https://www.verkkouutiset.fi/a/ben-zyskowicz-irvokasta-etta-tuhlarit-ovat-nyt-huolissaan-velasta/#9e981d6b
Mutta onhan se irvokasta, että kepu ja demarit, jotka viime kaudella itse tuhlasivat ja tällä kaudella ovat vastustaneet käytännössä jokaista säästöä, mitä hallitus on esittänyt, ovat nyt huolissaan velkaantumisesta.
Tämän viikon torstaina eduskunnan kyselytunnilla SDP nosti esiin myös hyvinvointialueiden rahoituksen.
– Demarit vaati lisää rahaa hyvinvointialueelle ja kepu, joka välikysymyskeskustelussa oli arvostellut hallituksen tekemiä veronkevennyksiä, niin arvosteli hallituksen veronkiristyksiä, joita on jouduttu tekemään, Zyskowicz summaa.
Eduskunnassa kokoomusedustajat nostivat esiin, että Sanna Marinin (sd.) hallituksen aikana ei edes keskusteltu tarvittavista säästöistä.
tuhlarit-ovat-nyt-huolissaan-velasta/ kepu ja demarit
Anonyymi-ap
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Orpopurra oppositiossa vaativat vielä enemmän rahaa yrityksille korona ja energia tukina . Nyt annetaan eliitille veroale jytkyjä .
- Anonyymi
mutta nuoret hakee nyt töitä ja mamuja palautetaan?
sosiaalimenot vähenee satoja miljoonia?
- Anonyymi
se vie 15-20 vuotta, että valtiontalous saadaan Marinin hallituksen jälkeen tolpilleen. Vielä tässä kuluu tovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477