Joo ja kannattaa tekasta se ihan kohta niin saadaan loputtomasti sähköä !
Miten lie onkohan sitten tuo sähkö sitä vihreää sähköä ?
Tietenkin sitten kun tuo alkaa tuottamaan niin Oulujoen , Iijoen ja Kemijoen vesistöt kannattaa palauttaa luonnontilaan .
No niin , Suomeen suunnitellaan fuusioydinvoimalaa !!
10
243
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nyt sentään vielä tuotantolaite ole kysymyksessä!
- Anonyymi
"Suomeen suunnitellaan nyt ensimmäistä fuusiovoimalaa, kertoo energiayhtiö T&T:lle - "Suomi hyvässä asemassa"
St1 etsii kumppaneita kehittämään fuusioteknologiaa, josta toivotaan ratkaisua melkein kaikkiin energian ongelmiin. Toimitusjohtaja Henrikki Talvitie kertoo, mitä voimala vaatii."
Siinä sitaatinpätkä Tekniikka&talous lehdestä.- Anonyymi
Suomessa on liikaa rahaa vai lieneekö taas kyse velasta jonka kansa joutuu maksamaan korkoineen. Miten on mahdollista että joku Lp Amki voi syytää rahaa typeriin touhuihin vuodesta toiseen.Lienee kai eduskunta ja Fortum mukana huijauksessa kuten ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on liikaa rahaa vai lieneekö taas kyse velasta jonka kansa joutuu maksamaan korkoineen. Miten on mahdollista että joku Lp Amki voi syytää rahaa typeriin touhuihin vuodesta toiseen.Lienee kai eduskunta ja Fortum mukana huijauksessa kuten ennenkin.
ST1 on yksityinen yritys. Se on sijoittanut tähän tutkimukseen 13 miljoonaa euroa. Valtion tuesta en ole nähnyt mainintaa.
- Anonyymi
Tuohon ei fortum ryhdy , fortum ei suomeen sioita .
- Anonyymi
Eikä edes sijoita. Sioista en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä edes sijoita. Sioista en tiedä.
Ainakin sikamaiset boonukset vaikka miljarditappioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sikamaiset boonukset vaikka miljarditappioita
Kun eduskunta sijoittaa niin ei ole mitään rajoja.Osingot lisääntyy velan lisääntyessä. Eikä kansa käsitä mitään.
- Anonyymi
Se on vihreää jos niin päätetään. Ei siihen mitään faktoja tarvita.
- Anonyymi
Se on kyllä just niin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832