Oletko sinä alkanut jo harmaantumaan?
Harmaantuminen
10
244
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkarit harmaantuvat ensimmäisinä.
- Anonyymi
Kyllä, olen alkanut harmaantua.
- Anonyymi
Harmaantumaan, kaljuuntumaan ja laihtumaan tai lihomaan. Ihminen vanhenee kuten metsän honka. Kieroutuukin valoa seuratessaan.
- Anonyymi
Olen mutta schwarzkopf 70 auttaa....
- Anonyymi
Jos runkkarit siis harmaantuu niin mitäs sitten tarkoittaa se että Vikillä ei ole enää edes hiuksia mitkä harmaantuisivat?
- Anonyymi
Munakarvat harmaantuvat, Mutta nehän on ajeltu pois muodin mukaisesti, jotta lerssi näyttäisi edes vähän isommalta...
- Anonyymi
Onko nää salikset sitten joku vanhojen ja harmaantuvien juttu vai? Elämän auringonlaskussa klasarin tahdeissa ollaan löydetty jotain spekulatiivisempaa todellisuutta?
Vai oletteko täällä vain röhöttämässä jollain ikäauktoriteetilla? - Anonyymi
Kun joutuu kohteeksi on yksi ensimmäisistä fyysistä merkeistä hiusten oheneminen juuresta (yleensä siis hiukset ovat latvasta ohuimmat) ja harmaan kasvaminen juurista. Toisilla kohteeksi joutuminen erittäin selvää, toisilla huomaamattomampaa ja luullaan "vanhenevan".
- Anonyymi
Olen yhtäkkiä harmaantunut enemmänkin. On hopeanharmaata, ihan tyylikästä, kuin äidillänikin.
- Anonyymi
Mites se vihertyminen?
Viki aina vihertyy kateudesta kun on uutisissa juttia Sannan mieskuvioista koska ei itsellä ole siihen saumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425827
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?815521Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2475351Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494669Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k284596Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1773914- 1363442
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283116Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233105Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42541