Siinä käsitellään tätä venäjän vakoilua, sekä heidän levittämää disinformaatiota. Pohjoismaissa kuulemma on noin 150 tyyppiä jotka työkseen levittää ryzzän disinformaatiota, näkyyhän sitä tälläkin sivulla.
Eilen mukana oli näitä venäjämielisiä eli putinin hyväuskoisia koiria kuten Johan Bäckman, jonka isänmaa näyttää olevan venäjä.
Varjojen sota on hyvä dokkarisarja
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Disinformaation levittäminen on sotaa.
- Anonyymi
Johan Bäckman on syvästi isänmaallinen miesoletettu. Hän on valmis antamaan kaikkensa isänmaan puolesta, olipa sitten kyseessä kenen isänmaa tahansa.
Olisitko sinä itse valmis uhraamaan henkesi esim. Vladimirin tai Kimin puolesta?- Anonyymi
Ryzzä on sen isänmaa.
- Anonyymi
Suomen puolesta ei ole antanut mitään. Bäckman teloitettaisiin sotalain aikana. Miehellä ei ole asiaa metsään hirvenmetsästysaikaan.
- Anonyymi
Yle areenasta löytyy ja viimeisin eli 3 jakso kertoo hyvin pietarin trollitehtaan toiminnasta. backman ja mv lehti myös. On se venäjä sairasmaa...
- Anonyymi
Joo tää kannattaa katsoa. Saa himpun näkökulmaa täälläkin kirjoitteleviin rölleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117