Veronkiertä jät on hallituksen suojeluksessa ,ei ole kiire tehdä asian eteen mitään kun hyväveli nauttii . Houlding yhtiöt ja säätiöt on yhteiskunnan "syöpä " veronkierrossa . Tässä hyvä esimerkki .yksi MONISTA
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kl-ex-paaministeri-aho-teki-miljoonan-talokaupat-firman-piikkiin/9170868
Miksi kansainväliset datakeskukset vyöryy suomeen ?
Saako täältä HALPAA sähköä ? Voiko VOITOT viedä Suomesta maksamatta niistä tänne VEROA ? Eikö se pitäisi olla EHDOISSA missä voitot verotetaan ? Samaa verovuotoa tapahtuu terveysjättien järjestelyissä , kun lait on laadittu niin hölmösti . Ulkomaan omistuksessa oleva Tuulivoima ratsasti tukirahoilla ja missä on voitoista VEROT ?
Sitten puolustusmenoista ! Petteri sanoo että veroja ei voi korottaa...
Mitä jos tasapuolisuuden nimissä otettaisiin niiltä kenellä on ENITEN SUOJELTAVAA , nyt tavallinen tallaaja maksaa suhteessa enemmän kun suurpääoma .
Eikö Petteri todella tiedä mihin veroeuroja hukkuu ?
7
94
Vastaukset
- Anonyymi
Muistakaa "dynaamiset vaikutukset"hähähääää....kiitos persut ja etenkin persuduunarit!Ilman teidän tukea miljonäärit joutuisi maksamaan veroja melkein saman kuin kaupan kassat!!
- Anonyymi
Ihan perstuntumalta, miljonäärit maksaa enemmän veroja kuin kaupan kassahenkilöt.
- Anonyymi
Ei ne voi tehdä muutoksia koska ovat mukana Rötöksissä itse suurin osa Hallituksen kieroista ministerit edustajista ei ne omaa etua korjaa
- Anonyymi
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Laajasalon 20 päiväsakkoon tuottamuksellisesta kirjanpitorikoksesta viime maaliskuussa. Tuomion mukaan Laajasalon TL Opetus Oy:stä lähti useina vuosina verottajalle virheellistä tietoa. Virheet korjattiin joulukuussa 2017.
Tuoreen kaupparekisteriin toimitetun tuloslaskelman mukaan yhtiöllä on ollut viime ja tämän kesän välillä runsaan 440 000 euron tulot. SK:n jututussa kerrotaan, että liitetiedoista selviää tulojen muodostuvan kauttaaltaan "yhtiön velkojen uudelleenjärjestelystä. Kukas maksoi sen vai menikö FIRMAN. PIIKKIIN- Anonyymi
Laajasalo on kaupunginosa Helsingissä. Miten se tuomitaan mitenkään mihinkään?
- Anonyymi
Et näköjään ymmärrä bisneksestä etkä valtiontaloudesta mitään.
- Anonyymi
Suomessa bisneksen ahneudella ei ole mitään rajaa ,ja valtiontaloudessa omaetu ja kaverin etu on ensimmäisenä . Nykyhallituksen politiikalla Suomi on konkurssissa ja valtionvelalla rahoitettu hyväosaisten veroedut romuttaa hyvinvointivaltion lopullisesti .
Kun "duunarilla menee huonosti" menee huonosti jossain vaiheessa myös bisneksen .
Sen asian tunnustaminen on nykyhallitukselta unohtunut ahneuden ja duunarien kyykyttämisen huumassa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195264- 503038
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312651Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232039En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111827- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231475Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101448- 971417