Tähän ketjuun saa kirjoittaa, että miten tämä hallitus on muuttanut juuri sinun elämääsi.
Nykyinen hallitus
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
On tuonut epävarmuutta ja pahaa mieltä ainakin.
- Anonyymi
Mikä hallitus? Tampereen hallitus?
- Anonyymi
Onneksi eivät eläkeläisten asemaa ole juurikaan kurijastaneet. Sitä eivät ilmeisesti uskalla tehdä. Ilmeisesti Kokoomuslaiset pelkäävät että vaikuttavat 2v päätä tuleviin vaaleihin puoleen kannatuksen laskemisella jos menevät eläkkeitä sörkkimään, Itse en kyllä entisenä duunarina kokoomusta kannata. Se on ihme miksi niin moni kannattaa sitä jopa normaalit palkansaajatkin. Eikö ole mitään pelkoa, että työt loppuisi ja joutuisi nostaan tukia? Aina on töitä vai?
- Anonyymi
Eläkkeistä pitää leikata, ettei nuorilta tarvitse, sanoo taloustieteilijä Sixten Korkman
Korkman kannustaa eläkeläisiä mukaan talkoisiin. Pienituloiset eläkeläiset osallistuvat jo, koska tukileikkaukset osuvat heihinkin, sanoo Kelan ex-pääjohtaja Elli Aaltonen.
Yle: 11.4.2024
- Anonyymi
Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. On mukavaa katsella liikenteessä kun tulee vastaan vain tuttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967