Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,

Anonyymi-ap

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22

21

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.

• Anonyymi

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.

Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.

• Anonyymi

”vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.”
      Apt 26:20

• Anonyymi

Jumala kehoittaa kääntymään Hänen puoleensa. Ihmisen osuus on totella pyhän Jumalan edessä ja kääntyä.

• Anonyymi

Onneksi jumalia on satoja.

• Anonyymi

Yksikin piisaisi, jos se olisi "aikuisten oikeesti" olemassa.

• Anonyymi

Ei tarvihe kääntyä mihinkää, kun joka suunnassa joku seistä töröttää kuitennii.

• Anonyymi

Mikä järki on tehdä tänne liukuhihnalta aloituksia, joissa on joku raamatunkohta? Palstan idea on synnyttää keskustelua eri aiheista, ja normaalisti AP myös omin ajatuksin osallistuu siihen, minkä aloitti. Itsestäänselvien raamatunlauseiden postaaminen jo valmiiksi uskovaisille ei ole hedelmällistä.

• Anonyymi

No eihän se olekaan muuta, kuin terapiaa aloittajalle. Toki hänen monologiansa on pitkästyttävää muille palstalaisille.

• Anonyymi

Raamattu-palstahan tämä on, EI HERJAPALSTA, niinkuin jotkut luulevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän se olekaan muuta, kuin terapiaa aloittajalle. Toki hänen monologiansa on pitkästyttävää muille palstalaisille.

Kenenkään ei ole pakko olla palstalla. Ihan vapaaehtoista. Samoin pelastus on vapaaehtoista. Ketään ei pakoteta taivaaseen. ☺️

• Anonyymi

Aloittaja kuvittelee antavansa itsestään oppineen vaikutelman, kun osaa kääntää höpinänsä Google kääntäjällä ruotsiksi ja englanniksi. Tiedoksi vaan, että kaikki sen osaa, mutta vain heikon itsetunnon omaavalla on tarve korostaa itseään.

• Anonyymi

Väärä kuvitelma ja sait siitäkin aiheen herjata. En ole sen kummemmin oppinut. Sanaa on hyvä lukea eri kielillä.

• Anonyymi

Hyvää päivän jatkoa vaan kaikille! Ja suloista kesää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä kuvitelma ja sait siitäkin aiheen herjata. En ole sen kummemmin oppinut. Sanaa on hyvä lukea eri kielillä.

Mikähän sekamelska siitä seuraisi, jos kaikki alkaisi kääntää lorunsa vieraille kielille?

• Anonyymi

Selvä kehoitus Jumalalta.

• Anonyymi

Minulle tuli Herran sana, osoitettu sille ihmiselle, joka on täällä jo kahdesti pyytänyt ylläpitoa poistamaan postaamani Jumalan sanan kohdan Jesaja 8:28.
      Se sana sinulle kuuluu näin:
      Ilm. 22:19 "...ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."

• Anonyymi

Mitä muuta uskoa voi olla kuin muiden herjaaminen?

Raamatun sana on ja pysyy, ei siihen ihminen pysty vaikuttamaan.

• Anonyymi

Herjaaminen ei ole mitään uskoa. Se on pahuutta.

• Anonyymi

Jumalan kehoitus!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      7024
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2076
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1708
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1150
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1026
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      256
      981
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      959
    Aihe