Jääp ne muistamattomana ollessa typeryydet ikään kuin pois. Kun olen mies, olen kehunut naisia, ettei he itsekorostusmielessä kehu olleensa humalan huimaavilla teillä.
Jos nyt jättää jopa kaljan juonnin, kuukauden päästä on olt jo viikkoja kuivilla. Hyvä tarjous - kukkarokin kiittää.
jekejeke.
Keltä se olis pois/ jos viinan jättää pois.
10
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ab Alko kyllä pärjäilee, mutta anniskelupaikat kärsivät pelkän limsan kittaajista, tulot pienemmät. %-juomissa on se sietämisen kasvu. Aina tekee mieli lisää.
- Anonyymi
Nuoriso siirtynyy yhä enenevissä määriin huumeisiin, eikä tilaa paljon mitään yökerhoissa. Katkollakin se näkyy vahvasti, täynnä tosi nuoria miehiä ja me vanhat spurgut ollaan pieni vähemmistö siellä.
-Kk
- Anonyymi
Ite en juo vaan käytän huumeita.
- Anonyymi
Minä en juo enkä käytä huumeita. Nautin elämästä ihan sellaisenaan joka päivä.
- Anonyymi
Nauttisit kuitenkin moninkertaisesti enemmän elämästä, pikku pilvessä silloin tällöin. Se säteilee iloa ja hyvää oloa sen jälkeenkin, viinasta taas saa krapulaisen masiksen, onhan se myrkky elimistölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttisit kuitenkin moninkertaisesti enemmän elämästä, pikku pilvessä silloin tällöin. Se säteilee iloa ja hyvää oloa sen jälkeenkin, viinasta taas saa krapulaisen masiksen, onhan se myrkky elimistölle.
Hehe..
En edes viitsi kertoa, mitä siitä aikoinaan seurasi, kun olin pikku pilvessä silloin tällöin.
Oli joo hetken ilo ja mukamas hyvä olo, mutta kaikki kääntyikin sitten persiilleen melkein kahdeksikymmeneksi vuodeksi.
Ei kiitos enää ikinä.
- Anonyymi
Itse juon vähän silloin tällöin, mutta pidän elämästä eniten selvin päin.
- Anonyymi
Olen opetellut janon poistamaan hanavedellä. Tosi janoon hyvää. Ei aiheuta riippuvuutta.
- Anonyymi
Niin onkin. Eikä tule humalaa, ei krapulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin. Eikä tule humalaa, ei krapulaa.
Kyllä jämpti on tuo. Juhannuskoivun istutin srappuni viereen. Hän on on vielä ämpärin alle mahtuva. Sen laitan pakkasten trultua. Ison naapurin jättekoivusta kai siemen lentänyt.
Rauduskoivu on nimi/laatunsa. Väenö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998