https://www.suomenuutiset.fi/antikainen-rikollisjoukko-ei-maaraa-suomen-puolustuksesta-tohrykampanja-ei-muuta-suomen-turvallisuuspolitiikkaa/
Juuri näin. Kansanedustaja Sanna Antikainen (ps) on täysin oikeassa.
Kansanedustaja Sanna Antikainen (ps): Rikollisjoukkio ei määrää Suomen puolustuksesta
31
231
Vastaukset
- Anonyymi
Persut näkevät kaikkialla vihreitä ja vasemistoa, tuo alkaa kuulostaa vaino harhaiselta.
Teko on raukkamainen, meinaan tuo tuhriminen.- Anonyymi
Perussuomalaiset on ainoa isänmaallinen puolue, joka puolustaa suomalaisten turvallisuutta muun muassa haittamaahanmuuton rikollisia lieveilmiöitä vastaan.
- Anonyymi
Mitä muutakaan ainakaan tässä tapauksessa pitäisi mielestäsi nähdä ?
- Anonyymi
Niitähän ne ainakin tässä tapauksessa onkin ja yleensäkin aina kun sisäisen turvallisuuden heikentäminen kyseessä. Nyt pyrkivät heikentämään myös ulkoista tai ainakin ettei vaan paranisi.
- Anonyymi
Kertahan se olisi ensimmäinenkin, Antkaiselle nimittäin. Kyllä se sokea kanakin...
- Anonyymi
Luultavimmin venäjän maksamat putinatsit asialla.
- Anonyymi
Antikainen on persukansan edustaja. Ei siis mikään penaalin terävin kynä. Räksyttää kyllä kuin pystykorva oravaa.
- Anonyymi
Nytkö sekin on turhaa räksyttämistä kun siihen puututaan kun vandaalit tuhrii puolustusministeriön.
Sinähän se tässä se tollo olet, oletko itse Moktar vai joku vielä vähän tollompi opetuslapsi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö sekin on turhaa räksyttämistä kun siihen puututaan kun vandaalit tuhrii puolustusministeriön.
Sinähän se tässä se tollo olet, oletko itse Moktar vai joku vielä vähän tollompi opetuslapsi ?Asia on ansaitusti rikostutkinnassa. Ei siihen kansan edustajan tarvitse puuttua omaa profiiliaan nostaakseen. Antikainen tunnetaan täällä... no... Antikaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tässä se tollo olet, oletko itse Moktar vai joku vielä vähän tollompi opetuslapsi ?Taitaa olla😅🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on ansaitusti rikostutkinnassa. Ei siihen kansan edustajan tarvitse puuttua omaa profiiliaan nostaakseen. Antikainen tunnetaan täällä... no... Antikaisena.
"Asia on ansaitusti rikostutkinnassa. Ei siihen kansan edustajan tarvitse puuttua omaa profiiliaan nostaakseen. "
" Rikoksen tekijäksi on ilmoittautunut palestiinalaisia tukeva Palestine Action -järjestö, joka uhkaa “eskaloida toimintaansa”, ellei Suomi katkaise suhteitaan Israeliin ja peru asekauppoja. "
Siis vandaalien asia on tämä mihin ei poliitikkojen tule puuttua ja vain rikollisten tulee saada äänensä kuuluviin ?
Miksi vihervasemmiston hyysäriakat eivät sitten anna poliisin tehdä työtään rauhassa kun esim. paperittomien maasta poisto kyseessä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on ansaitusti rikostutkinnassa. Ei siihen kansan edustajan tarvitse puuttua omaa profiiliaan nostaakseen. Antikainen tunnetaan täällä... no... Antikaisena.
Persut🥱😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut🥱😂
Punikit🤣😂😝🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikit🤣😂😝🤪
Vajakit on osuvampi määritelmä tälle tollolaumalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niin mutta tuomitsetteko? Tuomitsetteko?"
Tyhmä punikkisika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut🥱😂
Eikö vihervassareilla ole kuin muuta sanottavaa kuin persu sitä ja tätä ?
Kommenttien taso vain huononee näköjään, nyt tulee enää pelkkä persut.
- Anonyymi
vähän kuin isku pentagoniin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei nyt ihan mutta uhkaavat eskaloida.
- Anonyymi
uuyt
- Anonyymi
Sitten eloapinointia.
- Anonyymi
Orpo kiristää työttömiä kun rahat rupeaa loppumaan seuraavaksi maanviljeliät saa kylmää kyytiä
- Anonyymi
Voipi olla, se ainakin on selvää että lisää jostain on leikattava ellei taikaiskusta synny vähintään 200 tuhatta uutta työpaikkaa. Toinen järkevämpi ja paljon helpompi vaihtoehto olisi tehdä jotain järjettömälle mamutukselle mutta selvästikin joku korkeampi voima estää järkevän toiminnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla, se ainakin on selvää että lisää jostain on leikattava ellei taikaiskusta synny vähintään 200 tuhatta uutta työpaikkaa. Toinen järkevämpi ja paljon helpompi vaihtoehto olisi tehdä jotain järjettömälle mamutukselle mutta selvästikin joku korkeampi voima estää järkevän toiminnan.
No. Montako lasta olet kasvattanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Montako lasta olet kasvattanut?
Mitä perkelettä se sinulle kuuluu ja miten se asiaan liittyy mitenkään ?
- Anonyymi
Poliisi suojaa elokapina kulkuetta kun ei halua ukrainan natseja suomeen jotka tulevat silti
- Anonyymi
Sanna Antikainen, sen ampujan kanssa bailannut horo?
Tietääkö se mitään vai kuka sen suuhun sanat laittaa?- Anonyymi
Äläpä uhoa. Kohta saat nenun poskelle.
- Anonyymi
Missä toveri kok
- Anonyymi
Suomen puolustuspolitiikka määrää nyt ulkopolitiikan. Nato määrittelee ulkopolitiikan. Kansalaisilta ei kysytä.
Turvallisuudessa on kaksi puolta. Ensisijaisesti sen tekee toimivat ja hyvät suhteet. Sota pitää tuomita, mutta kansakuntaa ei. Normaalille elämälle pitää olla aina ovi auki tai puomi ylhäällä.
Ei tavallinen kansalainen halua maksaa 16 miljardia puolustusmenoja vuosittain varsinkaan kun suuren osan välttämätöntä sosiaaliturvaakin leikataan. Talouskasvu ei sitä kustanna. Se on Orpon höpöpuheita. Ei hän eikä kukaan muukaan takaa talouskasvua ja lisää verotuloja, mitä se talouskasvu sitten onkaan.- Anonyymi
" Normaalille elämälle pitää olla aina ovi auki tai puomi ylhäällä. "
Ei täällä kohta ole normaalia elämää ellei tosiaan tuo puomi ole ylhäällä sen aikaa kun pahimmat häiriköt lasketaan maasta ulos että pääsevät sinne mistä tulivatkin. Sitten puomi alas ja säppeen ainakin jokaisen tietyltä suunnalta tulevan kohdalla.
- Anonyymi
kkk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675