Miksi tämä piti tehdä? Ovatko sarjojen aiheet lopussa, koska vanha sarja täytyi tehdä uudelleen?
Uusi Bergerac
15
288
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdä uudelleen??? Ei minulla ole tietoa, että tämä jakso olisi joskus aikaisemmin tehty.
- Anonyymi
Olisi voinut keksiä uudelle tarinalle uuden nimen, vaikka sijainti onkin sama kuin jossain 80-luvun sarjassa.
Mitä itse sarjan aloitukseen tulee, tahmeaa ja tylsää oli ainakin 3/4. Loppuosassa lähti sen verran liikkeelle, että saatan antaa vielä seuraavalle jaksolle mahdollisuuden. Joka tapauksessa stoorin venytys 6 jaksoon vaikuttaa täysin väärältä ratkaisulta (aika harva sarja onnistuu tässä). Alkuperäinen Bergerac sai homman pakettiin perinteiseen malliin yhdessä jaksossa.
Puolison menettänyt mielenterveysongelmainen juoppo töksäyttelijä päähenkilönä on sellainen klisee näissä piireissä, että henkilökohtaiset pätkät lähinnä haukotuttaa.- Anonyymi
Ei ole kopsattu sellaisenaan alkuperäistä sarjaa, vaan on tehty siitä omanlainen jatkuvajuoninen versio. Brassicista tuttu heppu vetää osansa Bergeracina ihan ansiokkaasti. Tylsempi ja kliseisempi on selän takana juonivan kollegan rooli ja roolisuoritus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kopsattu sellaisenaan alkuperäistä sarjaa, vaan on tehty siitä omanlainen jatkuvajuoninen versio. Brassicista tuttu heppu vetää osansa Bergeracina ihan ansiokkaasti. Tylsempi ja kliseisempi on selän takana juonivan kollegan rooli ja roolisuoritus.
Joo näyttelijä on ok, mutta eihän se sille mitään voi, että juoni ja repliikit ot paskoja.
- Anonyymi
Nykyään poliisi- ja yksityisetsiväsarjat ovat tosi ankeita.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Miksi ihmeessä sarjojen poliisien on oltava aina ongelmaisia ja synkkiä! Tekisivät sellaisia sarjoja joissa on normaaleja ihmisiä! Ja jos ei ole oikeassa elämässä pelkkiä naisia rikoskomissaareina niin ei niitä pidä laittaa sarjoihinkaan! Mahdollisimman aitoja sarjoja mielellään!
- Anonyymi
Näytti olevan ihan ok ekan jakson perusteella. Mut ei oo kyllä mitään karismaa näyttelijällä, kuten vanhemmassa versiossa oli
- Anonyymi
Aivan mauton oli ainakin ensimmäinen osa, ihan liikaa väkisin ajantappamiseksi mukaan ympättyä poliisi vastaan poliisi- asetelmaa, koko juonen kulku ja eteneminen kuitenkin ennakkoon helposti arvattavissa. Tietysti sankaripoliisi kepittää sekä kollegansa että ratkoo rikoksen, tylsääkin tylsempi asetelma.
- Anonyymi
Uusi sarja yrittää varmaankin ratsastaa 80-luvun sarjan maineella. Yhteistä on tosin vain Jersey, Triumph-avoauto ja Crozier-esimies.
- Anonyymi
– Mielestäni uusi sarja on loistava: yksityiskohtainen, tarkka, totuudenmukainen ja näytelty tietyllä eheydellä, mikä on epätavallista tällaisessa sarjassa. Tämä ei ole Bergerac II, vaan täysin uusi Bergerac, Nettles kommentoi sarjaa Telegraph-lehdelle.
– Jos minä olin kuin Cliff Richard, niin Molony on paljon enemmän Clint Eastwood.
Näin siis Nettles.- Anonyymi
Mikä hemmetin Nettles..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hemmetin Nettles..?
Hyvinpä olet kartalla Bergerac-sarjasta.
- Anonyymi
Eihän tuolla nimellä ole mitään varsinaista tekemistä "aiheiden" kanssa, jokainen jakso on uusi ja vain pääosan esittäjän roolinimi on vanha tuttu ja se vain helpottaa markkinointia.
Kaikesta ihmiset loukkaantuvat ja kokevat pahaa oloa. - Anonyymi
Toinen jakso oli ehdottomasti parempi kuin ensimmäinen, mutta kyllä siinäkin tuli hypittyä turhien / tylsien pätkien yli.
Ja nyt kun kidnappaajat (yllätys-% 0) saatiin kiinni, murhaajaa pitäisi jahdata vielä 4 jakson verran... eiku niin, jaksokuvauksten perusteella luvassa on vielä täysin ennalta-arvattavaa kriisiä päähenkilön ja toimittajien välillä. Krooh. Voisko keksiä jotain uutta juonikuviota?
Miten olisi vaikka sellainen yllätys, että päähenkilö-poliisi ehtii kerrankin muksun vanhempainiltaan? Tai että päähenkilö ymmärtää ottaa kaiken hyödyn tapaamisista kallonkutistajan kanssa?- Anonyymi
Haha. En itsekään jaksa niitä lastensa koulutapaamisia, ihan ovat outoja juttuja. Syyllistä vanhempaa etsitään kissojen ja koirien kanssa ja aina se anoppi on joku noita :) Vanhemmanpuoleinen naishenkilö on näissä sarjoissa joko rupsahtanut vanha nisti tai sitten ökylady, joka kepittää muut mennen tullen. Poliisin tyttö on huono naama, liikaa ollut esilläkin ja aina mutruilee. Vähän kulkee laiskasti sarjan juoni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477019
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.474654Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252852- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313