Verkkareiden päältä runkkaus

Anonyymi-ap

Viime kesänä runkkaisin rauhallisen puiston penkillä erään ukon kyrpään verkkareiden päältä ja sillä ei alkkareita. Kivasti sen kyrpä koveni ja lopulta laukes. M57v

11

599

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa juttua usein tehty, puolin ja toisin. Ja verkkarit just mukavat ilman alkkareita

• Anonyymi

Mua vois runkata kun jalassa ohuet sortsit ilman alkkareita samalla vois runkata toista.
      m61

• Anonyymi

Missäpäin suomee sä 61v mies olisit ja millasta kyrpään sais runkata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin suomee sä 61v mies olisit ja millasta kyrpään sais runkata?

Kouvolan seutu ja 16cm posliini.

• Anonyymi

Housujen päältä saisi minun 17/4.5 runkata Uudellamaalla.

• Anonyymi

Olis kiva mut kaukana. Itse olen 02al. M57

• Anonyymi

Kyllä houkuttaa monesti tarttumaan kiinni, kun näkee jalassa verkkarit ilman alkkareita, ja kulli pullottaa, ja terskakin erottuu selvästi. Kyllä itselläkin värähtää, kun sellaista katselee

• Anonyymi

Mä käytin jo nuorena poikana paljon verkkareita, eikä yleensä ollut alkkareita alla. Kyllä etenkin vanhemmat miehet katselivat, ja jotkut vähän kokeilivatkin, kun tuli tilaisuus. Nyt 55, ja edelleen verkkarit ilman alkkareita on mukavat.

• Anonyymi

Olis taas kiva löytää joku ukko jolta runkata spermat housujen päältä tai ottaa se esiin. Niin näkisin kun siltä tulee. M57v

• Anonyymi

Kuulostaa sellaiselta jota itsekin haluaisi kokeilla aluksi, siitä sitten ehkä pitemmällekin...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      115
      2403
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1453
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      641
      995
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      878
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe