”Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?”
Hesekiel 18:23
Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy
16
200
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletkos, että minulla on joku ilo jumalattoman kuolemasta, sanoo Herra, Herra, ja ei paljo enempi, että hän palajaa teistänsä, ja saa elää?
- Anonyymi
Menar du att jag har lust till den ogudaktiges död, säger Herren, HERREN, och icke fastmer därtill att han vänder om från sin väg och får leva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menar du att jag har lust till den ogudaktiges död, säger Herren, HERREN, och icke fastmer därtill att han vänder om från sin väg och får leva?
Have I any pleasure at all that the wicked should die? saith the Lord GOD: and not that he should return from his ways, and live?
- Anonyymi
”Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.”
2 piet 3:9- Anonyymi
Ei Herra viivytä lupaustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsiväinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäis hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Herra viivytä lupaustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsiväinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäis hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäis.
Herren fördröjer icke uppfyllelsen av sitt löfte, såsom somliga mena att han fördröjer sig. Men han är långmodig mot eder, eftersom han icke vill att någon skall förgås, utan att alla skola vända sig till bättring.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herren fördröjer icke uppfyllelsen av sitt löfte, såsom somliga mena att han fördröjer sig. Men han är långmodig mot eder, eftersom han icke vill att någon skall förgås, utan att alla skola vända sig till bättring.
The Lord is not slack concerning his promise, as some men count slackness; but is longsuffering to us-ward, not willing that any should perish, but that all should come to repentance.
- Anonyymi
Siksi ei kannattaisi olla sotakiimassa.
Niin päätyy helvettiin itse. - Anonyymi
Jumalaton herjaaja on Jumalan vihan alla ja Jumalan vihollinen.
- Anonyymi
He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.
- Anonyymi
Jumalan tahto on pelastaa ihminen tuhosta. Ihminen päättää haluaako.
- Anonyymi
Tämä ON Jumalan tahto!
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Rauhaa!
Kyllä Jumala ARMO on suurempi kuin hänen vihansa. Uuteen maahan asti tuo ARMO kannattelee kaikkia syntisiäkin. Niin pitkämielinen hän on. Mutta voi niitä jotka Uudessa maassa joutuu elämään TOISEN KUOLEMAN se on TULIKIVIJÄRVI pelossa.
Kunpa saisin voimaa parannukseen ja eilen alkamani kääntymys syvenisi täyteen vapauteen synnistä. Ennen kuin Isa saapuu.
Mutta tapahtukoon Herran tahto!
Joskus on niin että valittu luku on jo täynnä tietyn ihmistyypin ja tietyn hengellisyyden ihmisiä eikä Herra salli pääsyä edes varasijalle vaikka kuinka sitä toivoo ja rukoilee.
Jos en pääse täyteen vapauteen niin vähentyköön ainakin syntien määrä vain yhteen tai neljään syntiin vuodessa. Ei enää 77 syntiin vuodessa ole varaa! - Anonyymi
Kuoleman jälkeen ihminen menee iäisyyteen. Mutta kenen luo?
- Anonyymi
Jumala haluaa pelastaa ihmisen.
Mutta haluaako ihminen ITSE pelastua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082655
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521866Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1521447Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3671418Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3571356Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251246Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe611213Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141146- 551006
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23928