Olen 36-vuotias monella tavalla tavallinen sinkkumies joka syttyy suuresti rintojen imemisestä, ts. tahtoisi päästä olemaan imetettävänä ja nauttimaan siitä. Rintamaidolla tai ilman. Raskaana oleva, juuri synnyttänyt tai lapseton, ei merkitystä, sillä tissiä himoitsen kuinka vain. Mistä löytäisin rinnat? Kuinka etsiä seuraa em. edellä?
T: PKS (k-sovelluksessa jokukorhonentms) 🥰
Imetysfantasia
Anonyymi-ap
1
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, toivottavasti löydät imettäjän. Harmi kun et ole täällä pohjois-pohjanmaalla. Itse nautin suuresti kun rintaa lutkutetaan oikein antaumuksella ja pitkään. Minulla on d kupin rinnat ja onneksi mieheni on ymmärtänyt kuinka tykkään imemisestä. Harmi kun maitoa ei tule, se olisikin mahtavaa kun saisi kunnolla imettää. Kyllä näistä rinnoista riittäisi iloa useammallakin ja vaikka yhtä aikaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834