Mahdotonta

Anonyymi-ap

Ajoittain katsellut kalustettuja vuokra asuntoja. Ihmetellut tuplavakuuksia kohteissa jossa tilaa aika paljon ja hyvät puhtaan näköiset huonekallut, matot ja muu.

Miten tuollaisesta kohteesta on mahdollista koskaan saada takuu vuokraa takaisin, koska täydellinen siivoaminen mahdotonta ja vaatteista, iholta menee huonekalujen kankaisiin likaa?

Onko käytännössä mahdollisuus "vaatia" etukäteen ettei joudu tekemään loppusiivousta, että sen tekee huoneiston omistaja? Tuollaisia loppusiivouksiahan hoitaa monetkin kohteet esimerkiksi lomakohteissa hotellien lisäksi.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
        Ähtäri
        89
        3544
      2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
        Puolanka
        25
        3093
      3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        56
        3044
      4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
        Ikävä
        61
        2865
      5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
        Ikävä
        64
        2690
      6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
        Ikävä
        54
        2687
      7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
        Ikävä
        61
        2424
      8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        80
        2271
      9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
        Ikävä
        69
        2128
      10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
        Ikävä
        45
        2122
      Aihe