https://www.verkkouutiset.fi/a/ben-zyskowicz-irvokasta-etta-tuhlarit-ovat-nyt-huolissaan-velasta/#9e981d6b
Mutta onhan se irvokasta, että kepu ja demarit, jotka viime kaudella itse tuhlasivat ja tällä kaudella ovat vastustaneet käytännössä jokaista säästöä, mitä hallitus on esittänyt, ovat nyt huolissaan velkaantumisesta.
Tämän viikon torstaina eduskunnan kyselytunnilla SDP nosti esiin myös hyvinvointialueiden rahoituksen.
– Demarit vaati lisää rahaa hyvinvointialueelle ja kepu, joka välikysymyskeskustelussa oli arvostellut hallituksen tekemiä veronkevennyksiä, niin arvosteli hallituksen veronkiristyksiä, joita on jouduttu tekemään, Zyskowicz summaa.
Eduskunnassa kokoomusedustajat nostivat esiin, että Sanna Marinin (sd.) hallituksen aikana ei edes keskusteltu tarvittavista säästöistä.
tuhlarit-ovat-nyt-huolissaan-velasta/ kepu ja demarit
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Orpopurra oppositiossa vaativat vielä enemmän rahaa yrityksille korona ja energia tukina . Nyt annetaan eliitille veroale jytkyjä .
- Anonyymi
mutta nuoret hakee nyt töitä ja mamuja palautetaan?
sosiaalimenot vähenee satoja miljoonia?
- Anonyymi
se vie 15-20 vuotta, että valtiontalous saadaan Marinin hallituksen jälkeen tolpilleen. Vielä tässä kuluu tovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968