Seurakunnissa harvoin puhutaan Jumalan tuomioista sillä mieluummin opetetaan korvasyyhyä.
Sielu ja henki on erotettava.
Mitä Henki sanoo sanoo tälle seurakunnalle koskee kaikkia jotka kuulevat PH:n äänen.
"Yksi otetaan ja toinen jätetään" on raamatullinen henkilökohtainen varoitus.
Lopputulemana on kadotukseen vievä iankaikkinen Jumalan tuomio tai iankaikkinen elämä.
Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija.
Jumalan Sana myös varoittaa ja tuomitsee
Anonyymi-ap
5
82
Vastaukset
- Anonyymi
Luuk 2:35:
Myös sinun sielusi lävitse on miekka käyvä - että monen sydämen ajatukset tulisivat ilmi. - Anonyymi
Tit 3:11:
"Sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut." - Anonyymi
Siksi uskova ei voi olla herjaava eikä sotakiimassa. Vaikka yleistä onkin. Usko ei ole joka miehen.
- Anonyymi
Miten sinua vastaan on herjattu ?
- Anonyymi
Onko muslimit kovassa sotakiimassa ja miksi käyttävät ihmiskilpiä joka on sotarikos ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490