https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011280517.html
Raisiolainen nainen kertoo yhden koiristaan hävinneen sillä aikaa, kun oli ratsastustallilla. Selvisi, että koira oli varastettu.
Nelisen vuotta sitten olin Turussa Halisten koskelta Kuralan suuntaan kulkevalla ulkoilureitillä. Siinä matkalla on hevostalli ja näin sillä kohdalla vapaana juoksevan, saman värisen jackrusselin terrierin, kuin uutisjutun kuvassa. Koira oli kiltti ja kesy, mutta yksin liikkeellä. Ajattelin sen olevan karkuteillä. Kutsuin luokse ja koira tuli kiltisti. Otin syliin ja mietin, että pitää soittaa 112. Katselin jonkin aikaa, että ilmaantuuko omistaja kuitenkin jostain. Sitten koira antoi merkkiä, että haluaa maahan ja laskin sen, kun se oli niin tottelevaisen oloinen. Koira lähti juoksemaan hevostallin suuntaan ja siellä oli ihmisiä. Vielä hetkeä myöhemmin näin kaksi samanlaista jackrusselin terrieriä juoksentelevan vapaasti siinä ulkoilureitin varrella. Eli kohtuullisen kaukana hevostalleista. Mutta ajattelin, että omistaja on siellä talleilla ja hyvin luottavainen koiriinsa. Koiria ei saisi pitää vapaana kaupunkialueella. Eikä varsinkaan, jos omistaja ei ole paikalla.
Tarinan opetus voisi olla, että koiran varastaneelle tilaisuus teki varkaan. Toivottavasti omistaja ottaa tästä opikseen.
Koirat kytkettyinä kaupunkialueella
Anonyymi-ap
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752