Pakko laittaa ihan aloitus kun on niin loistava päivä taas tänään ollut uutisten suhteen.
Kuten ennustin palstalla alkuvuodesta, kaksi egomaania ei kestä toisiaan, ja kesään mennessä tulee Turma(tm).
Pistääkö ICE jo ensi viikolla Elonin kylmään ja ulos maasta?
Kuten on jo opittu, annettu kansalaisuus voidaan perua Presidentin määräyksellä, se ei siis ketään pelasta.
Poistamalla Elonin valtion sopparit ja tuet Krasnov kaataa vähintään Teslan ja Space X:n; ja Twitter taas lienee myynnissa velkojen takaajien vaatiessa maksua rahassa, arvottomien osakkeiden sijaan.
:D
Mutta paljastaako Elon sitten Epstein yhteydet, ja mitä muuta hän tietää, vaikkapa siitä kuuluisasta "korvalaukauksesta"?
Joutuuko Elon vain "onnettomuuteen"?
Kolaa ja Sipsejä!
Mehevä juttu
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Amerikassa jopa korkeammalta ikkunasta putoamisen mahdollisuus...
- AnonyymiUUSI
Kyllä Krasnov osaa järjestää jotain paljon näyttävämpää kuin tollanen ikkunasta putoaminen.
Eiköhän se Elon löydy joko kravatista tai sitten tekee Matthew Perryt.
Todennäköisin kuitenkin lienee että Elon laitetaan vain "jäihin". (ICE)
Eikös siinä uran alun väärässä maassaololuvassa ja firman perustamisessa ollut jotain epäselvää riittävästi että siitä saa keissin.
Elon sitten vain palautetaan takaisin tarpeettomana Etelä Afrikkaan jossa saa paikalliselta väestöltä, jotka muistaa Elonin isän kaivokset varsin hyvin, lämpimän vastaanoton.
- AnonyymiUUSI
Olipas taas puhallus.
Teslan kurssi saatiin romahtamaan hetkellisesti ja joku vetäisi massit välistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820