Provinssi maalaa keskustan sateenkaariväelle, HETEROT POIS KESKUSTASTA

Anonyymi-ap

16

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Törkeää

• Anonyymi

Näin perussuomalaisia äänestävänä miehenä, on ihanaa mennä mustan mieheni kanssa provinssiin, käsi kädessä kuljemme pridekujia pitkin. Perussuomalainen (musta) rakkauden kesä. Mieheni tummat, paksut ja kosteat huulet antavat kostean kosketuksen perussuomalaisiin, vaaleanpunaisiin huuliini. Annamme mies miehelle kiihkeää rakkautta, annan kaiken sen mitä valkoinen mies voi mustalle miehelle antaa, kaikkeni ja enemmän. Muistakaa äänestää persuja, me osaamme olla miehiä, mies miehelle. Perusmiehet, perussuomalaiset. Me olemme perus ihania miehiä. Pus pus.

• Anonyymi

Onhan tuossa tervettä edes se että mielenterveysongelmainen vihervasemmiston edustaja edes kuvittelee olevansa terve perussuomalainen.

• Anonyymi

Kyllä on helvetin kova homo-vimma jumalauta :D miks ihmeessä tuosta pitää tehdä päivästä toiseen haloo? Eikö nämä homot halunnu olla normaali osa yhteiskuntaan, osana massaa? Vai haluaako ne paistatella valokeilassa jatkuvasti? Veikkaan että haluavat. Eivät vain tajua että alkaa normaaleilla asenne muuttumaan negatiiviseks tän jatkuvan vouhkaamisen takia. Itse olin kyllä ihan "homo-positiivinen" vielä jokusia vuosia sitten. Tampereellakin katselin pride kulkuetta ja hymyilin silloisen tyttökaverin kans heidän ohimarssia, juttelimpa mukavia yhden näyttävän trans-naisen/homon kanssakin siinä ohimennen. Kivaa oli... Vaan kyllä nyt alkaa jo riittämään kun vuodesta toiseen sama ralli jatkuu ISOMPANA JA ISOMPANA ja mikäli et enää tue toimintaa ni vittu NATSIN leiman saat ottaas ja pian työpaikallakin joutuu selittelemään pomolle omaa "asennevammaa".

Voisitteko homot lopettaa jo ton vouhkaamisen? Teidät on jo huomattu. Te saatte olla täällä ihan rauhassa kuten kaikki muutkin. Yhtään sen enempää ette turpaanne saa verrattuna meihin heteroihin. Teillä on kaikki ihan hyvin. Pride -työnne on jo tuottanut toivotun tuloksen. Ellei teillä sitten ole vielä jotain mitä haluatte vapauttaa... ? Voisiko lopullinen maali sitten kumminkin olla myös lasten seksuaalinen vapauttaminen?

• Anonyymi

Se jatkuu, koska se on eräänlainen uususkonto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se jatkuu, koska se on eräänlainen uususkonto.

Niin kyllä. Ei oo tasa-arvo eikä oleminen osana muuta harmaata massaa koskaan se todellinen tavoite. Tavoite oli nousta valokeilaan ja pitää mahdollisimman kovaa meteliä ja jatkuvasti saada vaikuttaa asioihin vaikka tavoitteet olisikin saavutettu. On melko vaikuttava poliittinen liike joka muuttaa strategiaansa sitä mukaan kun yksi jalka on saatu oven väliin. Vastapuoli pelotellaan hiljaiseksi ja mikäs sen parempi tyyli suomalainen saada hiljaiseksi kun aletaan uhkailemaan työpaikalle ilmoittamisella. Työpaikka on suomalaiselle todella tärkeä, osa identiteettiä, ja jos toimitavaksi on lynkata ihminen netissä ja ilmoittaa työpaikalle niin se luokittelee woke-vasemmistohomot vaarallisiksi vihollisiksi.

Ei tästä oikein voi muuhun päätelmään tulla. He toteuttavat Sithien ajattelumaailmaa: josset ole minun puolellani, olet viholliseni.

• Anonyymi

Kerrotko avaja millä lailla tuossa ollaan epäsuvaitseva sinua kohtaan?

• Anonyymi

Putinin mädätystä koko vihervasujen homottaminen.
      Kukapa muu tällaista
      kokoajan olisi toitottamassa ?
      Vaara uhkaa aina idästä.

• Anonyymi

Hey jude

• Anonyymi

Kas kun eivät jo kierrä ovelta ovelle kuin jehovat.

• Anonyymi

Persuli pojat voi pysyä ilmajoella

• Anonyymi

Kerrotko avaja millä lailla tuossa ollaan epäsuvaitseva sinua kohtaan?
      ------------------
      Miksei juhlita terveen heterouden ilosanomaa?
      Miksi niin valtava määrä energiaa pitää käyttää pikkuiruisen ihmisryhmän juhlimiseen? Alka pikkuhiljaa v.tuttaa tämä jatkuva homoaivopesu.

• Anonyymi

Aloittajalla on vakavia mielenterveyden haasteita, se on totuus

• Anonyymi

Miksi suomalainen mies menee naimisiin?

Hän kaipaa illallista pöytään

Hän ei osaa pestä pyykkiä

He etsivät puolisosta mukavuutta eivät kipinää

Ympäristön paine saa heidät toimimaan

He kokevat syyllisyyttä

He pelkäävät yksinäisyyttä

He tyytyvät, koska se on helpompaa

He ajattelevat että näin aikuiset tekevät

He antavat periksi (vanhempiensa) uhkavaatimukselle

• Anonyymi

Kyllä se persu sitten kaikesta mahdollisesta inisee ja itkee. Olen ihan lihaa syövä heteromies ja totean että mukavan näköinen ja ankeaa keskustaa piristävähän tuo värikäs matto on. Monena vuosnna jo maalattu siihen katukuvaa piristämään. Vai onko se kulunut ja likainen asfaltti persun silmään jotenkin kaunista?

Kaikki missä on väriä on nykyään persuidiootin mielestä sateenkaarta?? 😆

• Anonyymi

Persuja ei kaivata mihinkään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe