https://www.is.fi/autot/art-2000011283167.html
Osaanpahan itse kiertää kyseisen yrityksen kaukaa. Tuo oli heidän mielestään ihan ok.
Onnibus odotutti yhtä asiakasta, muut matkustajat sai odottaa 45 minuuttia
8
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuntuu oudolta toiminnalta.Jos on ollut joku vaikutusvaltainen
henkilö tai hätätapaus.Mummoa ne ei nyt ainakaan odottaisi.- Anonyymi
viinalta haiseva äijä se oli jota koko bussilasti odotti kyytiin
- Anonyymi
Ikävien sattumien summa. Mies myöhästyi bussista. Päätti väittää, että bussi ajoi pysäkillä ohi. Taksin saaminen vei aikaa. Jos bussi ei olisi odottanut miehen luultavasti pyytämää muutamaa minuuttia, mikä aika sitten venyi, niin Onnibussi olisi mahdollisesti joutunut korvaamaan miehelle jotain, jos mies olisi voinut todistaa, että bussi tosiaan ajoi pysäkin ohi. Päätös piti tehdä nopeasti, ja se oli nyt tämä. Nopeampaa ehkä olisi ollut kääntää bussi ja napata mies pysäkiltä.
- Anonyymi
Pääseekö Onnibussin kyytiin ilman älypuhelinta? Matka on varattava etukäteen netissä, mutta riittääkö näytöksi paperituloste?
- Anonyymi
Muuta kyytiä ei ole kuin VR.
- Anonyymi
pers aukinen äijä varmaan yrittää maksattaa taksin bussiyhtiöllä
- Anonyymi
Et ole tähänkään asti käyttänyt heidän palveluitaan.
- Anonyymi
Onnetonbussi sopii paremmin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197