... alkoi jo. Pitäkäähän kiirettä, että ennätätte mukaan. Trumpista tuli USA:n viimeinen presidentti. Kanada ja Meksiko jakavat sen keskenään muilta osin, mutta Kiina ottaa Havaijin.
https://yle.fi/a/74-20166459
USA:n sisällissota...
8
131
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta tälläisen postaaminen
- Anonyymi
En lopeta. Etkä mahda mitään.
- Anonyymi
Trump hajoittaa Yhdysvallat. Make America Small Again eli MASA.
- Anonyymi
Jos Usan pitäisi hajoita niin nyt Trumpin kaudella olisi oikea sen tapahtua.
Trump on lietsomalla lietsonut vastakkainasettelua amerikkalaisten kesken eikä ole pyrkinyt olemaan kansaa kokoava voima niinkuin järjellinen virassaan oleva henkilö tekisi. - Anonyymi
Ehkäpä Trump on Putlerin myyrä, jonka tehtävä on hajottaa USA.
- Anonyymi
Liekö myyrä, mutta Putlerin talutusnuorassa aika tiukasti. Putella on video ja muita dokumentteja, joita Trump ei halua julki, koska se tietäisi Donaldille häkkikeikkaa.
- Anonyymi
Mitäs näitä olikaan, Englanti, Portugali, Espanja, Saksa, Tanskakin, Ruotsi, siis entisiä siirtomaaherroja jotka siirtyneet historiaan, jossain mielessä Venäjä ja USA viimeiset vielä vastaanpyristelijät, en tiedä pitäisikö EU lukea samaan sarjaan
- Anonyymi
Kalifornia voisi itsenäistyä Trumplandiasta ja se pärjäisi mukavasti omillaan. Kalifornian osavaltio on jo itsessään maailman suurimpia talouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195274- 503088
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342678Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232059En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111837- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231485Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101458- 971417