Pitäisikö määrätä "vapaaehtoinen" NATO-vero halukkaille?

Anonyymi-ap

Mitäs meinaat, löytyykö monta halukasta?

17

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Rikkaat välttelevät jo nyt veroja eri keinoin, joten tuksin.

• Anonyymi
        UUSI

Varallisuusverosta puolustusvero, kuten ehdotetaan. Ei kai varakkaat halua omistuksiaan Venäjän haltuun? Nyt hopi, hopi kunniavelan verojen maksuun varakkaat!

• Anonyymi
      UUSI

Meinaatko, että puolustus ja Suomen kohtalo sotaisan ja jatkuvasti hyökkäyssotia käyvän itänaapurin rajanaapurina jätettäisiin vapaaehtoisuuden varaan?

Vaikutat tiltulta tai Putinin trollitehtaan trollilta. Oletko?!

• Anonyymi
      UUSI

Ylisuuriin eläkkeisiin natovero....

• Anonyymi
      UUSI

Kaikille kokoomuslaisille 80% Nato/asevarustelu/ suurvaltapoliittinen vero. Kokoomus ei mahdu niin pieneen maahan kuin Suomi.

• Anonyymi
        UUSI

Jos kokoomuksen kannattajat lähtisivät Suomesta niin maa kaatuisi konkurssiin ja kyvyttömyyteen kehittyä. Samalla loppuisivat duunarien työpaikat ja ammattiliitot.

Joten voisi olla parempi kun hyväksyy toisten ponnistelujen tuomat elintasoerot, siitä kun hyötyy kansalaiset ja koko maa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kokoomuksen kannattajat lähtisivät Suomesta niin maa kaatuisi konkurssiin ja kyvyttömyyteen kehittyä. Samalla loppuisivat duunarien työpaikat ja ammattiliitot.

Joten voisi olla parempi kun hyväksyy toisten ponnistelujen tuomat elintasoerot, siitä kun hyötyy kansalaiset ja koko maa.

🤭😄😆😂🤣😭💙

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä nyt mistään elintasoerojan kaventamisesta kirjoittanut, vaan että puolueiden pitää olla valmis myös maksamaan omista poliittisista tavoitteistaan.

• Anonyymi
      UUSI

Samalla periaatteella kaikki verot pitäisi olla vapaaehtoisia. Minä ainakin tiputtaisin taiteen, kulttuurin(poislukien vanha kansalliskulttuuri), urheilun ja kaikki järjestö ja perusteollisuuden tuet pois. En ole koskaan saanut sieltä mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Ja sieltä sitä rahaa riittäisi yllin kyllin puolustusvoimille.

• Anonyymi
        UUSI

Natovero ei olisi vapaaehtoinen. Se määrättäisiin vapaaehtoiseksi vain Natoa kannattaville.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Natovero ei olisi vapaaehtoinen. Se määrättäisiin vapaaehtoiseksi vain Natoa kannattaville.

Kannatetaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä tulee eritellä tarkoin nato - ja eu-hovin ylläpito menot !
      - Ja kansalainen voi itse päättää, maksaako nato ja eu hovien korkeaa elintasoa.
      Vai keskittyykä Suomen ja suomalaiset asioiden hoitoon.

Lisäksi moni ei halua osallistua nato-eu-gb-us keinottelu- rahan aiheuttamaan massa-tuhontaan ukrainassa.
      Lännen itään eteneminen on syy joukkotuhontaan, jota nyt rahoitetaan Suomestakin, alamaisesti, kuuliaisesti, ulkoa ohjattuina. Ei itsenäisinä netto-maksajina.
      Suomen talous tuhotuu näin, lapsellisella ulko- ja talouspolitiikalla.
      Olemme vain uhreja.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä ehdotus!

Monet haluaisivat Nato budjetin 10 % BKT:sta ja ovat varmasti valmiita maksamaan omasta pussistaan sen puuttuvan 6,5% osuuden.

Kyllä. Kaikille kokoomuslaisille ja perSuille pitää määrätä "vapaaehtoinen" NATO-vero.

• Anonyymi
      UUSI

Natovero olis ruma nimitys NATO KANNATUSMAKSUlle.

Ne jotka kannattaa niin maksavat kannatusmaksun!

• Anonyymi
        UUSI

Ja se on pakollinen kaikille Natoa kannattaville, kuinkas muuten.

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisi olla sellainen iso hillopurkki, jonne pitäisi aina pudottaa 5-10% nettotuloistaan kun sanoo "Slava Ukraini", "Ukrainaa pitää tukea", "Venäjän pitää hävitä" jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2216
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      123
      1303
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe