1. Pitääkö olla absolutisti ja nuhteeton?
2. Saako olla homo ?
3. Saako kokouksesta jäädä pois jos on hyvä maallinen tai lihallinen syy ?
4. Miten uudestisyntyminen todennetaan ?
5. Saako olla vemkula taustaltaan ?
6. Outoa että Helluntaikirkko hyväksyy kaksois jäsenyyden ?
7. Saako jäseneksi haluava olla taustaltaan huonomaineinen kunhan on hyvät tulot ?
Ketkä eivät voi liittyä helluntaiseurakuntaan ?
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Miten on eronneiden laita ?
- Anonyymi
Absolutismi ja nuhteettomuus ovat uskoon tulon jälkeen oletusarvo. Homo saa olla, jos ei harjoita homoutta eikä näytä sitä mitenkään. Linnankundius on toivottavaa, jos se on tapahtunut ennen uskoon tuloa.
- Anonyymi
Kohta kuusi ei vaan onnistu Suomessa. Et tiedä mitä Suomessa tapahtuu. Sinulla kuten monella muulla on läksy läksyn päälle, käsky käskyn päälle. Ei näin. Raskasta on elämäsi.
- Anonyymi
1.Pitääkö olla absolutisti ja nuhteeton?
Tämä on automaattista, kun on uudestisyntynyt.
2. Saako olla homo ?
Ei saa olla.
3. Saako kokouksesta jäädä pois jos on hyvä maallinen tai lihallinen syy ?
Kyllä saa.
4. Miten uudestisyntyminen todennetaan ?
Kyllä asianomainen tietää ja ulkopuoliset näkee ja pakkovauvakastetut alkavat pilkata!
5. Saako olla vemkula taustaltaan ?
Saa olla.
6. Outoa että Helluntaikirkko hyväksyy kaksois jäsenyyden ? Hyväksyykö???
7. Saako jäseneksi haluava olla taustaltaan huonomaineinen kunhan on hyvät tulot ?
Ennen pakkovauvakastettuna eläneenä saattaa olla huono maine, mutta uudestisyntymän jälkeen se ei haittaa. On kaikkien etu, että ihminen on hyvä tuloinen. - Anonyymi
Joh. 1:
12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
ja
Joh. 3:
1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
toki, kuja tahansa voi liittyä seurakuntaa tai ruveta juutalaisen uskon oppien mukaan elämään.
MUTTA
Jumalan Valtakuntaan SYNNYTÄÄN!
ei mennä tai päätetä mennä.
Kuten "normaalissa" elämässä, kun vauva syntyy, ei vauvalla ole mitään osaa eikä arpaa siihen syntymää!
mutta
taas:
Jos olet Syntynyt ja olet Jumalan Lapsi ja vauva, Gal 5
Gal. 4:
6 Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"
7 Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.
Niin tulee kasvaa vauvasta, nuorukaiseksi ja sitten täyteen ikään:
1 Mutta minä sanon: niin kauan kuin perillinen on alaikäinen, ei hän missään kohden eroa orjasta, vaikka hän onkin kaiken herra;
Nyt MITEN voit kasvaa ja mikä siihen auttaa ja vaikuttaa, Jumalan suoran teon puuttuessa?
1. Piet. 2:2
ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,
Nyt vauva tarvitsee, Äidin rinta maitoa että kasvaa, ydin rasvaa ei voi vielä syöttää.
Nyt ilo sanoma teille, jotka olette Jumalalle rakkaita:
Jumala on KAIKKIVALTIAS:
Ilm. 1:8
"Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
Nyt sana "Kaikkivaltias", on hebrealaisen sanan ja tulkinnan mukaan:
"Kaikkivaltias", Herra SEBAOT = Äidin rinta joka on täynnä maitoa"
samoin kun "normaalissa" elämässä, kun nainen synnyttää ja sitten syöttää vauvaa, on rinta tai rinnat täynnä, puhdasta ravitsevaa maitoa!
ja vauva kasvaa aina täyteteen miehuuteen / (saattaisin jopa sanoa naiseuteen)
Ef. 4:
11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
16 josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.
Nyt Runsaasti lue ja rukoile ja sitten Jumalan MAITO, tekee oman tehtävänsä!
Mitä varten se on lähtetty:
Jes. 55:
10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12 Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13 Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
Sinun "tehtäväsi" on LUKEA Jumalan Sanaa ja Jumala kyllä tekee oman osansa! - Anonyymi
Eikö suomi24:n ylläpidossa ole yhtä ainoaa järkevää ja oikeudentajuista ihmistä, jolla olisi valta poistaa helluntailaisuutta käsittelevä palsta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810