vanhat zssatraapit eiväisiedä uusia ajatuksia pysähtyneisyyden aika jatkuu
Vastaukset 11
- Anonyymi
Voi olisipa he ottaneet hoikkalan jarmon joukkoonsa niin olisi kunnon toimintaa.
- Anonyymi
Hoikkis ja pawarotti on kylän kuumimmat geit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta jambe on ison omaava top ja pawarotti nysän omaava bottom.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta jambe on ison omaava top ja pawarotti nysän omaava bottom.
Mutta miksi ihmeessä joku väittää että sillä on hoikka ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoikkiksella ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta! Ihan turha väittää mitään gei juttuja!
Anonyymi kirjoitti:
Hoikkiksella ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta! Ihan turha väittää mitään gei juttuja!
Meissä rankaasijoissa ei kenelläkään ole minkäänlaasta poikkeavuutta.
- Anonyymi
Mikä on kun toi Hoikkalan Jarmo kirjoittaa aina noin epäselvää tekstiä, jota ei oikeen ymmärrä? Osaako joku tulkata?
- Anonyymi
Kirjoittaako hän vain juovuksissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaako hän vain juovuksissa?
Asianajajansa mukaan kyseinen heteromies ei käytä lainkaan alkoholia. Hän ei ole koskaan ostanut laitonta alkoholia.
Anonyymi kirjoitti:
Asianajajansa mukaan kyseinen heteromies ei käytä lainkaan alkoholia. Hän ei ole koskaan ostanut laitonta alkoholia.
Myöskään väitteet ruikkuamisesta Pekan sierrassa eivät pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532