Paljonko Adventtikirkko on saanut uusia jäseniä (kastettuja/liittyjiä) esim. 2000- luvulla?
Onko tilastoa kuolleista ja uusista jäsenistä?
Onko jäsenmäärä kasvussa vai supistumassa?
Uudet jäsenet
5
261
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvältä näyttää.
- Anonyymi
Jäsenmäärä romahtanut 2000-luvulla. Ja näyttää hyvältä?
Joka vuosi kuolee ja luopuu enemmän kuin tulee uusia jäseniä. Uudet jäsenetkin lähinnä joko palaajia tai vanhojen jäsenten lapsia. Oppi ei myy eikä pastorit viitsi enemmälti edes yrittää evankeliointia. Palkat tulee vanhuksilta vielä 15 vuotta ihan kivasti. Siihen mennessä pastoreiden enemmistö jo eläköitynyt ja uusia ei palkata kuin harvoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäsenmäärä romahtanut 2000-luvulla. Ja näyttää hyvältä?
Joka vuosi kuolee ja luopuu enemmän kuin tulee uusia jäseniä. Uudet jäsenetkin lähinnä joko palaajia tai vanhojen jäsenten lapsia. Oppi ei myy eikä pastorit viitsi enemmälti edes yrittää evankeliointia. Palkat tulee vanhuksilta vielä 15 vuotta ihan kivasti. Siihen mennessä pastoreiden enemmistö jo eläköitynyt ja uusia ei palkata kuin harvoin.Adventtikirkko siis hiljalleen sammuu pois Suomesta. Se on ymmärtääkseni Jumalan tahto.
- Anonyymi
Persaukiset jäsenet eivät ole meille tärkeitä, vaan ne urpot, joilla on runsaasti löysää omaisuutta ja joilta ne voidaan taivaspaikkoja vastaan lakimiestemme toimesta realisoida adventtikirkon nimiin. Ne ovat niitä kultamunia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181