Valtionvarain Ministeri Riikka Purra, kokenut raskaita asioita

Anonyymi-ap

elemässään. Tänään (6.6) oli MTV aamuohjelmassa puhetta keskenmenon ja kohtu
kuoleman jälkihoidosta terveydenhuollossa, mikä ei johdu empatian
vaan rahan puutteesta. Eikö valtionvarain ministeri Riikka Purralla
ole sen vertaa empatiaa tai myötäelämistä edes omien kokemustensa pohjalta
että edes keskenmenon jälkihoitoon saisi enemmän rahaa.

12

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Empatiaa, persuillako?

• Anonyymi

On heillä, siis keskinäistä empatiaa. Voivottelevat ja uhriutuvat keskenään.

• Anonyymi

Ei empatiaa vaan laskelmoitua uhriutumista. Voi voi säälikää nyt minua naisraukkaa (ja antakaa äänenne). Tuleeko Rantanen seuraavaksi uhriutumaan kehitysvammaisella tyttärellään ?

• Anonyymi

Ei todellakaan,hallitus haluaa maastamme kerjäläisten valtakunnan jossa saadaan katsella vaan sota torrakoita ja ihailla usan sotilastukikohtia kerjäämässä jenkeistä leipää

• Anonyymi

Empatia ei kuulu ruttuturpa Purran luonteeseen.

• Anonyymi

Turha märistä kun paska on housissa !

Purra on saanut Persujen laskettua Persujen kannatuksesta -50% lyhyessä ajassa Ukrainaa tukemala ja rahaa lähettämällä = Suomea tuhoamalla ja velkaannnutamalla ja leikkaamalla ja veroja korottamalla jne...
      PURRA ON TODELLISUUUDESSA HALLAAHON SÄTKYNUKKE !
      Jussi on tosiasiallinen johtaja ,sen piti astua vaan sivuun kun on sivari kun nyt on nämä sota asiat ja rahoitukset niin tapetilla....Purra ei päätä mitään ,se on Jussi joka päättää ja piste...
      Jussi vetää koko puoluetta taluttamalla narussa Riikka pässiä ja kaikki muut seuraa perässä kuin lammaslauma.....Lammaslausta vaan on -50% siis puolet lähtenyt omille teilleen (Ukrainan rahan jaon takia) ja siitä johtuvien leikkausten ja kaiekn paskan mitä se vaikuttaa...

• Anonyymi

Purra on edelleen suosittu omassa puolueessaan. Myös äänestäjien keskuudessa Purra tunnetaan osaavana ja jämäkkänä puheenjohtajana.

• Anonyymi

Kuka tuntee???

• Anonyymi

😂kylläpä vitsin murjaisit, oikea talousnero

• Anonyymi

Kansalaiset ovat kokeneet Purran taholta paljon raskaampia asioita. Eli eiköhän Purra voisi jättää uhriutumiset sikseen.

• Anonyymi

Vääryydet ei unohdu!

• Anonyymi

Terveiset internetin saloihin ja hyvää juhannuksen odotusta sinne teko älyllekkin ,mutta asiaan nyky hallitus ja eritoten kokoomus on maamme HYVINVOINNIN TÄYSTUHO , eikö mene hallituksen kaaliin jos kohta on puoli miljoonaa köyhää niin ei hyvää seuraa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2629
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2607
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2385
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      304
      2113
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1839
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1508
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe