Tilasin pizzaa hain sätkiä, kahvia, kengät ja olutta 2 pakettia
Syksyllä taas tili tyhjä.
Kesäksi kiva lisä :)
t. työkyvyttömyys eläkeläinen.
Sain perintö rahaa 4000 e
17
273
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten kuulostaa järkevältä mutta tiukkaa viinaa 4 pulloa(litran tietysti) ja rullakebabia pari annosta olisi tehnyt vieläkin mielekkäämmän tuntuisen investoinneista.
- Anonyymi
Koittas alottaja että vuoden loppuun asti rahat riittäs.Eikö läppärin,kännyn,telkkarin,pesukoneen hankintaa.
- Anonyymi
On jo 2 pc.tä, känny. pesukone, aivoesu telkan nakkasin kierrätykseen ehjänä kun sotaa vaan ja väkivaltaa ym, sontaa.
Pakastin pursuaa omateko herkkuja. - Anonyymi
Tuota kesälisää olen harrastanut jo 15 vuoden ajan eli koko kylmän ja pimeän
talven ajan kun kerää tilille rahaa, niin voi kesällä sitten elää yli varojensa.
Voi matkustella ja syödä hyvää ruokaa ja käydä jopa nauttimassa ohrapirtelön.
Tämä onnistuu, kun jatsottaa vaan elämänsä sopivasti niin että raha riittää.
Ei tarvitse eitä keskikuraa ihan joka kuukausi ostaa.- Anonyymi
Minä kerään töissä olessa kaikenlaista arvonsa pitävää, tai jonka arvo nousee. Myyskentelen sitten työttömyyskausina pois lisätuloiksi. Eräänlainen puskurirahasto tuokin. Näyttäisi olevan vieläpä tuotoisampi kuin mikään rahastosijoittaminen.
- Anonyymi
Ite sain perintöä 8500e. Se pukattiin Firman tilille kun ei Kela ole edes vaivautunut katsomaan ja tarkistamaan että olen Kauppalehdessä Toiminimellä ja omistan myös yritystiin. Nostan työmarkkina tukea.
- Anonyymi
No vuoden kuluttua se perintö tulee Kelaan tietoon, kun rämä vuoden verotiedot menevät verottajalta Kelaan. Siellä kyllä näkyy myös perintö, vaikka sitä ei olisi maksettu penniäkään. 9 kuukauden kuluttua saat varautua selittämään kelaan, mihin olet perinnön käyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vuoden kuluttua se perintö tulee Kelaan tietoon, kun rämä vuoden verotiedot menevät verottajalta Kelaan. Siellä kyllä näkyy myös perintö, vaikka sitä ei olisi maksettu penniäkään. 9 kuukauden kuluttua saat varautua selittämään kelaan, mihin olet perinnön käyttänyt.
Pukkaa sinulle petosepäilyä ja etuuden väärinkäytöstä😊👍
- Anonyymi
Taitaa sun puheet jostain firmasta olla hourulan juttuja aha vain niin kauankos sulla kuvitteelinen toiminimi ollut.Työttömän satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa. 2024 pelkästään oli liike vaihto 192 000e.
Kirjanpidon saa kirjanpitäjä leipoa pieneksi vaikka 1900e niin ei tuossa hätiä. Ps. verolappusta saa tyhjänä alustanakin netistä jos haluaa itse tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sun puheet jostain firmasta olla hourulan juttuja aha vain niin kauankos sulla kuvitteelinen toiminimi ollut.Työttömän satuja.
4 vuotta ollut Kauppalehdessä. Varmaan sunkin katon asentanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa. 2024 pelkästään oli liike vaihto 192 000e.
Kirjanpidon saa kirjanpitäjä leipoa pieneksi vaikka 1900e niin ei tuossa hätiä. Ps. verolappusta saa tyhjänä alustanakin netistä jos haluaa itse tehdä.Höpö höpö.. Perukirja pitää toimittaa verottajalle. Siitä verottaja huomioi saamasi perinnön määrän verotukseesi.. Ei noita voi estää millään omilla verolappusillasi. Voiko tyhmempää olla, kuin sinä🥱😅
- Anonyymi
Mulla myös papua paksu pinkka käteisenä.
Ripustan niitä seteleitä pyykkipojilla olohuoneen narulle ja ihailen aikani kukuksi oluen ja sätkien LoMASSA.
savo.- Anonyymi
Mulla kans iso rahanippu, en ees tiiä mihin käyttäisin. Pukkasi ne tyynyn liinojen sisään. Nyt kämppä täynnä "rahatyynyjä".
- Anonyymi
Nyt riittää toimeentulo olusiin ja sätkäkamoihin mitenkuten. Kuolisipa isäukko joka aika varakas niin sitten olisi baaritiski koreana.
tupauuno, mikkeli. Savo - Anonyymi
Sain perintörahaa nykyrahassa 2000€. Kaikki tilini siihen asti menivät janon sammuttamiseen. Mutta. Sain AHAA elämyksen.
Tuo raha tuli hyvään saumaan. Yks Saunamäki. S niminen nainen piti mulle puhuttelun.
Rahoitti huonossa olevan talon peruskunnostusta asuttavaan kuntoon. Hyviä ihmisiä on tänäkin päivänä yhteiskunnassamme.
"Kyllä maailmaan rahaa mahtuu, sinun rahasi ei sen massia täytä". Hen sanoi.
Aloin säästää joka tilistäni vähän.
Pystyin maksamaan pelivelkani pois viimeistä penniä myöten. Ennen kaikkee; tulppasin oluenhimonsa.
Sain kadehtijoita "pinnalle pärskähtämisestäni". ontuva Olof. - Anonyymi
Sain joskus perintöä 39000 euroa. Ostin heti kaikkia kuten ison telkkarin ja pleikkarin, uuden fillarin ja ostin myös veneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307