paskiaisia olette. - Anonyymi
Aivan. Tuo on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin kannattasi kokeilla työn tekoa, ettei tarvitsisi kadehtia toisten palkkoja.Mutta laiskuuttaan tehtailee aloituksia. Ja keskustelee itsensä kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan kassa teki töitä ja kouluttautui korkeakoulussa, mutta eihän hänen kassa työlle Persu arvoa antaneet, mutta Purra hampurilais myyjänä on kova juttu.
V.ttu mitä itsehyväisiä paskiaisia olette.Olet oikeassa. Vittumaisia on persut.ei ihme että fiksummat häipyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin kannattasi kokeilla työn tekoa, ettei tarvitsisi kadehtia toisten palkkoja.Ei me eläkeläiset enää ansiotyössä olla, ei tule olemaankaan. Eläke on riittävä kaikenlaisiin harrastuksiin. Eläkkeet päinvastoin liiankin suuret, ainakin meillä. Juuri vaihdettiin sähköauto uuteen, ja diesel auto toisena. Sähköauto ei mikään niin halpa ollut, mutta hyvä sekin sarjassaan, joka viitsii pitkillä matkoilla ladata usempaan kertaan. Nyt kylläkin lataukset nopeutuneet tienvarsillakin. Dieseli sikäli mukava, kun tankin täyttää se on 1500 km. Vaimo tykkää sähköautosta, ajelee sillä ajonsa. Mökilläkin voidaan ladata, niin sekin onnistaa kyllä sillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta laiskuuttaan tehtailee aloituksia. Ja keskustelee itsensä kanssa.
Laiskuutta 😂🤣😂 46- 52 h viikossa töitä, sinusta ei siihen ole.
Ei täällä tarvitse tehdä aloituksia, Persut tekevät aivan tarpeeksi.
- Anonyymi
Persu meidän keskuudessa, ei ole samanlaista kateutta, mitä teillä on pitkään ollut.
- Anonyymi
Ollaan ylpeitä Sannasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan ylpeitä Sannasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Ylpeys käy lankeemuksen edelle.
- Anonyymi
Suvi-Annekin siirtyi kokoomukseen. Vasemmistoliitto-SKP puheenjohtaja.
- Anonyymi
Katotaampa miten Suvi-anne kengitetty, onko kuin Sannalla 1000-2000 € italiaanot jalassa.
Kelpaako Suvi-annelle vielä Mossen kyyti, vai kuin Sannalla 200 000 € mersu olla pitää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750