Nainen, tänään on ollut hölmö päivä

Anonyymi-ap

On ollut rauhallista, ärsyttänyt, vituttanut, ollut tylsää eikä oo oikein inspannut edes kauheesti.
Jotenkin oon koittanu vaan aikaa tappaa.
Ehkä tänään oli myös vähän lämmin päivä ja senkin takia hiukan veto pois.
Vois jotain ruokaa laittaa, mut ei jaksais eikä oo edes nälkäkään.
Kahvia oon juonu taas ihan liikaa, ehkä se väsyttää varsinkin jos on ollut sisälläkin vähän liian lämmintä.

Olin mä tuossa jossain välissä vähän ulkonakin ja jotain koitin vähän tehdä, mut ei sekään oikein piristänyt.

Vituttaa vähän ku ei jaksais edes musaakaan enää kuunnella eikä mitään leffaakaan kattoa taikka pelailla.
Kaikesta on vaan lähteny merkitys pois.
Kaikki on vaan sellasta yhdentekevää, ihan sama on sitä tai ei.

Onkohan tää sellasta summertime sadnesia?
Tai sitten mä oon vaan edelleen masentunu, eikä se parane tällä menolla mitä tahansa sitä yrittäisikään.

:/

18

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarvitsisit sen naisen sun vierelle❤️

Itse olen huomannut samoja piirteitä ja olen korviani myöten rakastunut…voisitko sinäkin olla?

• Anonyymi

Oon mä korviani myöten rakastunut kans❤️

• Anonyymi

Heippa mies

Joo, samanlaiset fiilikset, vaikka ollut vähän bisneksii. Huoltoäijåt tuli kattoo ikkunoit ja piti venata niitä. Kävin kaupassa ja laitoin ruokaa. Nizzan salaatti. Nyt saunas. Ehkä katon vielä jotain, liikaa suoratoistotilauksia on kyllä

p

• Anonyymi

Oikeestaan tänään oli tai tapahtui ulkona touhutessa yks vaaratilanne.
      Onneksi ei tapahtunut, mutta meinasi ja oli lähellä.
      On mullaki kuitenkin joskus jotain onneakin, meinaan olis voinu käydä huonosti.

En tahtoisi kertoa mutta voisi olla parempi kertoa se tilanne että muutkin osaavat varoa, meinaan se oli tosi yllättävä tilanne.

Eli leikkasin hiukan ruohoa sellasella tosi kevyellä ruohonleikkurilla.
      Sitten etupyörät tais mennä kuoppaan ja leikkurihan siinä sitten pyssää ja kippaa kun sitä kerran työntää ja se leikkuuterä on siinä sitten edessä pyörimässä kun leikkuri seisoo nokan varassa ja sinnehän se jalka oli askeleen mukana menossa.
      Se tapahtu niin äkkiä ettei siinä olis pystyny reagoimaan mut jotenkin vaan jalka pysähty just ennen sitä terää.

Että sellanen vaaratilanne tänään.
      Olkaa varovaisia jos kevyellä leikkurilla leikkaatte ja piha on epätasainen tms. niin älkää ainakaan nopeasti työnnelkö sitä leikkuria, meinaan jos se kippaa tuolleen niin siinä lähtee silloin varpaat.

• Anonyymi

Ollaan varovaisia. Sun pitäs mulle nyt kertoa ennustuksesi.

• Anonyymi

Tollaisen ennustuksen teit mulle ja se taisi singota sulle takaisin. Mielenkiintoista🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollaisen ennustuksen teit mulle ja se taisi singota sulle takaisin. Mielenkiintoista🤔

Ai minkälaisen? 🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi tapahtu jo aikasemmin.
        Sun ennustus on varpaan lyömisestä, ei leikkaamisesta tai silpomisesta.

• Anonyymi

Ole varovainen sen leikkurin kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole varovainen sen leikkurin kanssa

No joo jatkossa olen.
        En olisi tuollaista osannut koskaan edes odottaa että niin voisi tapahtua.
        Eikä siinä ole kuin se yksi askel aikaa edes reagoida, eikä siinä muutenkaan paljon ole varuillaan tai tilanteessa läsnä kun sitä leikkuria työntelee sellaista reipasta kävelyvauhtia.
        Niin yllättäen se vaan tapahtui, että oon kyllä sen puolesta tosi onnekas ja varpaat edelleen tallella.

• Anonyymi

Elämä on. Mun pitää lähteä lenkille. Jäin koukkuun La Promesaan🥰mut ihanaa että oma koti ja voi vaan olla pus sulle mun kummitukselle❤️

• Anonyymi

Sinä päästit sinun valosi, aurinkosi, rakkautesi karkuun...eli minut. Rakkaus parantaa. Jos haluat eheytyä, on jo korkea aika ottaa yhteyttä.

Mn tumma ❤️

• Anonyymi

Mä oon vielä masentuneempi kuin sinä
      Naiselta

• Anonyymi

Ei kai täällä kukaan kilpaile "olen masentuneempi kuin sä" . Jokainen lienee kokee asiat omalla tavallaan. Sen olen kyllä huomannut, että masentunut on monesti hyvin itsekeskeinen eikä nää kuin oman sairauden.

• Anonyymi

Nyt yksin ja mikä rauha täällä onkaan!!! Ostelen kaupasta härkistä soya alpro mansikka juttuja hedelmiä mansikoita jne. Mikä parempaa vois olla. Ei mitään liikaa❤️🙏kaikki hyvin🌸

• Anonyymi

❤️👍

• Anonyymi

Kannattaa hommata ruohoa leikkaava robotti 🌸

• Anonyymi

Kannattaa muuten hommata sellanen ihan oma koti jossa ei kukaan tule länkyttämään mitä sun pitäis olla ja mitä et ole😀suosittelen suuresti! Sielu lepää. Energiat herää! Suuri rauha tutustut itseesi! Jees🙏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe