Islamien ulkoilutus kielletään uhkana Suomalaisten elämäntavalle .
Koirien ulkoilutus kielletään uhkana Islamilaiselle elämän tavalle
19
149
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs sitten suu pannaan kun koirat kielletään islamin takia. Voiko naisella olla lemmikki koira ja I rakki yhtä aikaa?
Ei varmaankaan.
Kissat on saatu vangittua sisätiloihin, mutta oppiiko koira hiekkalaatikkoa käyttämään.- Anonyymi
Onko suomalaisten elintavalle Uhkana vaaralliset Islamin Taksisuharit ?! Löytyykö tuohonkin Valtion byrökratiasta ( suojatyö sellaisesta ) Asiantuntijaa heti vastaamaan !
- Anonyymi
Ainoa hyvä uutinen muslimeista. Kannatan! Koiria on aivan liikaa meillä ja muualla. Typerät koirankusettajat korvaavat ihmistapaamiset rakilla ja kehuvat sen olevan muka ihmisten paras ystävä. Rakkien määräkisa on alkanut eli lähes joka perheellä on 2-3 rakkia, kahjoimmilla 4-5. On se näky kun 4-5 isohkoa rakkia tempoo joka suuntaan ja kusettaja koettaa niitä pitää hihnoissa. Mikä ruuantuontantokin noiden ruokia varten tarvitaan, ja siksi metsiä ja muuta luontoa jyrätään nurin. Täyskielto kaikille normirakeille pois lukien poliisi-, rajavalvonta (huume) ja opaskoirat.
- Anonyymi
Sinä olet sairas koiravihaaja joka tulee vielä tuntemaan oman vihansa seuraukset! JA ne ei ole mitään rakkeja vaan koiria!! Eikä mitään täyskieltoa, monille yksinäisille koira on ainoa seura ja elämänkumppani, haluatko todella kieltää senkin heiltä? Taidat olla ns. vihapersu joka vihaa lähes kaikkea??
- Anonyymi
Se on juuri näin..kaikista hulluimpia ns koirien kerääjät joilla 4-5 kouluttamatonta rakkia kiskoo hihnassa ja häiritsee naapuria. Ja koirista puhutaan kuin ne olisivat vauvoja.
- Anonyymi
Tehkööt Iranissa niin kuin tykkäävät. Kunhan eivät tule Eurooppaan levittämään sairaita sääntöjään.
- Anonyymi
Missä tuollainen uutinen on että koirat kielletään?? Linkkiä kehiin!!
- Anonyymi
Aamulla iltalehden etusivulla oli . kai tuo vieläkin..
- Anonyymi
Kaikki hyvä ja ihana, elämää rikastuttava on kielletty islamissa. Koira on ihmisen paras ystävä, samaa ei voi sanoa muslimista.
- Anonyymi
Eu se taas päsmää päälle, miten vanhojen autojen katsastusläpimenoa pitäisi kiristää. Kuvitteleeko siellä autoteollisuuslaitoksen ökymiljoonaääriosakas, että kun topataan auto katsastuksessa, niin tollot säntää ostamaan uuden auton hänen osakkuusfirmastaan?
Irti tuosta eu:sta, lähes joka päivä sieltä tulee vastaavia tavallisen ihmisen elämää vaikeuttavia ja heille kalliita pakkoratkaisuja, Ilmeisesti brysselissä liikaa joutosakkia, joilla ihan pakko jotain hankaloimisideoita keksiä. - Anonyymi
Islamistit nämä suuruudenhullujen uskonnollisten johtajien kansalaiset pitävät koiraa saastaisena. Miettiä pitää ketkä oliot oikeastaan ovat suurinta saastaa,terroristit. Mielipuolista touhua siinä maassa, Suomessa jättäköön nämä Islam uskoiset lemmikkimme koirat rauhaan.
- Anonyymi
Islam vihaa koiria, koska koira puri Muhammedia. Paljosta jäävät paitsi, mutta islamhan on kuoleman kultti.
- Anonyymi
Suomalaisten kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, jos et sitä tiedä.
- Anonyymi
Taidampa hankkia koiran.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia, jos olet nainen ja asut alueella missä liikkuu muslimeja. Pitävät saastaisena sekä sinua että piskiäsi.
- Anonyymi
Yksi tuttu eläinlääkäri kertoi että näkee päivittäin oistajia joiden ei ikinä pitäisi hankkia koiraa. Ei osata kouluttaa eikä jakseta liikuttaa lemmikkiä riittävästi. Sitten ihmetellään "vauvan" huonoa käytöstä".
- Anonyymi
Koirat käyttäytyy paremmin kuin paperittomat ja ovat myös älykkäämpiä
- Anonyymi
Taas on niin harhaanjohtava aloitus, tuo koskee IRANIA, ei Suomea!!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f79c5cfd-1924-406e-ae3f-0dfea77914ce - Anonyymi
Suomessakin on paikkoja, joissa ihmiset varmasti mielellään kieltäisi koirien ulkoilutuksen paskantamisen takia.
Suomessa vain ei onnistu noin vain.
Tuollahan on villikoiria ja kulkukoiria, joten ei koske kuin ulkoilutettavia lemmikkejä. Niitä vastustetaan meilläkin.
Muuten hyvä idea, kielletään islamistien ulkoilutus, ainakin puistoalueilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407