TeuvoSuni
26.04.2021 19:23
UUSI
<<Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>
Eräs sammakko
42
203
Vastaukset
- Anonyymi
TeuvoSuni
NEW
<<He did not give me that command, because almost all of his teachings lost their meaning when the veil of the Temple was torn, and the priests were thrown to Satan.>>- Anonyymi
TeuvoSuni
NYTT
<<Han gav mig inte den befallningen, eftersom nästan alla hans läror förlorade sin mening när templets förhänge slets sönder och prästerna kastades till Satan.>> - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TeuvoSuni
NYTT
<<Han gav mig inte den befallningen, eftersom nästan alla hans läror förlorade sin mening när templets förhänge slets sönder och prästerna kastades till Satan.>>TeuvoSuni
NUEVO
<<No me dio esa orden, porque casi todas sus enseñanzas perdieron su significado cuando el velo del Templo se rasgó y los sacerdotes fueron entregados a Satanás.>>
- Anonyymi
Aloitus on täyttä totta.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
2. Tess. 2:4
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa hurmostilan aikana viittavat Saatanan läsnäoloon.- Anonyymi
2.Kor.11
13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2.Kor.11
13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.Mitä se on
Erilaisia lahkoja, kaatajia, evankelistoja, profeettoja, tempauspäivän ennustajia, ihmeparantajia, jalanvenyttäjiä, sielunhoitajia tms. on pilvin pimein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se on
Erilaisia lahkoja, kaatajia, evankelistoja, profeettoja, tempauspäivän ennustajia, ihmeparantajia, jalanvenyttäjiä, sielunhoitajia tms. on pilvin pimein.Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."
- Anonyymi
TS, kirjoitat äärimmäisen röyhkeästi ja vastoin Jeesuksen sanoja.
Jeesus sanoi:
”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.”
Olet ihminen, syntinen ihminen, joka kuvittelet pystyväni asettumaan jopa Jumalan sanan yläpuolelle! Sellainen käsittämätöntä irvokkuutta! - Anonyymi
Olet niin sokea, ettet näe, että SINÄ ITSE taistelet Jumalaa vastaan ja olet Saata-nan asiapoika, kun herjaat mm. Paavalia, Jeesuksen seurakuntaa ( varsinkin alkuseurakuntaa ) ja Jeesuksen sovitustyötä. Et ole koskaan tehnyt parannusta pahoista teoistasi, valheistasi ( viimeisin on, että olet ”edesmennyt”) , etkä herjoistasi. Voi voi voi sinua!
- Anonyymi
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, henkijeesuksista ja uusista evankelistoista, jotka ovat heti Juutalaisten eli valittujen uskon kimpussa heitä käännyttämässä.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."- Anonyymi
Jeesus tarkoitti omaa Juutalaista uskoa, kun epäili löytäneenkö hän enää sitä samaa uskoa maan päältä kun tulee takaisin.
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen. Ei mikään lahkoissa hilluva, kaatuileva ja sekavia moliseva hihhuli.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tarkoitti omaa Juutalaista uskoa, kun epäili löytäneenkö hän enää sitä samaa uskoa maan päältä kun tulee takaisin.
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen. Ei mikään lahkoissa hilluva, kaatuileva ja sekavia moliseva hihhuli.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Et voi puhua Jumalan käskyjen pitämisestä, kun rikot päivittäin Jumalan tahtoa.
JUMALA NÄKEE SINUN PAHUUTESI. MIKÄÄN EI OLE HÄNELTÄ SALASSA.
- Anonyymi
Jeesuksen lähettämät oikeat julistajat ovat profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Eivät ole kovin suosittuja.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."- Anonyymi
Luuletko tosiaan saavuttavasi vieläpä suosiotakin herjoillasi? Häpeään ja tuskaan sinä joudut, jos et tee parannusta hirveistä rienoistasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosiaan saavuttavasi vieläpä suosiotakin herjoillasi? Häpeään ja tuskaan sinä joudut, jos et tee parannusta hirveistä rienoistasi!
Siivoahan oma porstuasi!
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoahan oma porstuasi!
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."Mitä sinä höpiset. Jatkat valehteluasi, vaikka olen vakavasti varoittanut sinua, MIHIN SE JOHTAA.
