Mary Higby Scweitzer johti ryhmää, joka löysi jäänteitä dinosaurusten verisoluista ja pehmytkudoksista.
"The extraction of protein, soft tissue, remnant cells and organelle-like structures from dinosaur fossils has been confirmed."
https://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Higby_Schweitzer
Näemme, että nämä säilyvät fossiileissa kauemmin kuin on luultu.
Mary Schweitzerin ryhmä löysi dinosaurusten verisolujen ja pehmytkudoksen jäänteitä
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Mary itse pyytää,tai oikeammin vaatii,hihhuleita olemaan valehtelematta hänen tutkimustensa tuloksista.
"You don`t get it,do ya?"- Anonyymi
Avaus oli aiallinen.
Kyse on nimen omaan fossiloituneista jäänteistä (tai "viitteistä") pehmykudoksista. Kreationistit ovat valehdelleet, että löytyii itse pehmytkudoksia, mikä ei pidä paikkaanssa, mutta ilmeisesti kreationistit eivät voi mitään pakkomielteiselle tarpeelleen valehdella.
- Anonyymi
Kyse on myös siitä, että menetelmät kehittyvät ja fossiileja voidaan tutkia "molekyylitasolla", jolloin löytyy paljon hienovaraisempia viitteitä muinaisista kudoksista.
- Anonyymi
Onkohan aloittaja Arto anonyyminä vai joku muu joka haluaa vain ärsyttää.
- Anonyymi
Mitä ärsyttävää tai virheellistä aloituksessa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ärsyttävää tai virheellistä aloituksessa on?
Ei mitään kun luin uudestaan ymmärsin että puhutaan pehmytkudosten jääänteistä eikä pehmytkudoksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673