Varoitus juonipaljastus!
Tulevalla viikolla Marianna on yksin Moosessa,kun kaksi naamioitunutta henkilöä hyökkää Mariannan kimppuun. Varoitan jo nyt. Mielestäni yksi Salkkarihistorian hurjimpia kohtauksia. Minulla meni melkein pissat housuun.
Mariannavaroitus!
12
504
Vastaukset
- Anonyymi
Salkkarien kattominen aiheuttaa inkontinenssia.
- Anonyymi
Siis eix tääl tuu muuta vastauxii ku tämmöst ala-arvost juttuu!!!??? Tosi lapsellista hei oikeesti!!!
- Anonyymi
Kapinakapinakapina! Eiksniin!? Häh!?
- Anonyymi
Melkeen kaikki vastaukset viestiketjuun poistettu! Nyt on joku pahottanu miälensä ja isosti! 🤣
- Anonyymi
Se oli Elokapina nääs! "Jättikapina" lässähti putkareisuun alta aikayksikön ja Kreettakin sai israelilaisen postimerkin pakaraansa. Sen päälle joku viälä kehtaa röllätä näiden lempparisarjan palstalla! Kyä muakin ketuttas ku piäntä eläintä jos harrastaisin keloapinointia 😁
- Anonyymi
Siis mitä hittoo nää Sanna pieree Greta pieree jutut oikeen on!? Onx jollain ihan oikeesti noin sairas mieli ku tommosii fantasioi!?
- Anonyymi
Kerro myös mulle! Haluun kuulla noi fantsut Greta- ja Sanna- suolistokaasufantasiat!
- Anonyymi
Kai käytte kohta äänestämässä perussuomalaisia? Hallitus nitisee jo liitoksistaan. Kohta se olis uuden loiston aika.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745