Kirjoitan tällä palstalla VAIN elävien ihmisten kanssa.
”Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien VALHETTELIJAIN osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ilm 21:8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä höpiset. Jatkat valehteluasi, vaikka olen vakavasti varoittanut sinua, MIHIN SE JOHTAA.
Kirjoitan tällä palstalla VAIN elävien ihmisten kanssa.
”Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien VALHETTELIJAIN osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ilm 21:8Miksi sitten jankutat jatkuvasti, että vuosia sitten kuollut ihminen kirjoittaa edelleen muka tälle palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten jankutat jatkuvasti, että vuosia sitten kuollut ihminen kirjoittaa edelleen muka tälle palstalle.
Tiedän kenelle kirjoitan.
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien VALHETTELIJAIN osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten jankutat jatkuvasti, että vuosia sitten kuollut ihminen kirjoittaa edelleen muka tälle palstalle.
Kuulunee taudin kuvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien VALHETTELIJAIN osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ilm 21:8Nuo "hirvittävät uhkailusi" herättää minussa pelkästään hilpeyttä.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm 21:8Totta kai tiedät kenelle kirjoitat, mutta kai sinäkin sen verran älyät, että kuolleelta on turha odottaa vastausta kahjoiluusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo "hirvittävät uhkailusi" herättää minussa pelkästään hilpeyttä.🤣
En ole uhkaillut. Siteerasin Raamattua, jossa kerrotaan, miten valehtelijoitten käy. Kun kerran koit sen henkilökohtaisesti itseesi kohdistuvaksi, se kertoo, että tunnistat itsesi joksikin noista ihmisryhmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai tiedät kenelle kirjoitat, mutta kai sinäkin sen verran älyät, että kuolleelta on turha odottaa vastausta kahjoiluusi.
Kun puhut kuolleesta, tarkoittanet sitten hengellisesti kuollutta. Syntiä harjoittava on Raamatun mukaan hengellisesti kuollut.
Minä olen kirjoittanut henkilölle, joka on vastannut minulle. Hän kirjoittaa valheita ja herjoja. Minä kirjoitan hänelle Raamatun totuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun puhut kuolleesta, tarkoittanet sitten hengellisesti kuollutta. Syntiä harjoittava on Raamatun mukaan hengellisesti kuollut.
Minä olen kirjoittanut henkilölle, joka on vastannut minulle. Hän kirjoittaa valheita ja herjoja. Minä kirjoitan hänelle Raamatun totuutta.Sinä olet viimeinen ihminen maailmassa puhumaan totuudesta!
- Anonyymi
Ylivainion suusta lähti oikein parvi niitä sammakoita kun julisti ihmisiä parantuneen ihmeellisesti omissa kokouksissaan.
Oikea lääkäri tutki Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa yhteensä 1304 helluntailaisten väittämää ihmeparanemista.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään. - Anonyymi
Tuo Teuvon lause on suorastaan rupisammakko!
- Anonyymi
Teuvo puhuu asiaa. Totuus vaan karvastelee tekopyhien ihmisten mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekohurskaat eivät kärsi kuulla totuutta itsestän ja omista harhaopeistaan.
2. Tim. 4:3
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia.
Pimeästä Afriaksta asti roudataan poppamiehiä puhumaan sitä mitä halutaankin kuulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
Ilm 21:8Nythän sinä tuomitsen Paavalinkin kuumille kiville murhan ja valehtelun vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän sinä tuomitsen Paavalinkin kuumille kiville murhan ja valehtelun vuoksi.
Oletko koskaan kuullut Jeesuksen anteeksiantamuksesta, saati kokenut sitä itse?
Paavali koki sen. Siksi Jumala häntä käytti suureksi siunaukseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali koki sen. Siksi Jumala häntä käytti suureksi siunaukseksi."Paavali koki sen. Siksi Jumala häntä käytti suureksi siunaukseksi."
Nyt heitit niin pahan, että repesin oikein kunnon nauruun.
Pitäisköhän kesälomalla tehdä öljyvärimaalaus "Veljet viemässä Paavalia kaukomaanlaivaan"?
Ja "Paavali syöksi vanhurskaan Jaakobin alas temppelin portaikon huipulta"?
