Sinä, joka pilkkaat Herran Jeesuksen Kristuksen seurakuntaa, herjaat Hänen morsiantaan.
Sellaisesta synnistä joudut varmasti vastaamaan Jumalalle.
Seurakunnan pilkkaajalle tiedoksi!
44
166
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki synnit on jo kuitattu.
- Anonyymi
Ei Jeesuksen armo anna lupaa harjoittaa syntiä. Syntisiä olemme ja lankeamme, mutta synnin harjoittamiseen ei Raamattu anna lupaa. Ne ovat kaksi eri asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesuksen armo anna lupaa harjoittaa syntiä. Syntisiä olemme ja lankeamme, mutta synnin harjoittamiseen ei Raamattu anna lupaa. Ne ovat kaksi eri asiaa.
Kaikista kieroin tapa on opettaa ja eksyttää, että lait on kumottu. Silloin ei olisi syntiäkään, eikä viimeistä tuomiota tekojen ja lakien perusteella.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
Jumalan lain rikkomista.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista kieroin tapa on opettaa ja eksyttää, että lait on kumottu. Silloin ei olisi syntiäkään, eikä viimeistä tuomiota tekojen ja lakien perusteella.
Jumalan lain rikkomista.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Jumalan laki pysyy.
Turhaan siitä on ongelmaa tehdä.
Aloituksessa varoitettiin pilkkaamasta seurakuntaa. Se on sinun syntisi ollut jo pitkään, että oikein harjoitat seurakunnan pilkkaamista, jonka Jeesus Kristus on verellänsä lunastanut omakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan laki pysyy.
Turhaan siitä on ongelmaa tehdä.
Aloituksessa varoitettiin pilkkaamasta seurakuntaa. Se on sinun syntisi ollut jo pitkään, että oikein harjoitat seurakunnan pilkkaamista, jonka Jeesus Kristus on verellänsä lunastanut omakseen.Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääliö kuuluttaa täällä arabeille olevansa juutalaisen Jeesuksen morsian kohta on mossea ja mohamettia ovella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan lain rikkomista.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Moosekselle tiedoksi Jeesus sovitti ne lain vanhan liiton rikkomukset ja lunasti lupaukset. Siirry uuteen liittoon. Kristityt on vapaat tuomioista ja kadotuksesta. Lain KIROUS ON POISSA JOTEN LOPETA KIVITTÄMINEN ETTÄ SAISIT ITSE ANTEEKSI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus tullut tuomitsemaan vaan pelastamaan. Ota uusi asenne.
- Anonyymi
Niin on. Turha lahkolaisten pelotella teette lapsistanne sekopäitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus tullut tuomitsemaan vaan pelastamaan. Ota uusi asenne.
Synnistä pitää tehdä parannus.
- Anonyymi
Jeesuksen morsiamella tarkoitetaan Juutalaisyhteisöä, Jeesuksen veljiä ja sisaria.
Ei siellä uudessa Jerusalemissa ole mitään muuta kuin Juutalaisten heimojen nimet ja Jeesuksen seurassa kulkeneiden Juutalaisten oikeden 12 Karitsan apostolin nimet, pilarit, portit ja perustukset.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.- Anonyymi
Taas väärin. Et Paavali-vihassasi käsitä Kirjoituksia. Samoin alkuseurakuntaa vastaan harjoittamasi vihanpito vie sinua aina vaan kauemmas Jumalan sanan tuntemisesta.
- Anonyymi
Ilm.11:8
- Anonyymi
Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset. Korvausteologian mukaan juutalaisilla ei olisi pelastushistoriallista merkitystä. Korvausteologian piirissä on useita käsityksiä juutalaisten ja Israelin asemasta Jumalan suunnitelmassa. Korvausteologiaa ilmenee paikoin erityisesti reformoiduissa kirkoissa.[1][2]
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.- Anonyymi
1 TIITUS 10.
- Anonyymi
Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä ja uskonkulttia perinteisten Kristillisten kirkkokuntien ja niiden yhteydessä toimivien herätysliikeiden lisäksi.
Raamatun mukaan tämän ajan eriseurat ja lahkot eivät ole mitään Kristuksen morsiamia ja seurakuntia.
Gal.5:20 ..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."- Anonyymi
Sinun oma vihalahkosi hajosi alkutekijöihin heti alkuunsa. Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, miksi ArmiK, Devoit , Kari-Henrik ja muutama muu sinut kokivat niin vääräksi, että jättivät sinut? Itsekritiikki puuttuu teiltä narsisteilta yleensä täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun oma vihalahkosi hajosi alkutekijöihin heti alkuunsa. Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, miksi ArmiK, Devoit , Kari-Henrik ja muutama muu sinut kokivat niin vääräksi, että jättivät sinut? Itsekritiikki puuttuu teiltä narsisteilta yleensä täysin.
Sunilaisuus taisi muistaakseni riehua palstalla muutaman vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunilaisuus taisi muistaakseni riehua palstalla muutaman vuoden.
