elemässään. Tänään (6.6) oli MTV aamuohjelmassa puhetta keskenmenon ja kohtu
kuoleman jälkihoidosta terveydenhuollossa, mikä ei johdu empatian
vaan rahan puutteesta. Eikö valtionvarain ministeri Riikka Purralla
ole sen vertaa empatiaa tai myötäelämistä edes omien kokemustensa pohjalta
että edes keskenmenon jälkihoitoon saisi enemmän rahaa.
Valtionvarain Ministeri Riikka Purra, kokenut raskaita asioita
12
294
Vastaukset
- Anonyymi
Empatiaa, persuillako?
- Anonyymi
On heillä, siis keskinäistä empatiaa. Voivottelevat ja uhriutuvat keskenään.
- Anonyymi
Ei empatiaa vaan laskelmoitua uhriutumista. Voi voi säälikää nyt minua naisraukkaa (ja antakaa äänenne). Tuleeko Rantanen seuraavaksi uhriutumaan kehitysvammaisella tyttärellään ?
- Anonyymi
Ei todellakaan,hallitus haluaa maastamme kerjäläisten valtakunnan jossa saadaan katsella vaan sota torrakoita ja ihailla usan sotilastukikohtia kerjäämässä jenkeistä leipää
- Anonyymi
Empatia ei kuulu ruttuturpa Purran luonteeseen.
- Anonyymi
Turha märistä kun paska on housissa !
Purra on saanut Persujen laskettua Persujen kannatuksesta -50% lyhyessä ajassa Ukrainaa tukemala ja rahaa lähettämällä = Suomea tuhoamalla ja velkaannnutamalla ja leikkaamalla ja veroja korottamalla jne...
PURRA ON TODELLISUUUDESSA HALLAAHON SÄTKYNUKKE !
Jussi on tosiasiallinen johtaja ,sen piti astua vaan sivuun kun on sivari kun nyt on nämä sota asiat ja rahoitukset niin tapetilla....Purra ei päätä mitään ,se on Jussi joka päättää ja piste...
Jussi vetää koko puoluetta taluttamalla narussa Riikka pässiä ja kaikki muut seuraa perässä kuin lammaslauma.....Lammaslausta vaan on -50% siis puolet lähtenyt omille teilleen (Ukrainan rahan jaon takia) ja siitä johtuvien leikkausten ja kaiekn paskan mitä se vaikuttaa... - Anonyymi
Purra on edelleen suosittu omassa puolueessaan. Myös äänestäjien keskuudessa Purra tunnetaan osaavana ja jämäkkänä puheenjohtajana.
- Anonyymi
Kuka tuntee???
- Anonyymi
😂kylläpä vitsin murjaisit, oikea talousnero
- Anonyymi
Kansalaiset ovat kokeneet Purran taholta paljon raskaampia asioita. Eli eiköhän Purra voisi jättää uhriutumiset sikseen.
- Anonyymi
Vääryydet ei unohdu!
- Anonyymi
Terveiset internetin saloihin ja hyvää juhannuksen odotusta sinne teko älyllekkin ,mutta asiaan nyky hallitus ja eritoten kokoomus on maamme HYVINVOINNIN TÄYSTUHO , eikö mene hallituksen kaaliin jos kohta on puoli miljoonaa köyhää niin ei hyvää seuraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82385- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3042113- 381839
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461508- 1411477