Osakkailta viety kaikki palvelut, joita kasvotusten oli ennen.
Respaa ei siis ole. Mikään pakko ei ole enään mennä Ravintola rakennukseen.
Hintataso ruualla on todella kova. Samoin juomissa.
Itse 6 viikkoa omistavana, ihmettelen touhua kovasti.
Ravintola on todella ankea sisältä. Palvelu hyvää. Pizzan reunat olivat palaneet.
Holiday Club Pyhäniemi
11
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Kun haluat omistaa kannattamatonta omaisuutta niin ravintola palvelut kuuluu omistajien parantaa. Onko tämä valittamisen tarkoitus että kunta rakentais uuden suuren ravintolan teille osakkeen omistajille jotka eivät ymmärrä mitä ovat ostaneet.
- Anonyymi
Paljonko pitsa maksaa?
- Anonyymi
Kiitän luojaa siitä että lopulta pääsin siitä osakkeesta eroon joka tuli väkisin vanhempien perintönä kyllä on tullut sata kertaa kirottua että mitä nekin ajatteli vai ajatteliko mitään
- Anonyymi
Yleensä se, että joku ostaa lomaosakkeen Kihniön kaltaisesta tuppukylien tuppukylästä, jossa ei ole yhtikäs mitään.
- Anonyymi
No onhan kihniöläiset tyhmiä. He ovat ajaneet kihniön suot tamperelaisten lämmittämiseksi. Kunta on pönkittänyt pyhäniemee ja samalla auttanut yrittäjiä leikiviä yrittäjiä. Metsänhoito populaatio leikki yrittäjää ja toimitalot meni kankkulan kaivoon. Pankki joutu lopettaan muutaman tyhmän takia kun luulivat olevansa isoja. Savupirttimies on todella oikeassa hän ymmärtää markkinatalouden oikeasti.
- Anonyymi
Miten kunta on pönkittänyt Pyhäniemeä?
- Anonyymi
Markkinatalouden ehdoillako? Siis vanhukset ja sairaat potkitaan ojaan kuolemaan?
- Anonyymi
Ei markkinataloudessa mitään vikaa ole vaan yrittäjissä jotka leikkii yrittäjää ja syyttävät yhteiskuntaa ja kuntaa .
- Anonyymi
Nyt on Pyhäniemessä hyvä yrittäjä. Ei muuta kuin käymään ja kannattamaan niin tulee eloa muutoin kuolevaan kylään. Kyllä näinä aikoina on pakko tajuta että ellei väkeä tule jostakin muualta rahaa tuomaan niin katoaa kartalta tälläiset Kihniön kaltaiset pienet paikat.
- Anonyymi
Paljonko pitza maksaa? Pitäis olla hinnat netissä kaikkien nähtävillä, samoin ruokalista.
- Anonyymi
Turhaan täällä kyselet, jos ei ole varaa maksaa ruokaasi. Käy katsomassa paikan päällä, mitä maksaa. Tai osta Saarioisten herkkupizza Maukalta sossuavustuksillasi. Luuletko, että tuo ruoka-annoksien hinta paikallisille pölvästeille on ainoa asia, minkä avuilla tuollaisia paikkoja pyöritetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684