Oletko sinä alkanut jo harmaantumaan?
Harmaantuminen
10
217
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkarit harmaantuvat ensimmäisinä.
- Anonyymi
Kyllä, olen alkanut harmaantua.
- Anonyymi
Harmaantumaan, kaljuuntumaan ja laihtumaan tai lihomaan. Ihminen vanhenee kuten metsän honka. Kieroutuukin valoa seuratessaan.
- Anonyymi
Olen mutta schwarzkopf 70 auttaa....
- Anonyymi
Jos runkkarit siis harmaantuu niin mitäs sitten tarkoittaa se että Vikillä ei ole enää edes hiuksia mitkä harmaantuisivat?
- Anonyymi
Munakarvat harmaantuvat, Mutta nehän on ajeltu pois muodin mukaisesti, jotta lerssi näyttäisi edes vähän isommalta...
- Anonyymi
Onko nää salikset sitten joku vanhojen ja harmaantuvien juttu vai? Elämän auringonlaskussa klasarin tahdeissa ollaan löydetty jotain spekulatiivisempaa todellisuutta?
Vai oletteko täällä vain röhöttämässä jollain ikäauktoriteetilla? - Anonyymi
Kun joutuu kohteeksi on yksi ensimmäisistä fyysistä merkeistä hiusten oheneminen juuresta (yleensä siis hiukset ovat latvasta ohuimmat) ja harmaan kasvaminen juurista. Toisilla kohteeksi joutuminen erittäin selvää, toisilla huomaamattomampaa ja luullaan "vanhenevan".
- Anonyymi
Olen yhtäkkiä harmaantunut enemmänkin. On hopeanharmaata, ihan tyylikästä, kuin äidillänikin.
- AnonyymiUUSI
Mites se vihertyminen?
Viki aina vihertyy kateudesta kun on uutisissa juttia Sannan mieskuvioista koska ei itsellä ole siihen saumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683