Rauhaa!
Me ollaan pieniä kuin mikroskooppiset bakteerit syvällä ihmiskehossa tai maaperässä. Me ollaan salassa ja piilossa kuin suuren puun juuret syvällä maan alla.
Kuinka Jumala huomaa meidät kun hän on itse suunnattoman suuri ja kuin eri fraktaalitasolla. Hän on kuin tiedemies joka joka tutkii mikroskooppista salattua maailmaa.
Jos emme rukoile hän ei näe eikä kuule meitä. Hän ei opi tuntemaan meitä. Olemme silloin kadotuksessa. Vailla yhteyttä Jumalaan.
Uskontojen kehotukset lähestyä Jumalaa eri tavoin ei ole tuulesta temmattua tarpeetonta haihattelua. Vaan jokainen kehotus on ÄÄRIMMÄISEN tarpeellinen. Voit ihmetellä miksi Islam rukoilee viisi kertaa päivässä. Onko Jumala orjanpiiskuri. Ei ole. Vaan on välttämätöntä rukoilla niin paljon. Muuten jää kadotukseen. Kadoksiin.
Miksi kristityt toivoo Kristusta sydämeen asumaan. Koska ilman sitä Jumala ei voi lähestyä ja olemme kuin kadoksissa oleva lammas. Ei ole yhtäkään uskontojen ilmoitusta annettu turhan tähden tai vaivan tuottamisen tähden.
Jumala etsii meitä koska olemme kuin kadoksissa. Suruton ja välinpitämätön pelastuksen suhteen jää kadoksiin. Hänen tiensä hukkuu. Hän on kuin Jumalaton.
Rukouskutsu - kutsu rukoukseen!
2
56
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen rukoilee sairastuessaan tai vaarassa. Ja elämän loppupuolella jokainen etsii lohtua uskonnoista. Mutta onko hän silloin vain kuin 10 sekunnin ajan loistava meteoriitti sen saapuessa maan ilmakehään.
Mitä jos rukoilee koko elämän ajan. Silloin on kuin avaruusalukseksi varustelluksi ja valaistuksi muutettu asteroidi joka säännöllisesti kiertää aurinkoa.
Synti tai sairaus voi estää rukoilemasta. Myös köyhyys. Tai se että ei ole opetusta tai esikuvaa.
Silloin uskova lähellä oleva voi omilla rukouksilla kiinnittää Jumalan huomion tuohon kurjaan.
Tai joku uskova voi käydä katsomassa tai lahjoittaa vaatteita ja ruokaa sekä evankelioida.
Ethän enää ole suruton tai maailmallinen. Tai niin suuruudenhullu että ajattelet Jumalan löytävän sinut jos et etsi häntä päivääkään.
Uskonnot ovat ohjeita kadotuksessa oleville, eksyneille ja vailla yhteyttä Jumalaan oleville. Sillä hän ei voi meitä nähdä ja tuntea ellemme etsi ja lähesty häntä. - Anonyymi
Eivät kokonaiset kansat ponnistele äärimmäisen paljon Jumalaa kohden ja valitse itselleen intensiivistä uskontoa elleivät he ole vaarassa ilman sitä kadota tai olla eksyksissä.
Ei ole turhaa tuo suunnattoman suuri ponnistus lähestyä Jumalaa. Jumala itse vaatii sitä jotta löytäisi kohinasta singnaalimme. Ne kansat jotka luopuvat tai ovat suruttomat Jumala tuhoaa maan päältä. Ne annetaan Saatanan tai antikristusten käsiin.
Ei kai Yhtäkään turhaa kehotusta lähde Jumalasta. Ei kai hän orjanpiiskurina tai rahanahneena väärin perustein etsi meitä. Ei vaan Jumala etsii meitä kaiken aikaa koska todellisuudessa olemme kadoksissa. Emme näy hänelle. Olemme kuin Atlanttin valtameressä tai Tyynessä meressä kelluva pelastusrengas ja Jumala on jossakin ohi menevissä laivoissa oleva merimies joka tarkkailee merta.
Hänen täytyy nähdä meidät ennen kuin tulee hai ja nappaa toivon pelastua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204415Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm452423Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2421058- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681029Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902