https://www.yrittajat.fi/ajankohtaista/tiedotteet/yrittajat-taksilakia-muutettava-yrittajyys-edella-kyyteja-oltava-tarjolla-kautta-maan/
"Asiantuntijat" taas äänessä. Tässä käy niin että kaikki yhteiskunnan ajot jää ajamatta, mutta eihän se teitä kiinnosta. Kunhan saa sen halpissovelluksen tilattua niin kaikki on hyvin. Tiedättekö että aika moni lopettaa tämän pelleilyn aivan pian? Ei ole kovin reilua että joku ajaa niin halvalla, ettei siitä voi maksella mitään lakisääteisiä velvotteita, ihan vain siksi kun hänellä on pakko totella sitä halpissovelluksen välittäjää
.istä näitä nyt oikein sikiää?
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisia tyhjää selittäviä, asioista mitään ymmärtämättömiä, on nykyään räksyttämässä joka paikassa.
- Anonyymi
Jos ala halutaan pitää toimivana niin pitäähän taksin tunnistaa,taksikupu,taksamittari ,lähtömaksu km-taksa ja odotutunti. Suomenkieli ja että kuljettajan tunnistaa. Joku iso taho ohjaa alaa ,,,??? Ei kaikki ole ulkomaalaisia tai festarikansaa ,luulenpa että pieni osa.
- Anonyymi
Pölhö selitti, että festareille ptää saada takseja. Ei maailma pyöri sen mukaan milloin joku rupusakki haluaa ryypiskellä.
Ainakin tuli selväksi, että Yrittäjät järjestö on rehellisen yrittäjän vihollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978