Venäjän vastaiset pakotteet ovat nostaneet energian hintaa Suomessa tosi paljon.
Puusta on pulaa ja myös metsäteollisuus tästä kärsii.
Ei hyvältä näytä Suomen kaukolämmön hintakehitys kuluttajan kannalta, mutta metsänomistaja tästä nauttii.
Turussa kaukolämmön hinta historiallisen kallista, ei koskaan aiemmin näin kallista.
11
121
Vastaukset
- Anonyymi
Caruna kotiuttaa voitot ulkomaille ja suomalaiset metsärahastot samoin. Suomalaisille jää tässäkin mustapekka käteen.
- Anonyymi
kai tässä pitää kehitellä oma sähkön tuotto kotiin,
- Anonyymi
Kiinalainen aurinkokenno auttaa leikkaamaan sähkölaskua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalainen aurinkokenno auttaa leikkaamaan sähkölaskua.
Tehdäänkö Suomessa aurinkokennoja pohjolan oloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymykseen kuuluu laittaa ?, ei pistettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tehdään mitään aurinkokennoja Suomessa.
- Anonyymi
Turku liputtaa Itsenäisyyspäivänäkin Ukrainan lipuilla Aurajoen rannassa, eikä siltikään saa halpaa energiaa Ukrainasta laskemaan kaukolämmön hintaa.
- Anonyymi
Ei kukaan viisas asu jossain Turussa.
- Anonyymi
Tuossa on paljon perää, Petteri Orpo on Turkulainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on paljon perää, Petteri Orpo on Turkulainen.
Nyt sen ymmärtää miksi Orpo on niin urpo.
- Anonyymi
Kaukolämpöä ei voi kilpailuttaa, joten Turku Energia vapaasti voi nostaa hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1362390Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451875- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752