Viime kesänä runkkaisin rauhallisen puiston penkillä erään ukon kyrpään verkkareiden päältä ja sillä ei alkkareita. Kivasti sen kyrpä koveni ja lopulta laukes. M57v
Verkkareiden päältä runkkaus
10
354
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa juttua usein tehty, puolin ja toisin. Ja verkkarit just mukavat ilman alkkareita
- Anonyymi
Mua vois runkata kun jalassa ohuet sortsit ilman alkkareita samalla vois runkata toista.
m61- Anonyymi
Missäpäin suomee sä 61v mies olisit ja millasta kyrpään sais runkata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin suomee sä 61v mies olisit ja millasta kyrpään sais runkata?
Kouvolan seutu ja 16cm posliini.
- Anonyymi
Housujen päältä saisi minun 17/4.5 runkata Uudellamaalla.
- Anonyymi
Olis kiva mut kaukana. Itse olen 02al. M57
- Anonyymi
Kyllä houkuttaa monesti tarttumaan kiinni, kun näkee jalassa verkkarit ilman alkkareita, ja kulli pullottaa, ja terskakin erottuu selvästi. Kyllä itselläkin värähtää, kun sellaista katselee
- Anonyymi
Mä käytin jo nuorena poikana paljon verkkareita, eikä yleensä ollut alkkareita alla. Kyllä etenkin vanhemmat miehet katselivat, ja jotkut vähän kokeilivatkin, kun tuli tilaisuus. Nyt 55, ja edelleen verkkarit ilman alkkareita on mukavat.
- Anonyymi
Olis taas kiva löytää joku ukko jolta runkata spermat housujen päältä tai ottaa se esiin. Niin näkisin kun siltä tulee. M57v
- Anonyymi
Kuulostaa sellaiselta jota itsekin haluaisi kokeilla aluksi, siitä sitten ehkä pitemmällekin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607359
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535357
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733322
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623290Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253152- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182419