Suomalaistaustaiset vangit voidaan sijoittaa kyllä Suomeen,mutta maahanmuuttajataustaisille täytyy alkaa vuokrata meilläkin sellejä muista maista.
Tanska käyttää Kosovoa. Etelä-Eurooppa on myös siksi köyhää aluetta, että ottaisi varmaan mielellään vastaan ulkolaisia vankeja. Vankilaolotkaan ei olisi sellaisia "ihmisoikeuksia" että sorruttuaan väkivaltaan ym. rikoksiin saisi monta ateriaa päivässä, opiskella vaikka yliopistossa tai käyttää kuntosaleja ja kirjastoja.
Voitaisiinko meilläkin ostaa maahanmuuttajataustaisten vankilapalvelut esim. Venäjältä. Ainahan se sakki voi vaihtoehtoisesti mennä Venäjällä rintamallekin suorittamaan tuomiotaan.
https://yle.fi/a/74-20165813
Suomen vankilat on täpötäynnä
10
129
Vastaukset
- Anonyymi
Yksikin ulkomaanrotta loisimassa vankilassa on yksi liikaa.
- Anonyymi
On jos asuu Suomen kaltaisessa hotelli Hiltonissa.
- Anonyymi
romanit määräänsä suhteutettuna 25 kertaa useammin vankilassa kuin ns. kantasuomalaiset.
Mikä on somaleiden suhde..?- Anonyymi
Paljon tarvitaan nykyään myös paistinpannuja, mitä ei sianliha ole saasstuttanut, näillä ”rukousmatto” osastoilla vankiloissamme…
PROFEETTA MOKTAR tietää miksi…
- Anonyymi
Varjopuolia
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011279557.html- Anonyymi
Onneksi joku aina tunnistaa vaan ei tunnusta.
- Anonyymi
Kaikki vangit pitäisi surmata. Laajat joukkopuhdistukset pitäisi aloittaa pikimmiten. Teloitukset, kaasukammiot ja polttouunit tehokäyttöön. Isoja joukkohautoja kaivettava yms.
- Anonyymi
Niinpä, ja silti ne ei ole ennenkään lopettaneet rikollisuutta, vähentäneet kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ja silti ne ei ole ennenkään lopettaneet rikollisuutta, vähentäneet kyllä.
Uskoisin ettei ihmisten asenteet muutu. Ei ole tähänkään asti muuttuneet. Sen takia maapallon kohtalo on lopulta maailmanloppu.
- Anonyymi
miten vaikeata on tutkia vankeja geneettisesti ja luokitella heidät sen mukaan !!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275