Ja "Paavali julistaa olevansa fariseus vielä 50-luvun lopussa"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Paavali koki sen. Siksi Jumala häntä käytti suureksi siunaukseksi."
Nyt heitit niin pahan, että repesin oikein kunnon nauruun.
Pitäisköhän kesälomalla tehdä öljyvärimaalaus "Veljet viemässä Paavalia kaukomaanlaivaan"?
Ja "Paavali syöksi vanhurskaan Jaakobin alas temppelin portaikon huipulta"?
Ja "Paavali julistaa olevansa fariseus vielä 50-luvun lopussa"?Sekavia puhelet.
Apostoli Paavali on kristikunnan tunnustama apostoli, jonka elämän siunaus vaikuttaa edelleen erittäin paljon hänen kirjeittensä kautta.
Ymmärrän kyllä sen, etteivät paatuneet jumalattomat voi näitä asioita ymmärtää, ennen kuin kääntyvät Jeesuksen Kristuksen puoleen ja anna Jänen armahtaa heitä.
Toivon, että sinäkin saat kokea Jumalan armon ja anteeksiantamuksen ja pääset Saata-nan vallasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali koki sen. Siksi Jumala häntä käytti suureksi siunaukseksi.Jumala heitti valehtelevan murhamiehen Saatanan haltuun kuritettavaksi, eikä ottanut demonia hänestä pois pyynnöistä huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Tuosta käy selville, että Korintossa Paavalissa oli jo Saatanan enkeli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala heitti valehtelevan murhamiehen Saatanan haltuun kuritettavaksi, eikä ottanut demonia hänestä pois pyynnöistä huolimatta.
2. Kor. 12:8
Tuosta käy selville, että Korintossa Paavalissa oli jo Saatanan enkeli.Kohtasiko Saulus Tarsolainen jo Damaskontiellä Jeesukseksi tekeytyneen Saatanan, joka laittoi häneen pistimen eli oman enkelinsä, jota ei olettu miehestä pois ollenkaan. Eikä hän voinut sille mitään.
Turha sinun on potkia pistintä vastaan.
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtasiko Saulus Tarsolainen jo Damaskontiellä Jeesukseksi tekeytyneen Saatanan, joka laittoi häneen pistimen eli oman enkelinsä, jota ei olettu miehestä pois ollenkaan. Eikä hän voinut sille mitään.
Turha sinun on potkia pistintä vastaan.
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.Paha enkeli eli demoni ei saanut nousulupaa Paavalista= depart from me.
- Anonyymi
Jeesus varoitti kristukseksi tekeytyvistä ja hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, henkijeesuksista. "Minä se olen"
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
For there shall arise false Christs, and false prophets, and shall shew great signs and wonders; insomuch that, if it were possible, they shall deceive the very elect.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.- Anonyymi
Paavali ei elänyt paivääkään Jeesuksen seurassa eikä kuullut Jeesuksen opetuksia eikä tuntenut hänen ääntäään. Joten oli helppo eksytettävä Damaskontien valejeesuksille.
- Anonyymi
Pirullinen sammakko on myös opetus, että käännyttämällä aikaansaatu psykologinen mielentilan muutos "metanoia" olisi sama asia kuin Jeesuksen Nikodemukselle sanoma uudestisyntyminen "vedestä ja Hengestä", mikä tapahtuu Jumalan tekona kasteessa.
- Anonyymi
Käännyttämällä tehdään käännynnäisiä.
Kristukseen kastamalla ja heille käskyt opettamalla tehdään oikeita kristittyjä.
- Anonyymi
Jeesus lähetti ja lähettää omansa julistamaan evankeliumia eli sanomaa Jeesuksen ristin sovituksesta.
Se on Jumalan tahto.
Sitten on sellaisia ihmisiä, jotka ovat täysin päinvastaisella asialla. Heidän himonsa ja halunsa on valehdella ja herjata, jopa alkuseurakuntaa, kristittyjä ja apostoli Paavalia.
Kumpaan ryhmään kuulut?
”Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.”
Matt 7:21 - Anonyymi
Ihan älytön ja jumalaton lausuma Teuvolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.304602- 343346
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833144- 102208
- 271760
- 1601751
- 121748
- 1011267
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954