Koirien ulkoilutus kielletään uhkana Islamilaiselle elämän tavalle

Anonyymi-ap

Islamien ulkoilutus kielletään uhkana Suomalaisten elämäntavalle .

19

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitenkäs sitten suu pannaan kun koirat kielletään islamin takia. Voiko naisella olla lemmikki koira ja I rakki yhtä aikaa?
      Ei varmaankaan.
      Kissat on saatu vangittua sisätiloihin, mutta oppiiko koira hiekkalaatikkoa käyttämään.

• Anonyymi

Onko suomalaisten elintavalle Uhkana vaaralliset Islamin Taksisuharit ?! Löytyykö tuohonkin Valtion byrökratiasta ( suojatyö sellaisesta ) Asiantuntijaa heti vastaamaan !

• Anonyymi

Ainoa hyvä uutinen muslimeista. Kannatan! Koiria on aivan liikaa meillä ja muualla. Typerät koirankusettajat korvaavat ihmistapaamiset rakilla ja kehuvat sen olevan muka ihmisten paras ystävä. Rakkien määräkisa on alkanut eli lähes joka perheellä on 2-3 rakkia, kahjoimmilla 4-5. On se näky kun 4-5 isohkoa rakkia tempoo joka suuntaan ja kusettaja koettaa niitä pitää hihnoissa. Mikä ruuantuontantokin noiden ruokia varten tarvitaan, ja siksi metsiä ja muuta luontoa jyrätään nurin. Täyskielto kaikille normirakeille pois lukien poliisi-, rajavalvonta (huume) ja opaskoirat.

• Anonyymi

Sinä olet sairas koiravihaaja joka tulee vielä tuntemaan oman vihansa seuraukset! JA ne ei ole mitään rakkeja vaan koiria!! Eikä mitään täyskieltoa, monille yksinäisille koira on ainoa seura ja elämänkumppani, haluatko todella kieltää senkin heiltä? Taidat olla ns. vihapersu joka vihaa lähes kaikkea??

• Anonyymi

Se on juuri näin..kaikista hulluimpia ns koirien kerääjät joilla 4-5 kouluttamatonta rakkia kiskoo hihnassa ja häiritsee naapuria. Ja koirista puhutaan kuin ne olisivat vauvoja.

• Anonyymi

Tehkööt Iranissa niin kuin tykkäävät. Kunhan eivät tule Eurooppaan levittämään sairaita sääntöjään.

• Anonyymi

Missä tuollainen uutinen on että koirat kielletään?? Linkkiä kehiin!!

• Anonyymi

Aamulla iltalehden etusivulla oli . kai tuo vieläkin..

• Anonyymi

Kaikki hyvä ja ihana, elämää rikastuttava on kielletty islamissa. Koira on ihmisen paras ystävä, samaa ei voi sanoa muslimista.

• Anonyymi

Eu se taas päsmää päälle, miten vanhojen autojen katsastusläpimenoa pitäisi kiristää. Kuvitteleeko siellä autoteollisuuslaitoksen ökymiljoonaääriosakas, että kun topataan auto katsastuksessa, niin tollot säntää ostamaan uuden auton hänen osakkuusfirmastaan?

Irti tuosta eu:sta, lähes joka päivä sieltä tulee vastaavia tavallisen ihmisen elämää vaikeuttavia ja heille kalliita pakkoratkaisuja, Ilmeisesti brysselissä liikaa joutosakkia, joilla ihan pakko jotain hankaloimisideoita keksiä.

• Anonyymi

Islamistit nämä suuruudenhullujen uskonnollisten johtajien kansalaiset pitävät koiraa saastaisena. Miettiä pitää ketkä oliot oikeastaan ovat suurinta saastaa,terroristit. Mielipuolista touhua siinä maassa, Suomessa jättäköön nämä Islam uskoiset lemmikkimme koirat rauhaan.

• Anonyymi

Islam vihaa koiria, koska koira puri Muhammedia. Paljosta jäävät paitsi, mutta islamhan on kuoleman kultti.

• Anonyymi

Suomalaisten kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, jos et sitä tiedä.

• Anonyymi

Taidampa hankkia koiran.

• Anonyymi

Kannattaa hankkia, jos olet nainen ja asut alueella missä liikkuu muslimeja. Pitävät saastaisena sekä sinua että piskiäsi.

• Anonyymi

Yksi tuttu eläinlääkäri kertoi että näkee päivittäin oistajia joiden ei ikinä pitäisi hankkia koiraa. Ei osata kouluttaa eikä jakseta liikuttaa lemmikkiä riittävästi. Sitten ihmetellään "vauvan" huonoa käytöstä".

• Anonyymi

Koirat käyttäytyy paremmin kuin paperittomat ja ovat myös älykkäämpiä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomessakin on paikkoja, joissa ihmiset varmasti mielellään kieltäisi koirien ulkoilutuksen paskantamisen takia.
      Suomessa vain ei onnistu noin vain.
      Tuollahan on villikoiria ja kulkukoiria, joten ei koske kuin ulkoilutettavia lemmikkejä. Niitä vastustetaan meilläkin.

Muuten hyvä idea, kielletään islamistien ulkoilutus, ainakin puistoalueilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe