MTK: hon ehdolla vastuullinen ja tekevä puheenjohtaja Sievistä. Tahtoo vaan kompuroida kriittisellä hetkellä. Sirkuspelleltä odotellaa uusia temppuja ja
MTK saamassa vastuullisen puheenjohtajan
23
1188
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan tämä mysteerinen henkilö? Sisäpiiritietoa, kun ei julkista tietoa löydy?
- Anonyymi
Varmaan Kai Perttu
- Anonyymi
A.Kangas on hakenut MTK:n johtokunnan Puheenjohtajaksi
- Anonyymi
Hohhoijaa, ennemmin Elvis Tomppakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas mielestäsi olisi hyvä puheenjohtajaksi? Suomesta loppuu ruuantuotanto, jos jotain ei tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas mielestäsi olisi hyvä puheenjohtajaksi? Suomesta loppuu ruuantuotanto, jos jotain ei tehdä.
Otsikossahan oli että vastuullinen. Ei ainakaan tämä kansanedustajamme ole kovinkaan vastuullinen koskaan ollut. Ei edes omissa asioissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tompassa ei mitään vikaa lopeta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tompassa ei mitään vikaa lopeta!
No niinhän kirjoitinkin, että paljon parempi vaihtoehto on Tomppa kuin Antti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se anttiko se tekee kaikki kyseisen saavutukset on sirou!
- Anonyymi
Hänen vastuu on kurkusta ryppynaruun eli ei iso
- Anonyymi
Keskipohjanmaassa
Paikallisuutiset
Antti Kangas lähti mukaan MTK:n puheenjohtajakisaan – ”Antaisiko keskustatausta anteeksi?”
https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/antti-kangas-lahti-mukaan-mtkn-puheenjohtajakisaan-antaisiko-keskustatausta-anteeksi - Anonyymi
Sievissä ei osata arvostaa yhtään sellaista henkilöä, joka haluaa ajaa yhteisiä asioita.
Ei Antti Kangas yksin olen lopettanut Oulaisten yksikköä. Kyllä siinä suuremmat voimat ovat olleet takana.
Kukaan ei ole Sievissä älähtänyt, kun Kela loppui, kun verotoimisto loppui, kun Avain säästöpankki lopetti, kun Elma myymälä loppui, kun Hankkija lopetti jne.
Mukisematta täällä hyväksytään päätöksiä, joka kurjistaa Sievin tilannetta ja lisää muuttohalukkuutta pois täältä.- Anonyymi
Joo arvostetaan henkilöitä jotka ajavat yhteisiä asioita, mutta ei valehtelevia omien etujen ajajia.
- Anonyymi
Muita ehdokkaita ovat Anne Kalmari, Kati Partanen ja Eerikki Viljanen.
Onko MTK:n paikka vain keskustan paikka? Uusia tuulahduksia siellä kyllä kaivataan.
Koko Suomen maatalous on kriisissä samoin kuin kaikki pienet kunnat.
Keskusta on ajanut tilanteen tähän pisteeseen. Mitään uutta ajatusmallia heillä ei ole.- Anonyymi
Maatalous kriisissä en 60v elinaikanani ole .uuta kuullutkaan kuin että tuotanto llppuu eikä kannata! Vielä ovat pystyssä ja lisäävät tuotantoa
- Anonyymi
Onneksi läpimeno ei ole mahdollista. Olisi MTK:n loppu jos näin kävisi. Onneksi valtaosa porukasta jo tietää millainen huomiohuora oman edun tavoittelija hän on. Jotain itsetunto ongelmia tuntuu olevan kun joka paikassa pittää koittaa säätää vaikka kykyä ja kuntoa ei ole.
- Anonyymi
Mites Antin kävi?
- Anonyymi
Marraskuussa valitaan. Tässä ehdokkaat
https://www.mtk.fi/-/mtk-puheenjohtaja - Anonyymi
Kyllä Antin pitää saada MTK:oon puheenjohtajuus, sitten vielä tulkki sille että muutkin ymmärtää mitä Analla on asiaa mölisee niin ihme murretta ettei kukaan ymmärrä tätä pikku Anttila.
- Anonyymi
Just joo, jos kyläyhdistys hommaisi roollaattorinkin niin ei kompuroisi kun pitää lähteä äänestämään.
- Anonyymi
Juu, Antti johtajaksi. Ensin loppuu MTK ja sitten koko Suomalainen maatalous.
- Anonyymi
Suomalaisten tuotteiden hinnat nousee tämän hallituksen ansiosta. Kangas piti oikein puheenvuoron eduskunnassa siitä, että kauppojen omat merkit vie jo leivän viljelijöiltä. Ei oikein ollut uskottavaa, kun katsoi puhuvaa maajussia.
- Anonyymi
On täällä todella lapsellinen mode. Antti itse kertoi alkavansa käyttää bovaer tuotetta eläintensä ruokinnassa. Modesta se oli poistamisen arvoinen, hohhoijaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512