Olihan Teuvolla eräs uskollinen ystävä tämä Devoit/JP. Teuvon mukaan he kulkivat totuuden tiellä peräti 14 vuotta. Tulee heidän kulkuestaan mieleen "Majakka ja Perävaunu.😁
- Anonyymi
100 v. sitten tänne tuodut Jenkkilahkot eivät todellakaan ole mitään Nasaretinlahkoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan Teuvolla eräs uskollinen ystävä tämä Devoit/JP. Teuvon mukaan he kulkivat totuuden tiellä peräti 14 vuotta. Tulee heidän kulkuestaan mieleen "Majakka ja Perävaunu.😁
Kulkivat yhdessä, mutta eivät totuuden tietä. Devoit oli koukussa pitkään, mutta pääsi pahan vallasta, kuten muutkin sunilaiset. Hyvä niin.
- Anonyymi
Lahnamorsian. Makaa seljällään tumput suorina.
- Anonyymi
Kaikki ei halua maata sun kanssa.
- Anonyymi
Sovitaan niin, että vastaan jumalalle, mutta sinä et ole jumala, etkä hänen edustajansa!
- Anonyymi
En todellakaan ole mikään jumala. Olen vain armosta pelastettu syntinen. Jeesus tuli pelastamaan kadotettuja. Sinun puolestasi Hän on kärsinyt ja kuollut ristillä. Tee parannus ja usko evankeliumi, niin pelastut!
- Anonyymi
"Sinä, joka pilkkaat Herran Jeesuksen Kristuksen seurakuntaa, herjaat Hänen morsiantaan."
Aina vain sekavammiksi menevät uskovaisten teoriat.
Seurakunta on Jeesuksen morsian?- Anonyymi
Kyllä! Jos tuntisit vähääkään Raamattua, se olisi sinulle selvää.
- Anonyymi
Et sinä ole siinä asemassa, että määrittelisit, kuvittelemasi jumalan langettamista tuomioista.
- Anonyymi
Niin uusia Kristuksen morsmaikkuja piisaa joka lähtöön.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Olen vain armahdettu syntinen, en muuta.
Jumalan sana ilmoittaa väistämättömän tuomion.
”Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ilm 21:8
Kadotustuomio on myös vältettävissä.
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.”
Room 8:1
Mitään välimuotoa ei ole.
Sinulla on mahdollisuus pelastua.
Tänään on pelastuksen päivä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain armahdettu syntinen, en muuta.
Jumalan sana ilmoittaa väistämättömän tuomion.
”Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ilm 21:8
Kadotustuomio on myös vältettävissä.
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.”
Room 8:1
Mitään välimuotoa ei ole.
Sinulla on mahdollisuus pelastua.
Tänään on pelastuksen päivä.Jeesus varoitti tätä ajasta, niistä pelastajista ja eksyttäjistä, kun sanonaan, että lait ja käskyt on kumottu ja nyt vaan julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne VÄKISIN omilla päätöksillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Jeesuksella on vain yksi morsian, Hänen verellänsä ostama seurakunta.
Seurakunnan tehtävä on kutsua ihmisiä Jeesuksen luo pelastukseen. Jeesus on kärsinyt ja kuollut ristillä, vuodattanut pyhän verensä, mutta myös noussut kuolleista, koska Hän on viaton Jumalan Karitsa ja siksi kuolema ei voinut Häntä pitää.
Lue kirkkomme uskontunnustus. Siinä on sinulle evankeliumi lyhyesti. Arvelen sinunkin käyneen rippikoulun ja oppineen sen ulkoa.
Nykyisin kuitenkin herjaat sitä ja seurakuntaa. Miksi??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Minä uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan, ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan(1), nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, ja Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan(2), pyhäin yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.
- Anonyymi
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi
Miksi sitten rikot niin räikeästi Jumalan pyhää tahtoa???
Kysyt miten niin.
Siten että herjaat apostoli Paavalia, alkuseurakuntaa ja nykyisiä Jeesukseen uskovia. Ja siinä on vain osa synneistäsi!
- Anonyymi
Paavali on väärä henkilö puhumaan mistään morsiamista, koska vihasi ja alisti naisia.
Paavali määräsi naisille huntu- ja burkapakon ja uhkasi tyttöjä ja naisia kunniaväkivallalla leikata naiset kaljuiksi, jos eivät tottele häntä.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat, kun kyse oli naisten vaientamisesta.- Anonyymi
Galatalaiset kirje 6 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Galatalaiset kirje 6 .
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi
Paavalin opit sopii nykyajan naisten alistajille, esim. lestadiolaisille.
- Anonyymi
Sinun mieliherjakohteesi on apostoli Paavali, jonka Jeesus pelasti ja lähetti julistamaan evankeliumia.
Et ymmärrä sitä, kun et näköjään ole lukenut apostolien tekoja, jossa siitä kerrotaan tarkasti.
Paavalin kautta kristikansa on saanut monet kirjeet, jotka ovat jo pari vuosituhatta olleet suureksi siunaukseksi seurakunnalle.
Sinä teet SUUREN SYNNIN, kun herjaat Jeesuksen palvelijaa, Paavalia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin opit sopii nykyajan naisten alistajille, esim. lestadiolaisille.
Joissakin lahkoissa on käytössä kunniaväkivalta, jopa kunniamurhat on käytössä.
- Anonyymi
Netin kauttako ?
- Anonyymi
Tampereella helluntailainen mies tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen raskaana olevan naisen.
- Anonyymi
Onko sinulla jotain näyttöä, että on ollut Helluntailainen, ja jos ei ole niin pidä suuta soukemmalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960