Vihauskonnot sensuroivat jopa Raamattua lahko hengessä.
Tämäkin piti sensuroida.
Anonyymi-ap
2025-06-06 10:27:42
Matt 5:22:
"Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."
Vihauskonnot
15
111
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ne kuvittelevat itsestään.
- Anonyymi
Miten selitätte tämän raamatunjakeen Hengessä mutta ei hurmahengessä ?
4Moos 21:8: "Silloin Herra sanoi Moosekselle: "Tee itsellesi käärme ja pane se tangon päähän, niin jokainen purtu, joka siihen katsoo, jää eloon"."- Anonyymi
Eikö suomi24:n ylläpidossa ole yhtä ainoaa järkevää ja oikeudentajuista ihmistä, jolla olisi valta poistaa helluntailaisuutta käsittelevä palsta!
- Anonyymi
Mooseksen jutut ei kiinnosta pennin vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö suomi24:n ylläpidossa ole yhtä ainoaa järkevää ja oikeudentajuista ihmistä, jolla olisi valta poistaa helluntailaisuutta käsittelevä palsta!
Oletko sinä järkevä vai hihhuli ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moses is Moses, money is Money.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et arvosta Moosesta vaan hihhulointia ?
- Anonyymi
Oletko täyttynyt hengellä ?
"En ollut koskaan polttanut tupakkaa. Alkoholia olin maistanut yhdesti saunassa, yhdesti joulupöydässä. Halusin erottautua maailmasta olemalla absolutisti. Kerran olin laivaristeilyllä. Koko yön kaikki muut laivan matkustajat joivat. Minä kiersin ympäri laivaa ja rukoilin kaikkien puolesta. Rukoilin, ettei kenellekään sattuisi mitään pahaa, ja että kaikki laivalla olijat voisivat pelastua ja kääntyä helluntailaisiksi. Ajauduin etäälle myös ei-uskovaisista kavereistani, koska bileet ja maailma eivät sopineet minulle. Tilalle tuli uhelluntailaisia kavereita ja tiivis seurakuntayhteisö."- Anonyymi
Tämä henkilö on hurskas. Hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä henkilö on hurskas. Hyvä.
Ja julistaa sitä kaikille.
- Anonyymi
Jos haluaa hengellä täyttyä, saada uudet voimavirrat ja kielet niin mene ihmeessä sopivan puhujan käsien alle.
- Anonyymi
Minä suosittelisin Jeesusta Kristusta.
Mutta jokaisella on omat suosikkinsa.
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suosittelisin Jeesusta Kristusta.
Mutta jokaisella on omat suosikkinsa.
Mvh J - KSeurakunnan kokoukseen mennään kuuntelemaan puhujan hehkutuksia ja korvasyyhyä.
"Olipa hyvä kokous"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurakunnan kokoukseen mennään kuuntelemaan puhujan hehkutuksia ja korvasyyhyä.
"Olipa hyvä kokous"!Itse menen sinne haukkumaan pakkovauvakastettuja!
- Anonyymi
Tekopyhiä ja julmaa porukkaa.
Hyi pentele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673